AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #961 Del Skrevet 3. juli 2023 Får ikke logget ut heller, appen bare spinner. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #962 Del Skrevet 3. juli 2023 Nå har appen helt tatt kvelden, virker det som. Kanskje jeg blir lykkeligere uten? Hva er vitsen med en app som forteller deg om tilbud uten relevans egentlig 😛 har for lenge siden slettet Menys app av samme årsak. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 3. juli 2023 #963 Del Skrevet 3. juli 2023 Ariana807 skrev (2 timer siden): Nok en skuffende uke fra Rema, med overflod av Remas egne merkevarer 😤 Du får i det minste tilbud... 😜 Jeg har fått ett tilbud på et produkt jeg aldri har kjøpt, denne uken også. Etter oppdateringen så har Æ fjernet alle tilbudene mine, og når de først kommer med ett så er det tidenes mest irrelevante ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #964 Del Skrevet 3. juli 2023 Bombasi skrev (22 minutter siden): Du får i det minste tilbud... 😜 Jeg har fått ett tilbud på et produkt jeg aldri har kjøpt, denne uken også. Etter oppdateringen så har Æ fjernet alle tilbudene mine, og når de først kommer med ett så er det tidenes mest irrelevante ting. Prøv å logge ut og så inn igjen, det hjalp her😊 Anonymkode: 1817d...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 3. juli 2023 #965 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøv å logge ut og så inn igjen, det hjalp her😊 Anonymkode: 1817d...af7 Oy! Takk! Der rant det inn 5 tilbud til, der 1 tilbud vil bli brukt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #966 Del Skrevet 3. juli 2023 Etter å ha logget inn og ut flere ganger forrige uke fikk jeg endelig opp pilen med "aktiver dine priskutt" og flere kutt. Det sto fortsatt ikke "Dine aktiverte personlige priskutt" i appen, men de ble registrert i kassa. I dag er det igjen, som hos mange, bare ett priskutt, og ingen steder å aktivere. På ny var det å logge inn og ut, da kom pilen for å aktiver og resten av kuttene. Da regner jeg med at de er aktiverte selv om det fortsatt bare står "Dine personlige priskutt". Jeg har faktisk 3-4 relevante kutt, så jeg er jo blant de heldige. Anonymkode: f8210...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #967 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Prøv å logge ut og så inn igjen, det hjalp her😊 Anonymkode: 1817d...af7 Takk for tipset! Nå fikk jeg 6 tilbud. Faktisk flere relevante til 25 og 30 prosent avslag. 😱 Anonymkode: a5f45...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #968 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg kom til slutt inn igjen etter et kvarters tilbud, da var 1 tilbud blitt til 3, alle irrelevante. Virker helt vilkårlig hva man får og hva som er synlig i appen. Kanskje det er bedre å bare handle uten å sjekke, og se på kvitteringen om man har "vunnet"? Men det fungerer jo ikke uten aktivering, og fortsatt høyst uklart hvordan det foregår. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #969 Del Skrevet 3. juli 2023 Jøss nå åpnet jeg igjen, og det doblet seg fra tre irrelevante tilbud til seks irrelevante 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #970 Del Skrevet 3. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Jøss nå åpnet jeg igjen, og det doblet seg fra tre irrelevante tilbud til seks irrelevante 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Og kan legge til at det skjedde selv om appen påstår jeg ikke er på internett. Det står forøvrig ingenting om aktivering nå. Men den provoserende plakaten om at tilbudene blir mer relevante etter hvert, har kommet tilbake. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 3. juli 2023 #971 Del Skrevet 3. juli 2023 Rema må tro jeg har storforbruk av pizza og bakeark. Den kommer mer eller mindre hver 2 uke med 10% avslag. Ikke særlig wow da det kun utgjør under 2kr per pk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #972 Del Skrevet 3. juli 2023 29 minutter siden, Vegglampe said: Rema må tro jeg har storforbruk av pizza og bakeark. Den kommer mer eller mindre hver 2 uke med 10% avslag. Ikke særlig wow da det kun utgjør under 2kr per pk.. Jeg vil gjerne ha tilbud på pizza, men får det aldri. Bakeark bruker jeg aldri, så da dukker vel det snart opp som personlig tilbud Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #973 Del Skrevet 3. juli 2023 Tulle app. Først var det kun ett tilbud, forrige fikk jeg faktisk hele seks tilbud etter å ha fått kun to i månedsvis, så logget jeg ut og logget inn igjen, og da var jaggu seks tilbud også denne uka (selv om halvparten var ting jeg aldri har kjøpt). Men hvorfor i svarte h er det en frist på 15 sekunder på å skrive inn SMS-koden?? Anonymkode: 50493...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #974 Del Skrevet 3. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tulle app. Først var det kun ett tilbud, forrige fikk jeg faktisk hele seks tilbud etter å ha fått kun to i månedsvis, så logget jeg ut og logget inn igjen, og da var jaggu seks tilbud også denne uka (selv om halvparten var ting jeg aldri har kjøpt). Men hvorfor i svarte h er det en frist på 15 sekunder på å skrive inn SMS-koden?? Anonymkode: 50493...a90 Haha, det reagerte jeg også på. Klarte det bare fordi jeg fikk en enkel kode. Etter ny innlogging er forøvrig betalingskortene mine fjernet igjen, for jeg vet ikke hvilken gang. Den appen må være en av de dårligste i kongeriket. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. juli 2023 #975 Del Skrevet 10. juli 2023 2/6 tilbud er faktisk litt av ting jeg liker å få. Fisk og kalkunkorv. Men veier ikke helt opp for at det da er 4 tilbud som ikke er relevante. 3 av dem hadde allerede 1 stjerne, og et nytt tilbud. Æ lærer aldri sier nå jeg, fremfor det de snakker om at den trenger tid. Dog har rema 50% på all diplomis denne uken, så jeg må kanskje ta en tur innom å se om jeg kan finne denne sitron isen igjen, for den var god 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #976 Del Skrevet 10. juli 2023 Rema gjør et nytt forsøk til å få meg til å begynne å kjøpe fryste grønnsaker. De er utholdende, sikkert hatt det minst hver tredje uke siden de startet opp, uten å kjøpe det. Da frister med mer med Diplomis på kræisi dæis, men sånne ting er som regel utsolgt før man kommer til butikken. Coop har forøvrig gitt meg en rekke relevante kuponger denne uken, så da blir det en ny tur dit. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #977 Del Skrevet 10. juli 2023 Faktisk to relevante tilbud denne uka, nesten så jeg besvimer av sjokk. Anonymkode: 823cd...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #978 Del Skrevet 10. juli 2023 Neh, var helt greie tilbud i dag. 25% på coca cola 1,5 liter. De har også Cræzy med 50% på diplom is som må sies å være bra Anonymkode: 43adf...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #979 Del Skrevet 10. juli 2023 Logget ut og inn to ganger, for å gå fra 0 tilbud til 6 irrelevante. Blir kun is på rema denne uken… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #980 Del Skrevet 10. juli 2023 Ja får prøve og kjøpe litt is i dag da.. hvis de ikke går tomme før lunsj 😅 Anonymkode: 5f645...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå