AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1021 Del Skrevet 21. august 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Virker som du misforstår hva som ikke funker? Betalingskortet fungerer helt fint hos meg. Men får kun de samme tilbudene som jeg ser andre limer inn her. Ta en kikk på facebooksidene til Rema, så ser du at vi er svært mange som bare får de samme ubrukelige tilbudene. Anonymkode: 3b7f7...d24 Ja, du får "default" tilbudene og det må være fordi Rema ikke har tilgang til din innkjøpsliste. Har du registrert betalingskort, som du bruker på Rema, i Æ-appen. Har du gitt Rema tilgang til å lese og lagre hva du kjøper på Rema? Anonymkode: 5cbcc...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1022 Del Skrevet 21. august 2023 Får bare drittilbud, og jeg handler bare på Rema. Har aldri kjøpt fersk pasta fra Rema, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid får 30% på de Anonymkode: eb1f7...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1023 Del Skrevet 21. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, du får "default" tilbudene og det må være fordi Rema ikke har tilgang til din innkjøpsliste. Har du registrert betalingskort, som du bruker på Rema, i Æ-appen. Har du gitt Rema tilgang til å lese og lagre hva du kjøper på Rema? Anonymkode: 5cbcc...31c Nei, det må det selvsagt ikke være. Alle mine kvitteringer ligger inne, og jeg har selvsagt lagret mitt betalingskort som jeg bruker på Rema. Hvis det var meningen at appen skulle lære, ville de som står bak fått fyken for lenge siden. Etter så lang tid er det jo helt åpenbart at dette ikke er en bug i appen, men nøye planlagt fra Rema sin side. De vil forståelig nok at folk skal handle minst mulig på tilbud, og det må ha vist seg at tilstrekkelig mange fortsatt handler der selv om appen er skrap. Anonymkode: 3b7f7...d24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1024 Del Skrevet 22. august 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det må det selvsagt ikke være. Alle mine kvitteringer ligger inne, og jeg har selvsagt lagret mitt betalingskort som jeg bruker på Rema. Hvis det var meningen at appen skulle lære, ville de som står bak fått fyken for lenge siden. Etter så lang tid er det jo helt åpenbart at dette ikke er en bug i appen, men nøye planlagt fra Rema sin side. De vil forståelig nok at folk skal handle minst mulig på tilbud, og det må ha vist seg at tilstrekkelig mange fortsatt handler der selv om appen er skrap. Anonymkode: 3b7f7...d24 Men er ikke det merkelig at bare noen få som har det problemet, med default listene, og de alle fleste brukere har relevante tilbud som er passende til deres kjøpemønster? Hvorfor skulle Rema ha en spesiel interesse for å vise bare "default" tilbud til sånn type 5% av app-brukere. Så jeg vedder på en brukerfeil. Gammel mobil? Spesielt mobilmerke, slik som Windows mobil? Eller handler du generelt veldig lite på Rema? Noe må jo det være. Her er forresten mine ukens priskutt og det er alt ting vi stadig kjøper. Anonymkode: 5cbcc...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1025 Del Skrevet 22. august 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Men er ikke det merkelig at bare noen få som har det problemet, med default listene, og de alle fleste brukere har relevante tilbud som er passende til deres kjøpemønster? Hvorfor skulle Rema ha en spesiel interesse for å vise bare "default" tilbud til sånn type 5% av app-brukere. Så jeg vedder på en brukerfeil. Gammel mobil? Spesielt mobilmerke, slik som Windows mobil? Eller handler du generelt veldig lite på Rema? Noe må jo det være. Her er forresten mine ukens priskutt og det er alt ting vi stadig kjøper. Anonymkode: 5cbcc...31c Greia er at de fleste ikke får relevante tilbud Anonymkode: 0f7fe...797 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. august 2023 #1026 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Men er ikke det merkelig at bare noen få som har det problemet, med default listene, og de alle fleste brukere har relevante tilbud som er passende til deres kjøpemønster? Hvorfor skulle Rema ha en spesiel interesse for å vise bare "default" tilbud til sånn type 5% av app-brukere. Så jeg vedder på en brukerfeil. Gammel mobil? Spesielt mobilmerke, slik som Windows mobil? Eller handler du generelt veldig lite på Rema? Noe må jo det være. Her er forresten mine ukens priskutt og det er alt ting vi stadig kjøper. Anonymkode: 5cbcc...31c Er flott at du er fornøyd med slik du opplever Æ. Jeg har en iPhone 12 pro, joda noen år gammel nå, men burde være ny nok. Jeg har lagt inn kortet, og jeg får jo rabatt om jeg bruker noen av Æ tilbudene. Så Æ fungerer jo på den måten, de har også alle kvitteringene mine, og de burde da ha full oversikt over hva jeg handler. Det som ikke fungerer, er jo at Æ aldri lærer. De hos kundeservice beklager og ber meg om å gi stjerner for å vise hva jeg er interessert i, men hva skal man tenke når man gir 1 stjerne uke etter uke etter uke, og tilbudet fortsetter å dukke opp. Det er jo tydelig at appen ikke fungerer. Jeg handler mindre og mindre på Rema, det er helt sant, men det er jo fordi appen aldri har fungert. Det er nå godt over et år siden denne endringen skjedde, og den burde ha lært for lenge siden, før jeg gikk lei hele Rema dritten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1027 Del Skrevet 22. august 2023 13 hours ago, Ariana807 said: Er flott at du er fornøyd med slik du opplever Æ. Jeg har en iPhone 12 pro, joda noen år gammel nå, men burde være ny nok. Jeg har lagt inn kortet, og jeg får jo rabatt om jeg bruker noen av Æ tilbudene. Så Æ fungerer jo på den måten, de har også alle kvitteringene mine, og de burde da ha full oversikt over hva jeg handler. Det som ikke fungerer, er jo at Æ aldri lærer. De hos kundeservice beklager og ber meg om å gi stjerner for å vise hva jeg er interessert i, men hva skal man tenke når man gir 1 stjerne uke etter uke etter uke, og tilbudet fortsetter å dukke opp. Det er jo tydelig at appen ikke fungerer. Jeg handler mindre og mindre på Rema, det er helt sant, men det er jo fordi appen aldri har fungert. Det er nå godt over et år siden denne endringen skjedde, og den burde ha lært for lenge siden, før jeg gikk lei hele Rema dritten. Kan det være at det ligger en sperre, for hvor mye du skal handle på rema for, for å aktivere spesifikke tilbudene? For at det skal lønne seg for Rema også. La oss si de har en sperre på 500 kr. Kan det være sannsynlig? 13 hours ago, AnonymBruker said: Greia er at de fleste ikke får relevante tilbud Anonymkode: 0f7fe...797 Nei, absolutt ikke de fleste. Dere er kanskje 5% av kundene, eller færre. Anonymkode: 5cbcc...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1028 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 21.59): Får bare drittilbud, og jeg handler bare på Rema. Har aldri kjøpt fersk pasta fra Rema, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid får 30% på de Anonymkode: eb1f7...21d De har sannsynligvis større marginer å ta av på sine egne merkevarer, og derfor kan de gi mer eller oftere rabatter på produkter (sine egne) de ønsker at folk skal kjøpe. Anonymkode: 14a8b...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. august 2023 #1029 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan det være at det ligger en sperre, for hvor mye du skal handle på rema for, for å aktivere spesifikke tilbudene? For at det skal lønne seg for Rema også. La oss si de har en sperre på 500 kr. Kan det være sannsynlig? Nei, absolutt ikke de fleste. Dere er kanskje 5% av kundene, eller færre. Anonymkode: 5cbcc...31c Hvordan vet du at det er 5% eller færre som er misfornøyd med appen og tilbudene, som ikke får relevante tilbud? Hvor har du det tallet fra? Og om de har et minstebeløp man må handle for for å få relevante tilbud må de jo søren med si det da. Jeg har kontaktet dem og klaget 4-5 ganger allerede og får det samme pisset av en copy/paste melding om at de er lei seg, de beklager, men Æ vil lære og det vil hjelpe om man gir stjerner til tilbudene man får for å indikere hva man er og ikke er interessert i. Jeg er faktisk hakket på kanten til å sende et tips til TV2 hjelper deg for å sjekke ut denne appen, og hvordan den fungerer. For den virker ikke som den skal hos meg. Eneste som har stoppet meg så langt er at jeg ikke vil være på tv. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1030 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men er ikke det merkelig at bare noen få som har det problemet, med default listene, og de alle fleste brukere har relevante tilbud som er passende til deres kjøpemønster? Hvorfor skulle Rema ha en spesiel interesse for å vise bare "default" tilbud til sånn type 5% av app-brukere. Så jeg vedder på en brukerfeil. Gammel mobil? Spesielt mobilmerke, slik som Windows mobil? Eller handler du generelt veldig lite på Rema? Noe må jo det være. Her er forresten mine ukens priskutt og det er alt ting vi stadig kjøper. Anonymkode: 5cbcc...31c Jeg tror vi er en del av et forsøk på å se hvor mye de kan påvirke kjøpemønsteretvårt, og at vi er mer eller mindre delt inn i noen grupper som gir et sammenligningsgrunnlag for hva som påvirker hva vil putter i handlekurven. Kanskje konspiratorisk, men uansett det som virker mest trolig for meg. Til å begynne med fikk jeg over lengre tid relevante tilbud, og det var tydelig noen varer som gikk igjen annenhver uke som jeg kjøpte jevnlig. Etter en stund så forsvant disse og jeg fikk tilbud på ting jeg aldri kjøper. Jeg har aldri hatt tilbud på varer jeg hadde fast på 10 på 10 lista. Jeg har også sett her at f.eks. folk med cøliaki får gjentakende tilbud på varer de ikke kan spise, og at de har gitt tilbakemelding i appen på det, så da virker det ganske opplagt at mange føler de ikke er helt ærlige i forhold til hva de ønsker med appen. Anonymkode: 25478...87c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 28. august 2023 #1031 Del Skrevet 28. august 2023 Min Æ fungerer ikke nå. Får ikke opp tilbudene mine. Har prøvd å re-installere uten hell. Tydeligvis så har Æ problemer. Den tåler vel ikke trafikken den har tvunget brukerne til å utføre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1032 Del Skrevet 28. august 2023 On 8/22/2023 at 7:31 AM, AnonymBruker said: Men er ikke det merkelig at bare noen få som har det problemet, med default listene, og de alle fleste brukere har relevante tilbud som er passende til deres kjøpemønster? Anonymkode: 5cbcc...31c On 8/22/2023 at 9:43 PM, AnonymBruker said: Nei, absolutt ikke de fleste. Dere er kanskje 5% av kundene, eller færre. Anonymkode: 5cbcc...31c Hvor tar du disse tallene fra, rett ut fra luften? Vi er mange her i tråden med det samme problemet, og stort sett de samme "personlige" tilbudene. Det har også vært klagestorm mot Rema i sosiale medier. Har du sett noen spørreundersøkelse som viser at det bare gjelder 5%? Anonymkode: 3b7f7...d24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 28. august 2023 #1033 Del Skrevet 28. august 2023 Bombasi skrev (7 timer siden): Min Æ fungerer ikke nå. Får ikke opp tilbudene mine. Har prøvd å re-installere uten hell. Tydeligvis så har Æ problemer. Den tåler vel ikke trafikken den har tvunget brukerne til å utføre? Hvilken trafikk har den tvunget brukerne til å utføre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1034 Del Skrevet 28. august 2023 9 minutter siden, applestories said: Hvilken trafikk har den tvunget brukerne til å utføre? Man må inn i appen for å se/aktivere tilbudene, og det var presseoppslag om det. Så sikkert vært litt ekstra trafikk. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 28. august 2023 #1035 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Man må inn i appen for å se/aktivere tilbudene, og det var presseoppslag om det. Så sikkert vært litt ekstra trafikk. Anonymkode: 3b7f7...d24 Man måtte jo inn i appen for å se tilbudene sine før de startet med denne aktiveringen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1036 Del Skrevet 28. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor tar du disse tallene fra, rett ut fra luften? Vi er mange her i tråden med det samme problemet, og stort sett de samme "personlige" tilbudene. Det har også vært klagestorm mot Rema i sosiale medier. Har du sett noen spørreundersøkelse som viser at det bare gjelder 5%? Anonymkode: 3b7f7...d24 Akkurat fordi det er veldig få her i tråden i forhold til hvor mange som handler på rema hver eneste dag. Anonymkode: 5cbcc...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1037 Del Skrevet 28. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Akkurat fordi det er veldig få her i tråden i forhold til hvor mange som handler på rema hver eneste dag. Anonymkode: 5cbcc...31c Helt riktig det, hele Norge sitter ikke på kvinneguiden. Men man kan ikke konkludere med at de fleste får personlige tilbud selv om de ikke skriver her. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1038 Del Skrevet 28. august 2023 33 minutter siden, applestories said: Man måtte jo inn i appen for å se tilbudene sine før de startet med denne aktiveringen også.. Men forskjellen var at før fikk man rabatten hvis man tilfeldigvis kjøpte noe man hadde tilbud på, selv om man ikke hadde åpnet appen. Det får man ikke lenger. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1039 Del Skrevet 28. august 2023 Igjen har jeg fått rabatt på Rema 1000's fersk pasta SOM JEG ALDRI HAR KJØPT. Har aldri kjøpt godteri fra Nidar eller vaniljesaus heller. Anonymkode: eb1f7...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. august 2023 #1040 Del Skrevet 30. august 2023 5 tilbud som tidligere mange ganger har fått 1 stjerne, og 1 nytt tilbud; kjøpte en Cottage Cheerse her for 1-2 uker siden. Ikke noe jeg kjøper ofte (et par ganger i året kanskje). Vil ikke kalle det er personlig tilbud. Dette er grunnen til at jeg ikke liker å handle «nye» ting på Rema lengre, for da dukker det fort opp enda et «personlig tilbud» på noe man har kjøpt en gang 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå