AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #861 Del Skrevet 25. april 2023 Rema starter med "skann og betal" via appen. Men virker da som et utrolig tungvint opplegg sammenlignet med selvbetjeningskasse. Spesielt med tanke på at appen ofte ikke fungerer eller logger deg ut. Først åpner du Æ-appen. Så trykker du på «start handleturen». Så skanner du strekkoden på varen du legger i kurven. Når du er ferdig betaler du med ansiktsgjenkjenning på mobilen eller kode. Så får du en QR-kode på mobilen du bruker for å åpne porten ut. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. april 2023 #862 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Rema starter med "skann og betal" via appen. Men virker da som et utrolig tungvint opplegg sammenlignet med selvbetjeningskasse. Spesielt med tanke på at appen ofte ikke fungerer eller logger deg ut. Først åpner du Æ-appen. Så trykker du på «start handleturen». Så skanner du strekkoden på varen du legger i kurven. Når du er ferdig betaler du med ansiktsgjenkjenning på mobilen eller kode. Så får du en QR-kode på mobilen du bruker for å åpne porten ut. Anonymkode: 3b7f7...d24 Kult. Gleder meg til å kunne gjøre dette i min Rema. Hater den fordømte kassa. Men det blir vel neppe på denne siden av nyttåret at jeg får det. Ser at det er kun noen utvalgte butikker i sør som har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. april 2023 #863 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Rema starter med "skann og betal" via appen. Men virker da som et utrolig tungvint opplegg sammenlignet med selvbetjeningskasse. Spesielt med tanke på at appen ofte ikke fungerer eller logger deg ut. Først åpner du Æ-appen. Så trykker du på «start handleturen». Så skanner du strekkoden på varen du legger i kurven. Når du er ferdig betaler du med ansiktsgjenkjenning på mobilen eller kode. Så får du en QR-kode på mobilen du bruker for å åpne porten ut. Anonymkode: 3b7f7...d24 🤔🤔 Men skal de da fjerne vanlige kasser? Eller betyr det nå at alle må ta med seg kvittering, eller vil alle kunder uavhengig få denne QR koden i appen for å komme seg ut av butikken. Blir jo kø for å komme seg ut da 😅 og ikke minst som nevnes, appen fungerer jo bare halvparten av tiden, så kan bli spennende med en haug meg kunder som er fanget inne i butikken For med selvbetjeningskassene så er man tvunget inn i den plasser hvor det er port for å komme seg ut. Men med denne app løsningen, så vil jo alle kunder måtte gå gjennom porten for å komme seg ut 🤔🤔 Virker tungvindt. Men ser heller ikke for meg at det skjer med det første. Rema er ofte treige her jeg bor til alt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #864 Del Skrevet 1. mai 2023 Rema supper, Rema texmex, Rema baguetter, Og appen har nok en gang slettet mitt betalingskort. Så egentlig like greit at det ikke er noen relevante tilbud. Anonymkode: 3b7f7...d24 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #865 Del Skrevet 2. mai 2023 Ingen ‘personlige tilbud’ denne uken. Er det flere som ikke har fått noe? Jeg spekulerer i om det har med kiwi sin fjerning av prislåsen 🤔🤔🤔 Anonymkode: ee5f7...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 2. mai 2023 #866 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen ‘personlige tilbud’ denne uken. Er det flere som ikke har fått noe? Jeg spekulerer i om det har med kiwi sin fjerning av prislåsen 🤔🤔🤔 Anonymkode: ee5f7...b53 Jeg har personlige tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. mai 2023 #867 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg har også fått. Hele to stykker, ingen av dem relevante. (Iskrem og ferdigskivet ost.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 2. mai 2023 #868 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) Får tilogmed tilbud iblandt det står expired på, og det er på mandager.. Var på en sjokolade da, men rart. Endret 2. mai 2023 av Korsihalsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #869 Del Skrevet 2. mai 2023 15 minutter siden, Brunhilde said: Jeg har også fått. Hele to stykker, ingen av dem relevante. (Iskrem og ferdigskivet ost.) Iskrem og ost skulle jeg gjerne fått, kanskje du har fått mine tilbud? 😅 Men litt typisk at det er tilbud på "ferdigskivet", som allerede er mye dyrere enn den osten man gidder å høvle opp selv. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 2. mai 2023 #870 Del Skrevet 2. mai 2023 Rema er elendig. Har slutta å handle der. Elendig app. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #871 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg har faktisk fått veldig gode tilbud de siste ukene. Skal nyte det så lenge det varer 😅 Anonymkode: a5f45...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #872 Del Skrevet 2. mai 2023 "Folk er i harnisk", vel, ja, "folk" som bruker Æ kanskje, men de er jo litt spesielle i utgangspunktet. Anonymkode: f9722...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #873 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Folk er i harnisk", vel, ja, "folk" som bruker Æ kanskje, men de er jo litt spesielle i utgangspunktet. Anonymkode: f9722...63e Jeg sparte mange tusen på å bruke æ, jeg handlet for min husstand og mine foreldre, ingen av oss er spesielle akkurat. Anonymkode: d56f0...2ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #874 Del Skrevet 8. mai 2023 Ny uke og ny rekord- ingen tilbud hos meg! Glitch i systemet eller er det slik hos andre og? Anonymkode: 45ea5...add 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #875 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg har heller ingen tilbud i dag. Så kanskje glitch? Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #876 Del Skrevet 8. mai 2023 Ett tilbud hos meg - 20% på brus fra Ringnes. Jeg drikker ikke brus så det kunne like gjerne vært null. Anonymkode: 823cd...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 8. mai 2023 #877 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg har ett. Men det var dog akkurat det jeg ønska meg, så heller ett relevant enn mange urelevante. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #878 Del Skrevet 8. mai 2023 10% ekstra på friske urter, det var det. Nå når sesongen er i gang og jeg plukker urter i egen hage. Anonymkode: a8e10...e18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #879 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 22.01): Rema starter med "skann og betal" via appen. Men virker da som et utrolig tungvint opplegg sammenlignet med selvbetjeningskasse. Spesielt med tanke på at appen ofte ikke fungerer eller logger deg ut. Først åpner du Æ-appen. Så trykker du på «start handleturen». Så skanner du strekkoden på varen du legger i kurven. Når du er ferdig betaler du med ansiktsgjenkjenning på mobilen eller kode. Så får du en QR-kode på mobilen du bruker for å åpne porten ut. Anonymkode: 3b7f7...d24 Jeg synes det høres veldig kjekt og tidsbesparende ut! Ellers får jeg nå relevante kuponger i appen. Problemet er jo at det er kuponger på ting jeg bruker ganske lite penger på. Med 10 på 10 fikk jeg jo 10% på melk, brød og slike ting jeg bruker MYE penger på hver uke. Hvis jeg nå får 20% på appelsinjuice, som jeg kjøper én boks av i uka, sier det seg selv at jeg sparer mye mindre. Noe som utvilsomt var Remas intensjon. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #880 Del Skrevet 8. mai 2023 Fra ingen i sted til ett tilbud nå, 30% på fersk mozarella. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå