AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #781 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ser at flere av dere får 30%, jeg har ikke sett 30-tallet siden de gjorde om Æ. Men det spiller forsåvidt ikke så stor rolle heller når det bare er tilbud på ting jeg ikke kjøper... Anonymkode: 3b7f7...d24 Dette er første gangen på veldig, veldig lenge at jeg har fått 30% på noe jeg faktisk kjøper… Blir brus og frokostblanding i helga, for å si det sånn! Og så kjører jeg til Coop Extra og tar resten av handelen der. Anonymkode: d57f5...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 21. februar 2023 #782 Del Skrevet 21. februar 2023 To tilbud denne uken også, et av dem er Melkesjokolade, og det liker jeg jo. -15% på 200 gram plate til 39,90, blir 33,92. ... men da kjøper jeg heller en 240 gram plate, som står rett ved siden, til 29,90, om jeg har lyst på Melkesjokolade. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #783 Del Skrevet 21. februar 2023 Fikk -15% på 0,5l pepsi max, -10% på 1kg møllerens hvetemel og -15% på stratos storplate. Kjøpte 1kg hvetemel en gang i november fordi jeg akkurat var gått tom hjemme. Tror det var første og eneste gangen jeg kjøpte hvetemel på rema, siden jeg alltid bruker kjøpe coop sitt änglamark i store kvanta på tilbud. 0,5l pepsi max kjøer jeg kanskje et par ganger i mnd. 4x1,5l kjøper jeg i alle fall en gang i uka (ja pepsimaxoholiker) og før hadde jeg det på 10på10 Stratos storplate kjøpte jeg på priskrig før jul. Så og si aldri kjøpt det før eller siden på rema. Vanlig handleliste for meg unntatt fersk frukt og grønt er pepsi max, melk, fløte (lager eget smør), soyamelk, kylling, q frokostyoghurt, valnøtter, fryst brokkoli, fryst spinat og fryst bærblanding. Det hender seg jeg får kylling på rabatt men da har jeg gjerne kjøpt på tilbud til lavere pris uka før. Alt dette var på 10 på 10. Irriterer meg noe vanvittig hele greia. Irriterer meg også at det ikke er annen butikk i nærheten eller at jeg ikke har bil, om så skulle jeg ikke handlet der. Anonymkode: 109ab...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #784 Del Skrevet 21. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Mulig de har sett at jeg handler mye mindre enn jeg pleier (fordi jeg handler det meste på Coop Extra nå - pga Æ), at de prøver å lokke meg tilbake? Jeg setter aldri stjerner på noen av tilbudene. Men uansett blir dette mindre enn 10% på de ti mest kjøpte varene som var før. Anonymkode: d57f5...85e Meg prøver de visst heller å bli kvitt 😅 handler mye mindre der jeg også. Prøvde å gi stjerner før, men det har ingen effekt. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #785 Del Skrevet 21. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Og Coop - her hvor jeg bor har de 3% kjøpeutbytte = trippeltrumf-torsdag hver dag! Coop Extra kommer som regel ganske likt ut som Kiwi og Rema på prisbørsen. Anonymkode: d57f5...85e Coop er ikke med i trumf, du får ikke trippeltrumf på coop Anonymkode: 0f7fe...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #786 Del Skrevet 21. februar 2023 32 minutter siden, AnonymBruker said: Coop er ikke med i trumf, du får ikke trippeltrumf på coop Anonymkode: 0f7fe...797 Vedkommende mente jo at hun får 3% hos Coop hele tiden, altså tilsvarende trippeltrumf. Uten å måtte vente på utvalgte torsdager. Anonymkode: 3b7f7...d24 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #787 Del Skrevet 21. februar 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Vedkommende mente jo at hun får 3% hos Coop hele tiden, altså tilsvarende trippeltrumf. Uten å måtte vente på utvalgte torsdager. Anonymkode: 3b7f7...d24 Okay😊 Anonymkode: 0f7fe...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #788 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg handler bare på Kiwi nå. Med Trumfkort får man MYE mer igjen for pengene. Rema 1000 er bare kjipe Anonymkode: ebba7...ebb Veldig mange enkeltvarer jeg bruker en del av er rimeligere på Rema enn Kiwi. Og kvaliteten på grønnsaker er MYE bedre her jeg bor i alle fall. Får riktignok bare 0,5% bonus (bank Norwegian eller Ikano), men lønner seg likevel å ta ukeshandelen på Rema for min del. Anonymkode: a8e10...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #789 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Coop er ikke med i trumf, du får ikke trippeltrumf på coop Anonymkode: 0f7fe...797 Det vet jeg selvsagt. Men på trippeltrumf-torsdag får man 3%. På Coop får jeg 3% hver gang jeg handler. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #790 Del Skrevet 22. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Får riktignok bare 0,5% bonus (bank Norwegian eller Ikano), men lønner seg likevel å ta ukeshandelen på Rema for min del. Anonymkode: a8e10...e18 Ikano har vel fortsatt 2% på dagligvarer? Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #791 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg er jevnt over fornøyd. Får som regel 4-5 tilbud hver uke. Stort sett er de relevante (ting vi trenger og handler jevnlig), selv om det ikke er alt vi trenger den uka tilbudet kommer. De beste er 10% på 700 g jarlsberg og frossen torsk, 20% på juice og 30% på frosne rundstykker. Noen ganger 10% ekstra på tomat og avocado. Hadde heller bytta tilbake til 10 på 10, men syns ikke det er så gærent. Rema er uansett den nærmeste butikken, det er vesentlig omvei å dra til Extra eller Kiwi. Anonymkode: 6fe66...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #792 Del Skrevet 27. februar 2023 Da kom Rema med tørrpastaen sin IGJEN. Kanskje eneste måten å bli kvitt det tilbudet på er å faktisk kjøpe det en gang? Å gi det en stjerne annenhver uke i ett år er tydeligvis ikke rette taktikken. På den positive siden: 30% på frukt og grønnsaker til alle med Æ denne uken. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 27. februar 2023 #793 Del Skrevet 27. februar 2023 Bare latterlig. 15 prosent på smør og 20 prosent på rema sin egen ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #794 Del Skrevet 27. februar 2023 15%på remas egen pesto og tomatsaus og 15% på melkesjokolade, før fikk jeg i allefall 3 tilbud 😓 Anonymkode: d56f0...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #795 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 20.31): Ti-på-10 gir deg 10% rabatt på de varene du kjøper oftest og mest av. Nå erstattes dette av ukestilbud som bestemmes av REMA basert på "din tidligere kjøpshistorikk". Kommer dette til å påvirke dine handlevaner? Anonymkode: dad2d...5a9 Er det noen som handler på rema lenger da?? De har desidert landets dårligste utvalg i mat og dåelig kvalitet på egne merker,når de i de fleste testene i tillegg er dyrest så er vel ikke folk så dumme at de handler der?? Anonymkode: cb7b2...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 27. februar 2023 #796 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som handler på rema lenger da?? De har desidert landets dårligste utvalg i mat og dåelig kvalitet på egne merker,når de i de fleste testene i tillegg er dyrest så er vel ikke folk så dumme at de handler der?? Anonymkode: cb7b2...494 Jeg har egentlig aldri handlet mye på Rema, selv om det ligger rett ved siden av Kiwi-butikken hvor jeg vanligvis handler. Fikk meg Æ for et halvt års tid siden (eller noe sånt) for å få noe tilbud på et eller annet de hadde den uken. Fikk knyttet det opp mot bankkortet, så da så jeg jo at jeg plutselig fikk litt avslag her og der når jeg tilfeldigvis stakk innom. Storhandler aldri på Rema, men er noen ting de bare har der som jeg må innom for, og disse produktene får jeg typisk rabatt på via Æ har jeg sett, så stikker ofte innom Rema i forbindelse med ukeshandlingen jeg tar på Kiwi for å supplere med disse varene eller eventuelle andre de måtte ha på Æ-tilbud, så sparer hver gang og syns det er topp - men å gå fra Kiwi til Rema for å ta ukeshandlingen, det kommer jeg neppe til å gjøre. Har også Trumf, så det føler jeg at jeg får en del igjen for + liker bedre utvalget hos Kiwi og prisene der er stort sett lavere for de tingene vi bruker mest av i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 6. mars 2023 #797 Del Skrevet 6. mars 2023 Tror dette må være den verste uken noen gang. Ingenting av det er relevant 😤 Chipsen har jeg kjøpt et par ganger (ulike typer) for å smake på. Brus kjøper jeg kanskje noen ganger men er mange mange måneder siden forrige gang. Jeg kjøpte det sjokoladepålegget nylig, men det da det er en nyhet. Har ikke planer om å ha dette som et fast pålegg, ikke for det ikke er godt, men fordi jeg ikke har godt av det. Og den kremosten, det kjøper jeg bare i sjeldne tilfeller. Helst rundt desember når det er ost og kjeks. Nei dette var dårlig 😤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #798 Del Skrevet 6. mars 2023 De prøver fortsatt å prakke på meg rødsaus siden jeg kjøpte én enkelt pakke i løpet av fjoråret (til jul). 🙄 Anonymkode: f8210...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #799 Del Skrevet 6. mars 2023 skjønner ikke. her er mine ukes tilbud, og alle er absolutt relevante for oss. Vi handler stortsett bare på Rema1000 og har gjort det i 4 år, helt siden vi flyttet slikt at Rema er nærmest. Anonymkode: 5cbcc...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #800 Del Skrevet 6. mars 2023 Folkens, trikset er å slutte å handle på Rema! Da får man bare relevante varer. Dette fikk jeg i dag. Alle er ting vi handler ofte/ukentlig. Anonymkode: d57f5...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå