Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 tilbud som allerede har 1 stjerne, og et tilbud (suppe) som er et produkt jeg tror jeg faktisk aldri har kjøpt.

Nesten som jeg lurer på om noen har gjort en feil i programeringen og 1 stjerne betyr at man ønsker dette og 5 stjerner betyr ikke interessert 🤔

IMG_6667.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Ariana807 said:

5 tilbud som allerede har 1 stjerne, og et tilbud (suppe) som er et produkt jeg tror jeg faktisk aldri har kjøpt.

Nesten som jeg lurer på om noen har gjort en feil i programeringen og 1 stjerne betyr at man ønsker dette og 5 stjerner betyr ikke interessert 🤔

IMG_6667.png

Kan vi bytte? Jeg kjøper jo nesten ALT på lista di! 

Min liste derimot har alltid bare 2-3 produkter. Denne uken er det Cheez Doodles og -10% ekstra på epler...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, Ariana807 said:

IMG_6667.png

Jeg har bare fått TO tilbud i månedsvis nå. Annenhver uke er det 1kg sukker med 10% rabatt.

Anonymkode: 50493...a90

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bare fått TO tilbud i månedsvis nå. Annenhver uke er det 1kg sukker med 10% rabatt.

Hendig hvis du brenner hjemme. Noe tilbud på gjær? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg fikk også to tilbud i flere måneder, før det gikk tilbake til fire-fem igjen. Burde egentlig passet på å aldri kjøpe "en gang i året"-varer på Rema, men det husker jeg jo ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da har det gått 9 måneder siden 5-stjerners produkter forsvant hos meg. Det virker som om de blir blokkert. Ganske elendig system. Halvparten av det jeg har gitt 4 stjerner har også blitt borte permanent.

Anonymkode: c6e7f...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 6/8/2023 at 6:53 PM, AnonymBruker said:

Da har det gått 9 måneder siden 5-stjerners produkter forsvant hos meg. Det virker som om de blir blokkert. Ganske elendig system. Halvparten av det jeg har gitt 4 stjerner har også blitt borte permanent.

Anonymkode: c6e7f...253

De fem stjernene blir nok markert som ting vi mest sannsynlig ville kjøpt også uten tilbud. Ganske snedig, egentlig. Jeg har sluttet å gi stjerner, men det ser ikke ut som det spiller noen rolle. De samme Remaproduktene gang på gang.

Anonymkode: 3b7f7...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mer Rema-produkter denne uken. Jeg har aldri smakt en Rema-baguett eller Rema fryste bær i mitt liv, og det frister ikke å begynne. Kræisi dæis på småbrus frister heller ikke, storbrus er vel fortsatt rimeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne gangen er det lårfilet av kylling - 15%, salatpose - 10%r og Tine sine kremoster + 15% for meg.

Kommer til å kjøpe noen pakker lårfilet og fryse ned.

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg ikke fridde det kunne bli verre: INGEN tilbud denne uken….

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema og Æ er iallfall svært god på èn ting, og det er at disse spesialtilpassede kundetilbudene ikke treffer på varer man kjøper mye av. 

Jeg har maks 1 tilbud pr. uke som treffer meg litt, men det er gjerne på småvarer som begrenser seg selv. 

Håpløst. Synes også at tilbudene til Coop har samme negative trend. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tilbud denne uken, blir minnet på om at jeg må aktivere personlige tilbud. Joda de er like aktivert som alltid. Så ingen rema handling denne uken heller.

IMG_6834.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ariana807 skrev (31 minutter siden):

Ingen tilbud denne uken, blir minnet på om at jeg må aktivere personlige tilbud. Joda de er like aktivert som alltid. Så ingen rema handling denne uken heller.

IMG_6834.jpeg

Det var en annen uke for litt siden da personlige priskutt ikke kom før litt senere på mandags morgen. Leste om et par til som opplevde det også- Hos meg så bare spinner det nå, så kan jo hende vi får et pat mer eller mindre relevante tilbud etterpå?

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

0 tilbud denne uten også, på tross av at appen er oppdatert, og tilbudene aktivert….

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oj, må man begynne å aktivere tilbudene hos Æ også? I dag fikk jeg beskjed om å oppdatere appen, så nå laster den ikke i det hele tatt. Jeg kan dermed ikke se om jeg har noen tilbud, og heller ikke slumpe til å kjøpe noe jeg har på tilbud hvis man må aktivere. Så da går jeg ut fra at det endelig er helt slutt mellom meg og Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg fikk ukens tilbud etter at jeg oppdaterte appen.

Anonymkode: 823cd...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Jeg fikk ukens tilbud etter at jeg oppdaterte appen.

Gratulerer, min app døde 😕 fikk du noe relevant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gratulerer, min app døde 😕 fikk du noe relevant?

Nei 🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå fikk jeg også åpnet den nye appen, etter flere minutters venting. Og fikk opp den "artikkelen" om at man nå må aktivere sine tilbud, og at man får 10-30% på ting man "pleier kjøpe!" Går det an å rapportere dem for falsk reklame noe sted? De gangene jeg får personlige tilbud er det så godt som alltid ting jeg ALDRI har kjøpt. Men foreløpig ingen tilbud denne uken. Får se om det også dukker opp igjen, blir nok det samme rælet av Remas egne varer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...