Ariana807 Skrevet 8. mai 2023 #881 Del Skrevet 8. mai 2023 3 av disse lå det allerede inne 1 stjerne på, den siste (frosne bær), er jo Remas egne merkevare, så de må jo prøve seg. Tror jeg ikke har kjøpt frosne bær på en halv evighet, så de kan ikke ha lært av meg at jeg liker det. Skuffende uke, og det blir å dra til coop og kiwi. De kan skryte så mye de vil av at de har vunnet lavpristesten nå nylig. De andre har bedre tilbud og bedre utvalg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 8. mai 2023 #882 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ny uke og ny rekord- ingen tilbud hos meg! Glitch i systemet eller er det slik hos andre og? Anonymkode: 45ea5...add AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har heller ingen tilbud i dag. Så kanskje glitch? Anonymkode: 25478...87c neon_sun skrev (56 minutter siden): Jeg har ett. Men det var dog akkurat det jeg ønska meg, så heller ett relevant enn mange urelevante. Jeg har 5.I hovedsak ting jeg pleier å handle innimellom, noe ganske sjelden og noe ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kims2000 Skrevet 8. mai 2023 #883 Del Skrevet 8. mai 2023 Fikk 25% på alle is sparepakker av Rema1000 egen merkevare, meget relevant nå før 17.mai 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #884 Del Skrevet 8. mai 2023 Får personlige tilbud hver uke, men veldig sjeldent noe relevant. Denne uka fikk jeg faktisk alle 4 tilbud på ting jeg aldri har kjøpt i hele mitt liv... Anonymkode: 0f7fe...797 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 15. mai 2023 #885 Del Skrevet 15. mai 2023 4 tilbud med 1 eller 2 stjerner sendt inn tidligere, og 1 tilbud med 5 stjerner (kylling). Ja, kan jeg klage når jeg faktisk nesten for første gang har fått et 30% tilbud… 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #886 Del Skrevet 15. mai 2023 Ingen personlige tilbud hos meg denne uken, men tenkte å benytte meg av 30% på bær som skal være for alle med Æ. Men usikker på om det vil virke siden appen igjen ser ut til å ha slettet mine kort. Det som er synd nå er at de har gjort om så man ikke ser totalprisen før man trykker godkjenn. Så får man ikke rabatten blir det skjegget i postkassa. De har også slettet min strekkode, så jeg anbefaler alle som har den å ta skjermbilde om den skulle forsvinne. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #887 Del Skrevet 15. mai 2023 0 relevante tilbud denne uken, og høyeste rabatt er 20%. I et par måneder nå så har jeg konsekvent gitt 5stjerner på irrelevante tilbud, for å forsøke å bryte remas syklus. (kyllingfilet hver 4uke. Kyllingkjøttdeig hver 3. sukker hver 4, bremykt hver 2… det var såpass forutsigbart at jeg kunne forutse neste ukes «tilbud» med 80% nøyaktighet). Det har i hvertfall gitt noe utskiftning i tilbudene, men nå er jeg tilsynelatende tilbake til den gamle algoritmen som gir forutsigbare tilføyd… Anonymkode: 45ea5...add 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 16. mai 2023 #888 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ingen personlige tilbud hos meg denne uken, men tenkte å benytte meg av 30% på bær som skal være for alle med Æ. Men usikker på om det vil virke siden appen igjen ser ut til å ha slettet mine kort. Det som er synd nå er at de har gjort om så man ikke ser totalprisen før man trykker godkjenn. Så får man ikke rabatten blir det skjegget i postkassa. De har også slettet min strekkode, så jeg anbefaler alle som har den å ta skjermbilde om den skulle forsvinne. Anonymkode: 3b7f7...d24 Utrolig irriterende.. skjer det selv om du skanner strekkoden mens varene skannes inn? Eller.. de har tatt strekkoden ut av appen? Min er der fortsatt, men ser der er et valg som heter "Vis strekkoden på 《Hjem》, kan den ha blitt slått av hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #889 Del Skrevet 16. mai 2023 29 minutter siden, applestories said: Utrolig irriterende.. skjer det selv om du skanner strekkoden mens varene skannes inn? Eller.. de har tatt strekkoden ut av appen? Min er der fortsatt, men ser der er et valg som heter "Vis strekkoden på 《Hjem》, kan den ha blitt slått av hos deg? Jeg har krysset av for vis strekkode, men det kommer bare et hjul som spinner. Men nå har jeg funnet ut at hvis jeg stikker inn kortet istedenfor å tæppe, får jeg fortsatt opp totalsummen før jeg godkjenner. Og det viser seg at kortet fortsatt er registrert selv om det ikke er synlig i appen. Så da ble det jordbær til 17. mai. 😁 Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #890 Del Skrevet 22. mai 2023 Trodde det ikke ble noen tilbud igjen denne uken, men etter lang tids lasting kom de. Og det var, tadaaa, Remas egne produkter jeg aldri har kjøpt. 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #891 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Trodde det ikke ble noen tilbud igjen denne uken, men etter lang tids lasting kom de. Og det var, tadaaa, Remas egne produkter jeg aldri har kjøpt. 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Omtrent samme her- fikk omsider 3 «personlige tilbud» på ting jeg altså kjøper og gir 1 stjerne… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22. mai 2023 #892 Del Skrevet 22. mai 2023 Jeg har alltid vært en som har fulgt med på priser og tilbud, og benyttet meg av rabattordninger der det er mulig. Men nå har jeg resignert. Æ gir maks 1 tilbud som er av interesse hver uke, og Coop har ikke gitt meg nye kuponger på flere uker nå. Det er ingenting å hente på tilbud mer. Tidligere visste man at vare X koster nøyaktig Y kr på butikk Z, og kunne dermed alltid handle varen der den er billigst siden jeg uansett må innom begge butikkene iløpet av en handletur. Men nå varierer prisene mye fra dag til dag fra butikk til butikk. Handlevognen min for ukeshandelen kom alltid under 1000 kr før. Imellom 850 - 980 kr. Nå ligger jeg mellom 1080 - 1200 kr. Rett og slett rystende. Ikke nok med at inflasjonen har gått bananas siste to årene, men tilbudene har også forsvunnet. Så at inflasjonen har steget "kun" f.eks 12% på mat er misvisende, da jeg også har mistet 10% på mine faste tilbudsvarer. Og da er vi oppe i 20-22% økning på en vare jeg kjøper fast... Grådige, umoralske, usolidariske og egostiske matvarebransjer, som aldri noensinne har hatt mer overskudd enn nå. At de selger varer med tap og dårlig fortjeneste er bare forbanna tull. Kanskje enkeltvarer i en svært kort periode, f.eks sjokolade til påske, men gevinsten for dette tapet er større enn tapet ettersom kundene blir lokket inn dørene pga kampanjene. Jeg gir opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. mai 2023 #893 Del Skrevet 22. mai 2023 Jaja, nok en uke med 4 tilbud som jeg allerede flere ganger har gitt 1 stjerne, og et tilbud med 3 stjerner 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. mai 2023 #894 Del Skrevet 30. mai 2023 (endret) Denne uken ble det hele 6 tilbud til meg. Men er de relevante da, det er spørsmålet: Fisken har fått 5 stjerner av meg, og er et godt tilbud å gi meg. Maggi sauser, ja har aldri noen sinne kjøpt dette produktet, ga det 1 stjerne som betyr at det nok blir en gjenganger dette også. De hersens ostene! 😤 der var de tilbake. Enn hvor mange ganger jeg gir 1 stjerne, hvor mye jeg banner i kommentarfeltet, så kommer den tilbake 😤 Smoothiene og eplene har også fått 1 stjerne flere ganger tidligere. Bakepapiret står med 2 stjerner. Ikke akkurat en god uke, og handelen denne uka legges til andre butikker. Endret 30. mai 2023 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #895 Del Skrevet 30. mai 2023 Hele 6 tilbud her og, alle en-stjerners evt ting jeg aldri har kjøpt før… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #896 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg blir faenmeg ikke kvitt den bringebærsausen etter at jeg kjøpte én pakke til jul i fjor... Anonymkode: f8210...265 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. mai 2023 #897 Del Skrevet 30. mai 2023 Jeg fikk bare 1 denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #898 Del Skrevet 30. mai 2023 Denne uken fikk jeg 25% på is, så da blir det kjøpt inn litt til hetebølgen. Ellers var det stort sett irrelevante ting som vanlig. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #899 Del Skrevet 5. juni 2023 Rema tørrpasta, Rema vaskemidler, Rema fryst frukt og bær, Rema müslibarer, Rema Texmex. Uvanlig mange tilbud, men ser dere en fellesnevner her? Foruten at alt dette er varer jeg aldri har kjøpt. Jeg får nesten lyst til å lage en dokumentar der jeg prøver å leve kun av og med personlige tilbud fra Rema. Noe ala Supersize me, men med motsatt fortegn. Trolig en effektiv slankekur. 😄 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. juni 2023 #900 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg handler mindre og mindre på Rema etter at 10-på-10 tilbudene forsvant. Nå går jeg dit bare for å kjøpe én bestemt vare fordi de fører Nordfjordkjøtt. Så går jeg ut derfra og videre til Kiwi og Coop. Sjekket denne ukens Æ-tilbud, og det var 6 av dem. En av de har jeg aldri kjøpt, de andre har jeg kjøpt en gang. En vare har jeg handlet mange ganger (Lambi kjøkkenruller), så det ene var egentlig veldig nyttig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå