AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #921 Del Skrevet 26. juni 2023 Okei, da har jeg fått mine tilbud for uken. De vanlige greiene, Rema tørrpasta osv. Men jeg forstår fortsatt ikke dette med aktivering, ser ingen aktiveringsknapp? Hva skal jeg trykke på hvis det noen gang dukker opp et relevant tilbud igjen? Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #922 Del Skrevet 26. juni 2023 Fremdeles ingenting her… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. juni 2023 #923 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Tomas77 skrev (På 7.6.2023 den 20.01): Hendig hvis du brenner hjemme. Noe tilbud på gjær? 😁 Hvis du er avhengig av å få TILBUD på gjær står det dårlig til med husholdningsbudsjettet ditt 😂 (det koster 5 eller 5,50 kr for en pakke full normalpris) I dag har jeg for første gang kun fått ETT produkt med personlig priskutt denne uka... Merkelig. Det pleier å være 4-6 varetyper. Nå kun en, og det var store yoghurtbegere (som jeg kjøpte en del av før, for lenge siden, da sønnen hadde en periode med dilla på det) Endret 26. juni 2023 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #924 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei, da har jeg fått mine tilbud for uken. De vanlige greiene, Rema tørrpasta osv. Men jeg forstår fortsatt ikke dette med aktivering, ser ingen aktiveringsknapp? Hva skal jeg trykke på hvis det noen gang dukker opp et relevant tilbud igjen? Anonymkode: 3b7f7...d24 Det lurer jeg også på. Jeg har fått ett tilbud (regner med det dukker opp flere etter hvert, slik som sist), og det er noe jeg kjøper mye av. Dæven jeg blir sur dersom tilbudet ikke registreres fordi det ikke var noen steder å aktivere... >.> Anonymkode: f8210...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. juni 2023 #925 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Åja, så Rema skal gå over til "bonger" som må aktiveres nå, ala Coop? Er det for å spare penger på nordmenns sløvskap (siden mange nok vil glemme å aktivere), og for å stramme inn rabattene enda mer siden du ikke lenger vil ha tilbudet tilgjengelig hele uken? "Husk å aktivere priskutte dine", sa Æ, og ga meg 1 priskutt på Remas egne tapasretter som jeg aldri har kjøpt og aldri vil kjøpe noensinne. Gratulerer til Rema for å lykkes med deres strategi. Å angre 10-på-10-ordningen for å fylle på med "ingenting" i kompensasjon. 🖕, hilsen Rema. Endret 26. juni 2023 av Bombasi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #926 Del Skrevet 26. juni 2023 53 minutter siden, AnonymBruker said: Fremdeles ingenting her… Anonymkode: 45ea5...add "Tilbudene blir mer relevante når Æ blir bedre kjent med deg". Yeah, right, hvor mange år tar det da? Jeg vurderer nå faktisk å kjøpe Remas tørrpasta en gang, bare for å se om den da forsvinner som fast tilbud. 😅 30 minutter siden, AnonymBruker said: Det lurer jeg også på. Jeg har fått ett tilbud (regner med det dukker opp flere etter hvert, slik som sist), og det er noe jeg kjøper mye av. Dæven jeg blir sur dersom tilbudet ikke registreres fordi det ikke var noen steder å aktivere... >.> Anonymkode: f8210...265 Ja, lurer på om de bare mener den pilen som kommer opp før man ser tilbudene sine? Et tips når man står i butikken er å ikke tæppe, men stikke inn kortet. Da får man opp totalsummen før man slår koden og betaler. Og kan evt forlate butikken og varene hvis man ikke får tilbudene sine 😛 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 26. juni 2023 #927 Del Skrevet 26. juni 2023 Gidder ikke bry meg. Butikkene har sine salgskampanjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #928 Del Skrevet 26. juni 2023 Dere i tråden som sier dere har aktivert, var det en egen knapp for det? Eller holder det å trykke på pilen så tilbudene vises? Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #929 Del Skrevet 26. juni 2023 Lever fint uten 10 på 10-tilbud. FInt å være friere til å kjøpe hva jeg vil utene at jeg taper på kjøpe en annen gulost f.eks. Anonymkode: c50db...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #930 Del Skrevet 26. juni 2023 Kun ett tilbud gitt, på ferske urter. Det har jeg aldri kjøpt, og har heller ingen planer om. Har slutta helt å få kuponger hos Coop også. Liten vits med disse appene da. Anonymkode: c6e7f...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #931 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg har i alle år handlet på REMA, og jeg har aktivt brukt Æ. Det pleide jo være 20-30% på mine personlige priskutt, nå er det 10-15%. Jeg pleide å få relevante tilbud, nå er det mye rartbsom dukker opp. Jeg har jo brukt Æ, så de kjenner meg jo, men allikevel står jeg i dag med ET tilbud på noe jeg aldri h kjøpt. Anonymkode: 2befb...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #932 Del Skrevet 26. juni 2023 1 tilbud 😂 Lenge siden jeg har benyttet meg av dette nå. Bare tull Anonymkode: 49624...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #933 Del Skrevet 26. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Lever fint uten 10 på 10-tilbud. FInt å være friere til å kjøpe hva jeg vil utene at jeg taper på kjøpe en annen gulost f.eks. Anonymkode: c50db...4e7 Så du foretrekker at alt er like dyrt, så du slipper å tape på å ikke handle på tilbud? Vi sto da fritt til å handle utenom listen før også. Men de vanligste tingene jeg kjøpte før har nå økt med 10-40%, i tillegg til den vanlige prisøkningen. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #934 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg fikk 1 tilbud for denne uken, 10 prosent avslag på posesalat. Triste greier dette her. Var en periode i vår hvor jeg faktisk fikk gode tilbud, trist at Æ-appen bare blir mer og mer elendig Anonymkode: a5f45...b0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #935 Del Skrevet 26. juni 2023 Etter en dårlig start har jeg det siste halvåret fått brukbare kuponger. I dag måtte æ- appen oppdateres , vet ikke om det har noe med det og gjøre, men denne uken fikk jeg en kupong. 10% på smøreost . Tilbake til kiwi . Anonymkode: 5f645...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #936 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det lurer jeg også på. Jeg har fått ett tilbud (regner med det dukker opp flere etter hvert, slik som sist), og det er noe jeg kjøper mye av. Dæven jeg blir sur dersom tilbudet ikke registreres fordi det ikke var noen steder å aktivere... >.> Anonymkode: f8210...265 Gikk innom Rema for litt siden og kjøpte et eksemplar av varen jeg hadde priskutt på, og neida, ingen rabatt der. Prøvde å restarte telefonen for å se om muligheten for å aktivere dukket opp, men nei. Nå ser jeg imidlertid et varsel om at "Det kan ta litt tid før alt er på plass". Jeg krysser fingrene for at alt er som det skal før storhandelen senere i uka. Synd for de som storhandler på mandager og trodde tilbudet var aktivt. Anonymkode: f8210...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. juni 2023 #937 Del Skrevet 26. juni 2023 Ser at appen ikke var klar til 06.00 som den vanligvis er. Appen måtte oppdateres. Står i versjonsloggen at de har gjort endringer i personlige tilbud for å gjøre dem bedre. Har de oppdaget den feilen jeg nevnte med at det virket som om de har programmert appen til å tro 1 stjerne = elsker det, 5 = hater det 👀 Har jeg et lite håp kanskje 🤞🏻 Dog fikk jeg til slutt 6 tilbud denne uken, 2 av dem har jeg tidligere gitt 1 stjerne til, og de 4 andre var nye tilbud, som også fikk 1 stjerne. Ser jo at det samme mønsteret med Remas egne merkevarer som blir gitt ut når appen ikke vet hva den skal gjøre 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. juni 2023 #938 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var en annen uke for litt siden da personlige priskutt ikke kom før litt senere på mandags morgen. Leste om et par til som opplevde det også- Hos meg så bare spinner det nå, så kan jo hende vi får et pat mer eller mindre relevante tilbud etterpå? Anonymkode: 25478...87c Det ser ut som om appen trengte en oppdatering. Men ikke godt nok synes jeg. Egentlig ikke godt nok i seg selv at «appen sover» før klokken 06.00 heller 😐 Og alle 6 tilbudene jeg da fikk, 1 stjernes tilbud, ikke relevant 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #939 Del Skrevet 26. juni 2023 Fikk tilbud etter jeg oppdaterte appen, forsåvidt relevante tilbud av varer jeg har kjøpt før men nå prøver jeg å skjerpe kostholdet 🤪 Fikk: 15% på kanelgifler 20% på maarud potetgull 25% på malaco godt og blandet 15% på smash 200g 15% nidar stratos salt caramell storplate 30% på synnøve revet pizzaost Anonymkode: 64759...ee3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 26. juni 2023 #940 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gikk innom Rema for litt siden og kjøpte et eksemplar av varen jeg hadde priskutt på, og neida, ingen rabatt der. Prøvde å restarte telefonen for å se om muligheten for å aktivere dukket opp, men nei. Nå ser jeg imidlertid et varsel om at "Det kan ta litt tid før alt er på plass". Jeg krysser fingrene for at alt er som det skal før storhandelen senere i uka. Synd for de som storhandler på mandager og trodde tilbudet var aktivt. Anonymkode: f8210...265 Merkelig.. jeg var på Rema kl. 14.01, og fikk da de prosentene jeg skulle ha. Det ser ut som denne aktiveringen deres er todelt, slik de beskriver i artikkelen i appen. Det ene er å trykke for å se tilbudene, da virker de å bli aktivert alle sammen (de spesifiserer "med et trykk", altdå ikke slik som Coop der man må aktivere hver enkelt kupong). Det andre er at man bør gå inn på sin profil og sjekke at man har gitt tillatelse til å få personlige tilbud, altså at handlingen overvåkes. Men det ser rart ut når de legger ut et bilde av appen med overskriften "Dine aktiverte personlige tilbud" når denne overskriften ikke finnes i den publiserte utgaven av appen. Endret 26. juni 2023 av applestories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå