Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
applestories skrev (8 minutter siden):

Merkelig.. jeg var på Rema kl. 14.01, og fikk da de prosentene jeg skulle ha.

Det ser ut som denne aktiveringen deres er todelt, slik de beskriver i artikkelen i appen. Det ene er å trykke for å se tilbudene, da virker de å bli aktivert alle sammen (de spesifiserer "med et trykk", altdå ikke slik som Coop der man må aktivere hver enkelt kupong).

Det andre er at man bør gå inn på sin profil og sjekke at man har gitt tillatelse til å få personlige tilbud, altså at handlingen overvåkes.

Men det ser rart ut når de legger ut et bilde av appen med overskriften "Dine aktiverte personlige tilbud" når denne overskriften ikke finnes i den publiserte utgaven av appen.

Ja her er det fortsatt ingenting å aktivere. Alle tillatelser er og har vært på plass, og jeg var inne på tilbudet (og ga stjerner til og med 🙄) før jeg gikk på butikken.

Anonymkode: f8210...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå (!) tikket det inn ett tilbud!

Riktignok særdeles lite relevant og en gjenganger på 1-stjerners listen min, men da har ikke rema glemt meg helt!

IMG_7208.png

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja her er det fortsatt ingenting å aktivere. Alle tillatelser er og har vært på plass, og jeg var inne på tilbudet (og ga stjerner til og med 🙄) før jeg gikk på butikken.

Kommer produktet opp på kvitteringen i appen?

Jeg hadde litt problem med 10 på topp listen en gang, da hadde produsenten gjort en minimal endring i design og samtidig gitt produktet ny strekkode. Jeg fikk ikke rabatt før jeg hadde kjøpt mange nok med den nye strekkoden, og da hadde jeg samme produktet to ganger på listen. Og et av dem var altså ikke lenger i salg.

Det var dette som fikk meg til å innse at dette med at listen var basert på de ti siste handleturene definitivt ikke stemte.

Kan det være noe slikt hos deg? Ny strekkode, ny pakningsstørrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, applestories said:

Merkelig.. jeg var på Rema kl. 14.01, og fikk da de prosentene jeg skulle ha.

Det ser ut som denne aktiveringen deres er todelt, slik de beskriver i artikkelen i appen. Det ene er å trykke for å se tilbudene, da virker de å bli aktivert alle sammen (de spesifiserer "med et trykk", altdå ikke slik som Coop der man må aktivere hver enkelt kupong).

Lurer på om noen kjede noen gang kommer til å innrømme at den eneste grunnen til at man må "aktivere" noe, er at de håper vi skal glemme det, og kjøpe varen til full pris? 😅 Men å gjøre det så uklart hvordan man i det hele tatt aktiverer er jo noe nytt. I coop-appen står det i det minste klart og tydelig AKTIVER under hver vare. Og jeg får til og med ting jeg kjøper en gang iblant :) Fordelen med æ, hvis man en eller annen gang skulle få noe relevant igjen, er jo at man kan kjøpe så mye man vil av den varen. Så den ordningen forsvinner nok snart tenker jeg. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
applestories skrev (52 minutter siden):

Kommer produktet opp på kvitteringen i appen?

Jeg hadde litt problem med 10 på topp listen en gang, da hadde produsenten gjort en minimal endring i design og samtidig gitt produktet ny strekkode. Jeg fikk ikke rabatt før jeg hadde kjøpt mange nok med den nye strekkoden, og da hadde jeg samme produktet to ganger på listen. Og et av dem var altså ikke lenger i salg.

Det var dette som fikk meg til å innse at dette med at listen var basert på de ti siste handleturene definitivt ikke stemte.

Kan det være noe slikt hos deg? Ny strekkode, ny pakningsstørrelse?

Nope, det var det eneste jeg kjøpte og ingenting er endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ett tilbud denne uken, på noe jeg aldri har kjøpt. Sikkert fått tilbud på den varen mer enn et titalls ganger nå, og aldri latt meg friste. "Appen blir snart bedre kjent med deg", jomen sa jeg smør. Hadde jeg enda fått tilbud på smør 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ett tilbud denne uken, på noe jeg aldri har kjøpt. Sikkert fått tilbud på den varen mer enn et titalls ganger nå, og aldri latt meg friste. "Appen blir snart bedre kjent med deg", jomen sa jeg smør. Hadde jeg enda fått tilbud på smør 😛 

Samme her.

Anonymkode: 823cd...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her.

Av nysgjerrighet, er det noe med x i navnet? Har inntrykk av at det ofte er de samme tilbudene som går igjen til mange, at de bare plukker seg ut noe som ellers ville vært i tilbudsavisen, og kaller det personlig tilbud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Av nysgjerrighet, er det noe med x i navnet? Har inntrykk av at det ofte er de samme tilbudene som går igjen til mange, at de bare plukker seg ut noe som ellers ville vært i tilbudsavisen, og kaller det personlig tilbud. 

Jepp, R Tex Mex salsa og sauser 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tilbud som er nye, dog føler jeg at den med fryste bær har kommet tilbake bare med ny formulering. Og peppes produkter er jeg ikke interessert i. Ikke noen fan av de.

3 tilbud som allerede er gitt 1 stjerne. Og Servelat som har fått 3 stjerne av meg.

Nok en skuffende uke fra Rema, med overflod av Remas egne merkevarer 😤

IMG_6896.png

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp, R Tex Mex salsa og sauser 😅

Tenkte jeg det ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bare fått ett tilbud de siste ukene. 20% på enkeltflaske grans brus forrige uke og 20% på Rema pasta denne uka. Aldri kjøpt den pastaen. Brusen er det billigere å kjøpe å fire av. Helt på trynet. 

Handler kun enkeltvarer på tilbud på Rema nå. Resten på andre butikker.

Anonymkode: 35509...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har bare fått ett tilbud de siste ukene. 20% på enkeltflaske grans brus forrige uke og 20% på Rema pasta denne uka. Aldri kjøpt den pastaen. Brusen er det billigere å kjøpe å fire av. Helt på trynet. 

Anonymkode: 35509...ac3

Jeg får den brusen iblant, en av få ting jeg får tilbud på og faktisk kjøper. Og har alltid fått rabatten selv om jeg har kjøpt fire. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Forrige uke ble innledet med 0(!) tilbud,og etter lang tid kom det ett irrelevant tilbud på potetgull (20%), som er noe som blir kjøpt ytterst skjelden. Men jeg hadde fremdeles info på startsiden i appen, om at man får 10% på frukt og grønt, og 50% på bind/tamponger.

I dag- ingen tilbud, heller ingenting på fremsiden om 10/50% på nevnte varer eller «kundeavis»… 
Det blir mindre og mindre aktuelt å handle på rema, spesielt mtp at de som eneste lavpriskjede valgte å sette opp prisene 1.juli…

IMG_7270.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Forrige uke ble innledet med 0(!) tilbud,og etter lang tid kom det ett irrelevant tilbud på potetgull (20%), som er noe som blir kjøpt ytterst skjelden. Men jeg hadde fremdeles info på startsiden i appen, om at man får 10% på frukt og grønt, og 50% på bind/tamponger.

I dag- ingen tilbud, heller ingenting på fremsiden om 10/50% på nevnte varer eller «kundeavis»… 
Det blir mindre og mindre aktuelt å handle på rema, spesielt mtp at de som eneste lavpriskjede valgte å sette opp prisene 1.juli…

IMG_7270.png

Min var også blank lenge, før det ene irrelevante tilbudet dukket opp. Strengt tatt kunne det like gjerne vært blankt hele tiden, blankt eller irrelevant går for det samme 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk 20% på greddost som jeg kjøpte forrige uke. Tar nok med en til selv om jeg ikke har startet på den jeg har. De holder seg godt.

Fikk 1 tilbud sist uke også - tørkepapir fra rema.

Det er blitt langt mellom aktuelle tilbud samtidig som antall tilbud har sunket, og jeg har ennå ikke fått rabatt på fløte som jeg kjøper 3-4 store papper av i måneden. Den stod alltid på "10 på 10".

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

IMG_7270.png

Fordi jeg har litt tungt for det på morgenen- her er forsiden på appen- 

IMG_7276.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg har litt tungt for det på morgenen- her er forsiden på appen- 

IMG_7276.jpeg

Hos meg står det ingen ting om aktiverte tilbud, så jeg aner fortsatt ikke om det er aktivert eller ikke. Eller om det holder å trykke på den for å aktivere. Hadde vært kjekt å vite dersom det en gang kommer et relevant tilbud igjen... Strekkoden har forresten helt forsvunnet hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan hjelpe å logge ut og så inn igjen! Det stod noe om det i appen, at om jeg ikke hadde mer enn et personlig tilbud så ville det hjelpe å logge ut og inn. Det fungerte, for jeg har for første gang eller noe sånt fått seks tilbud i år! (Bare to relevante da)

Anonymkode: 1817d...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det kan hjelpe å logge ut og så inn igjen! Det stod noe om det i appen, at om jeg ikke hadde mer enn et personlig tilbud så ville det hjelpe å logge ut og inn. Det fungerte, for jeg har for første gang eller noe sånt fått seks tilbud i år! (Bare to relevante da)

Anonymkode: 1817d...af7

Takk for informasjon, da fikk jeg seks tilbud jeg også (i stedet for ett) 😊to av de kommer jeg til å benytte meg av også.

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...