AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1001 Del Skrevet 24. juli 2023 Hvor lenge er det siden de kuttet 10 på 10 nå? Tror vi trygt kan anta at appen aldri kommer til å lære noe om forbruksmønster. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. juli 2023 #1002 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor lenge er det siden de kuttet 10 på 10 nå? Tror vi trygt kan anta at appen aldri kommer til å lære noe om forbruksmønster. Anonymkode: 3b7f7...d24 Over et år siden, første innlegg i denne tråden var i Mai i fjor. Æ lærer aldri. Jeg kontakter de snart enda en gang og spør dem hvor lenge det er meningen at Æ skal lære meg å kjenne. De svarer aldri på det spørsmålet, de beklager seg og sier det er dumt jeg har denne erfaringen 🤬 som om de bryr seg 🤬 Nå ser jeg jo at det kanskje kan være vanskelig for Æ å lære når jeg nå sjeldnere og sjeldnere handler på Rema. Men nytter ihvertfall ikke når de konstant gir meg tilbake de samme 1 stjerners tilbudene uke etter uke 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 31. juli 2023 #1003 Del Skrevet 31. juli 2023 Tror dette er første uken jeg kun har fått Remas egne merkevarer. Og alle jeg tidligere mangfoldige ganger har gitt 1 stjerne 😤 Det er ikke varer jeg heller kjøper. Tror ikke jeg har kjøpt taco-produkter av rema siden jeg var student for over 10 år siden 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1004 Del Skrevet 31. juli 2023 Priskuttene jeg får nå er faktisk stort sett relevante. Men jeg får stort sett priskutt på ting jeg kun kjøper 1-2 av hver uke, som appelsinjuice eller bran flakes. Dermed blir besparelsen mye lavere i kroner en gamle 10 på 10. Noe som helt sikker var Remas hensikt med omleggingen. Anonymkode: d57f5...85e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1005 Del Skrevet 31. juli 2023 11 hours ago, Ariana807 said: Tror dette er første uken jeg kun har fått Remas egne merkevarer. Og alle jeg tidligere mangfoldige ganger har gitt 1 stjerne 😤 Det er ikke varer jeg heller kjøper. Tror ikke jeg har kjøpt taco-produkter av rema siden jeg var student for over 10 år siden 🤪 Det der er gjengangere jeg får minst annenhver uke, veldig personlige tilbud ja. Aldri kjøpt noe av det. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1006 Del Skrevet 3. august 2023 Sak om aktivering av tilbud i appen, bare ni av ti brukere kjente til dette. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ae-grep-overrasker-veldig-tungvint/15933969/ Men den saken bekrefter nå i det minste det noen av oss har lurt på, om tilbudene blir aktivert automatisk når man åpner dem. Synes heller de kunne fokusert på hvor dårlige tilbudene er. Hos Coop må man jo også aktivere kupongene sine. Jeg lærte ellers noe nytt fra den saken, at man kan bestille plastkort til bruk istedenfor appen. Men da vet man jo ikke hva man har tilbud på, så tror jeg kunne handlet et helt år uten at jeg hadde kjøpt noe som tilfeldigvis var på min "personlige" liste den uken. 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. august 2023 #1007 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Sak om aktivering av tilbud i appen, bare ni av ti brukere kjente til dette. Anonymkode: 3b7f7...d24 Mitt enkle, lille spørsmål blir da; Hvordan ville disse intervjuobjektene visst hvilke tilbud som var aktulle for dem uten å åpne appen? I motsetning til Remas tidligere ordning må du nå innom hver uke. Ved å se tilbudene aktiverer du dem samtidig. Hvordan er dette vanskeligere? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. august 2023 #1008 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg lærte ellers noe nytt fra den saken, at man kan bestille plastkort til bruk istedenfor appen. Men da vet man jo ikke hva man har tilbud på, så tror jeg kunne handlet et helt år uten at jeg hadde kjøpt noe som tilfeldigvis var på min "personlige" liste den uken. 😅 De hadde de plakatene oppe på alle kasser irriterende lenge.. Med plastkortet får du 10% rabatt på frukt og grønt. Du får også akkurat de samme tilbudene som om du bruker appen. Du bare velger å ikke vite hva de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 3. august 2023 #1009 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Sak om aktivering av tilbud i appen, bare ni av ti brukere kjente til dette. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ae-grep-overrasker-veldig-tungvint/15933969/ Men den saken bekrefter nå i det minste det noen av oss har lurt på, om tilbudene blir aktivert automatisk når man åpner dem. Synes heller de kunne fokusert på hvor dårlige tilbudene er. Hos Coop må man jo også aktivere kupongene sine. Jeg lærte ellers noe nytt fra den saken, at man kan bestille plastkort til bruk istedenfor appen. Men da vet man jo ikke hva man har tilbud på, så tror jeg kunne handlet et helt år uten at jeg hadde kjøpt noe som tilfeldigvis var på min "personlige" liste den uken. 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Synes ikke det er tungvint å aktivere. Brukte uansett å gå inn på appen for å planlegge kjøp utifra hva jeg fikk tilbud om. Enig. Synes det var dumt at artikkelen ikke tok opp hvor elendig kundetilpasset tilbudene er, og hvorfor kundene får en overvekt av tilbud på Remas egne produkter som de ikke bruker å kjøpe. Rema har en klar agenda i sine tilbud, og det er å pushe egne varer på kundene på bekostning av merkevarer. Det burde de faktisk bli konfrontert med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #1010 Del Skrevet 4. august 2023 15 hours ago, Bombasi said: Synes ikke det er tungvint å aktivere. Brukte uansett å gå inn på appen for å planlegge kjøp utifra hva jeg fikk tilbud om. Enig. Synes det var dumt at artikkelen ikke tok opp hvor elendig kundetilpasset tilbudene er, og hvorfor kundene får en overvekt av tilbud på Remas egne produkter som de ikke bruker å kjøpe. Rema har en klar agenda i sine tilbud, og det er å pushe egne varer på kundene på bekostning av merkevarer. Det burde de faktisk bli konfrontert med. Ja, det burde saken handlet om. Det var uklart en stund hvordan man faktisk aktiverer tilbudene i Æ, men når de nå har gjort det klart at det bare handler om å åpne dem er det greit nok. Da risikerer man ikke å tro man har rabatt på noe man ikke får. På det er Coop verre, der må man først åpne kupongene og så aktivere en og en. Er nok mange flere som kjøper ting de tror de får rabatt på der, pluss at hver kupong bare kan brukes en gang. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 9. august 2023 #1011 Del Skrevet 9. august 2023 Hvorfor gidder jeg å fortsette å bry meg. Burde slette hele dritten! 🤬 Et hav av 1-2 stjerners tilbud er kommet tilbake. Smoothie posen var ny, men har ikke handlet det produktet, og er ikke interessert heller! 😤 elendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1012 Del Skrevet 14. august 2023 Same old, same old. Fryste bær, fryste baguetter, kolonihagen etc med ting jeg aldri kjøper. Men denne uken har de gulost på ordinært tilbud i det minste. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. august 2023 #1013 Del Skrevet 21. august 2023 Ny uke, og 6 tilbud jeg allerede har fått før, og gitt 1 stjerne 😐 Spørs om det blir en tur til rema denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. august 2023 #1014 Del Skrevet 21. august 2023 Ariana807 skrev (42 minutter siden): Ny uke, og 6 tilbud jeg allerede har fått før, og gitt 1 stjerne 😐 Spørs om det blir en tur til rema denne uken. Huff, dette var en tragisk samling med rabatter. Kanskje du burde kjøre en omvendt strategi. Virker som om at du får tilbake alle tilbudene du gir èn stjerne på, mens tilbudene du gir fem stjerner ser du aldri igjen... Men jeg tror dette gi-stjerne-relevant er bare forbanna tull. App'en reagerer ikke fra eller til på det. Jeg for min del slåss enda mot Æ angående tran. Jeg har tran på lista 3/4 uker i måneden, og det har pågått i 1 år nå. Også denne uken... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariehøna Skrevet 21. august 2023 #1015 Del Skrevet 21. august 2023 Næh, kommer aldri på denne Æ-en! 🤭 Handler kun det jeg trenger ellers så går det på 50% og tilbud! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 21. august 2023 #1016 Del Skrevet 21. august 2023 Samme her- 5/6 tilbud er ting jeg «aldri»kjøper, tørkepapir en sjelden gang innimellom, men det andre? nope. Gir 1 stjerne og tilbakemelding bare for å få det tilbake etter 3-4 uker… får og sjelden rabatter over 15%, så denne uken med 2x20 er unntaket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1017 Del Skrevet 21. august 2023 3 hours ago, Bombasi said: Huff, dette var en tragisk samling med rabatter. Kanskje du burde kjøre en omvendt strategi. Virker som om at du får tilbake alle tilbudene du gir èn stjerne på, mens tilbudene du gir fem stjerner ser du aldri igjen... Men jeg tror dette gi-stjerne-relevant er bare forbanna tull. App'en reagerer ikke fra eller til på det. Jepp, det er tull. Jeg får nøyaktig de samme ubrukelige tilbudene enten jeg gir stjerner eller ei. Mesteparten er ting jeg aldri har kjøpt. Og jeg kjenner igjen det andre limer inn her, tipper de har maks 4-5 ulike "sett" av tilbud som de fordeler på alle. "Personlige" tilbud er en stor bløff, og at "appen lærer deg å kjenne" er også forlengst avslørt som en stor bløff. Jeg forstår ikke hvor de vil med dette opplegget. Nå blir jo folk bare irritert når de får disse såkalte personlige tilbudene. Da er det bedre å bare ha den ordinære tilbudsavisen. Det er jo ikke sånn at jeg blir irritert av å åpne en tilbudsavis hvis ingen tilbud faller i smak den uken. Men forskjellen er at ingen skrøner om at en tilbudsavis er personlig for akkurat DEG. Anonymkode: 3b7f7...d24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1018 Del Skrevet 21. august 2023 On 7/24/2023 at 7:18 AM, AnonymBruker said: Hvor lenge er det siden de kuttet 10 på 10 nå? Tror vi trygt kan anta at appen aldri kommer til å lære noe om forbruksmønster. Anonymkode: 3b7f7...d24 Men altså dere er jo få som ikke får det til? Mange flere som det funker helt fint for? Er du helt sikker på at det ikke er brukefeil? Har du tilfeldigvis lagt et annet kort i Æ, enn den du bruker for betaling? Anonymkode: 5cbcc...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1019 Del Skrevet 21. august 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Men altså dere er jo få som ikke får det til? Mange flere som det funker helt fint for? Er du helt sikker på at det ikke er brukefeil? Har du tilfeldigvis lagt et annet kort i Æ, enn den du bruker for betaling? Anonymkode: 5cbcc...31c Virker som du misforstår hva som ikke funker? Betalingskortet fungerer helt fint hos meg. Men får kun de samme tilbudene som jeg ser andre limer inn her. Ta en kikk på facebooksidene til Rema, så ser du at vi er svært mange som bare får de samme ubrukelige tilbudene. Anonymkode: 3b7f7...d24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #1020 Del Skrevet 21. august 2023 Her er det også de samme tingene som går igjen rullerende. Neste uke kommer sikker curry paste igjen, den er hver annen uke. Syltetøy kjøper jeg ikke, yoghurt, ost og nudler kjøper jeg i Sverige. Pizzatilbehøret er også gjentakende, som jeg ikke kjøper. Tapas-ting er ny, men aldri kjøpt det. Disse ‘personlige tilbudene’ er alt annet enn personlig. De er nok basert på hva butikken selv ønsker å selge, ikke noe annet. De prøver hardt å styre mine innkjøp, men resultatet er at jeg heller drar til andre butikker for å handle! Anonymkode: ee5f7...b53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå