AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #761 Del Skrevet 14. februar 2023 Her er det konsekvent "personlige" tilbud på Remas egne varer, og bare ting jeg aldri har kjøpt. Spesielt opplegg... Anonymkode: 823cd...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 14. februar 2023 #762 Del Skrevet 14. februar 2023 2020: 10,9% 2021: 10,5% 2022: 10,8% 2023: 9,0% Men er det ikke slik at i starten så registrert Æ kun rabatterte personlige tilbud under den oppsparte summen, mens fra 2022 av så registrerte appen også ordinære ukestilbud og alle andre kutt som en del av den oppsparte summen? Derav økte eller holdt prosenten seg oppe i 2022. I 2023 vil den nok falle betraktelig, for nå har man knapt personlige tilbud igjen. Hittil i 2023 så handlet jeg mye frukt og grønt på 30% i januar, men enda ligger prosenten så lavt. Så det sier litt om hvor lite rabatter det er å hente generelt sett, siden jeg i 2023 har spart minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 14. februar 2023 #763 Del Skrevet 14. februar 2023 Bombasi skrev (5 timer siden): 2020: 10,9% 2021: 10,5% 2022: 10,8% 2023: 9,0% Men er det ikke slik at i starten så registrert Æ kun rabatterte personlige tilbud under den oppsparte summen, mens fra 2022 av så registrerte appen også ordinære ukestilbud og alle andre kutt som en del av den oppsparte summen? Derav økte eller holdt prosenten seg oppe i 2022. I 2023 vil den nok falle betraktelig, for nå har man knapt personlige tilbud igjen. Hittil i 2023 så handlet jeg mye frukt og grønt på 30% i januar, men enda ligger prosenten så lavt. Så det sier litt om hvor lite rabatter det er å hente generelt sett, siden jeg i 2023 har spart minst. I mai 2021, som er det tidligste min Æ viser detaljene fra handleturene (tidligere turer vises kun med dato, beløp og spart beløp), ble også frukt registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #764 Del Skrevet 14. februar 2023 Forstår da hvorfor jeg er mer fornøyd enn de fleste i tråden 2020: 3,5% 2021: 5,9% 2022: 7,4% 2023: 12,3% Men må presisere noen ting; Interessen for å følge med på tilbud og handle bulk ble forsterket i 2021. Jeg handler veldig sjeldent det samme hver uke nå. Er toalettpapir rimelig kjøper jeg for et år. Får jeg omo på 30% handler jeg for mange måneder. Hermetisert tomat kjøper jeg aldri under 40% lenger. Og så videre. Så nye æ passer meg bedre en ti-på-ti Anonymkode: a8e10...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #765 Del Skrevet 20. februar 2023 Rema fortsetter å pushe sine egne produkter, supper og pasta og fryste bær og grønnsaker. Aldri kjøpt noen av delene. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. februar 2023 #766 Del Skrevet 20. februar 2023 Egentlig bare 3 tilbud denne uken. Men 3 for så vidt relevante tilbud skal de ha. Ser og ut som om de forbereder seg på å slutte med plastposer. Med tanke på hvor dyrt laks er blitt vet jeg ikke om jeg kommee til å kjøpe, selv med tilbud. Men den panerte fisken der er god 😋 Dog er spørsmålet; reiser jeg innom rema bare for det 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #767 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg har aldri kjøpt svinekoteletter, eller Synnøve Finden, og jeg kjøper bare Gildes karbonader… Virker som om de prøver å få meg over på produkter de tjener mer penger på? Ikke samvirkelag merker? Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #768 Del Skrevet 20. februar 2023 *samvirkets merker, skulle det stå. Det skal sies at osten er billig, da. Og laksen kan det godt hende jeg kjøper. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #769 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): *samvirkets merker, skulle det stå. Det skal sies at osten er billig, da. Og laksen kan det godt hende jeg kjøper. Anonymkode: d57f5...85e Men du har postet bilde av kundeavisen? Det blir noe annet enn de såkalt personlige tilbudene. Selv får jeg 15% på kyllinglårfilet, Tine sin smøreost og Rema sin kokte skinke. 20% på vaniljesaus som jeg har kjøpt to ganger siste året. Føler jeg har vært heldigere med mine tilbud jevnt over enn de fleste her inne, selv om det er merkbart dårligere enn før de la om appen. Fløte som jeg alltid hadde på 10 på 10 listen har jeg aldri fått tilbud på. Heller ikke andre varer jeg kjøpte ofte. Merker jeg ender oftere på kiwi nå. Det er de to alternativene jeg har for daglighandel. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #770 Del Skrevet 20. februar 2023 Ingen aktuelle tilbud sånn sett denne ulen, men etter at jeg begynte å gi omvendte karakterer så har jeg i det minste fått to helt nye ting på listen! Anonymkode: 45ea5...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #771 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri kjøpt svinekoteletter, eller Synnøve Finden, og jeg kjøper bare Gildes karbonader… Virker som om de prøver å få meg over på produkter de tjener mer penger på? Ikke samvirkelag merker? Anonymkode: d57f5...85e Dette er en del av tilbudsavisen som gjelder alle kunder denne uka På min handleliste denne uka står Colgate for 30%, og Hel landkylling til 89. I tillegg til påfyll grønnsaker, og noen andre varer som aldri er på tilbud, der Rema er rimeligst. Anonymkode: a8e10...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #772 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har aldri kjøpt svinekoteletter, eller Synnøve Finden, og jeg kjøper bare Gildes karbonader… Virker som om de prøver å få meg over på produkter de tjener mer penger på? Ikke samvirkelag merker? Anonymkode: d57f5...85e Dette er jo ukestilbudene til Rema som hele Norge får. Du må i det minste se på de personlige tilbudene før klager Anonymkode: 312b4...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #773 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg synes de personlige tilbudene har blitt så dårlige. Like etter omleggingen var det flere og bedre tilpassede tilbud. Nå kommer det to per uke, og som oftest ting jeg ikke trenger. Merker at jeg bruker andre kjeder mer nå. Egentlig synd, for den lokale Rema-butikken min er en veldig fin butikk med hyggelige ansatte. Anonymkode: ee625...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #774 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 10.21): Men du har postet bilde av kundeavisen? Det blir noe annet enn de såkalt personlige tilbudene. Selv får jeg 15% på kyllinglårfilet, Tine sin smøreost og Rema sin kokte skinke. 20% på vaniljesaus som jeg har kjøpt to ganger siste året. Føler jeg har vært heldigere med mine tilbud jevnt over enn de fleste her inne, selv om det er merkbart dårligere enn før de la om appen. Fløte som jeg alltid hadde på 10 på 10 listen har jeg aldri fått tilbud på. Heller ikke andre varer jeg kjøpte ofte. Merker jeg ender oftere på kiwi nå. Det er de to alternativene jeg har for daglighandel. Anonymkode: 25478...87c Sannelig, du har rett, jeg postet feil bilde. Syntes det var litt rart at det ikke var prosenter på alt, slik det pleier. Dette var priskuttene mine, de var faktisk ganske bra, til en forandring. Anonymkode: d57f5...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #775 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 11.11): Dette er en del av tilbudsavisen som gjelder alle kunder denne uka På min handleliste denne uka står Colgate for 30%, og Hel landkylling til 89. I tillegg til påfyll grønnsaker, og noen andre varer som aldri er på tilbud, der Rema er rimeligst. Anonymkode: a8e10...e18 Ja, jeg postet feil bilde, beklager. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 21. februar 2023 #776 Del Skrevet 21. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Sannelig, du har rett, jeg postet feil bilde. Syntes det var litt rart at det ikke var prosenter på alt, slik det pleier. Dette var priskuttene mine, de var faktisk ganske bra, til en forandring. Anonymkode: d57f5...85e Heldig du da som får så mange tilbud, jeg har bare to tilbud de siste ukene. Det er forskjell på folk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #777 Del Skrevet 21. februar 2023 Ser at flere av dere får 30%, jeg har ikke sett 30-tallet siden de gjorde om Æ. Men det spiller forsåvidt ikke så stor rolle heller når det bare er tilbud på ting jeg ikke kjøper... Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #778 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg handler bare på Kiwi nå. Med Trumfkort får man MYE mer igjen for pengene. Rema 1000 er bare kjipe Anonymkode: ebba7...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #779 Del Skrevet 21. februar 2023 Helgekarjol skrev (2 timer siden): Heldig du da som får så mange tilbud, jeg har bare to tilbud de siste ukene. Det er forskjell på folk. Mulig de har sett at jeg handler mye mindre enn jeg pleier (fordi jeg handler det meste på Coop Extra nå - pga Æ), at de prøver å lokke meg tilbake? Jeg setter aldri stjerner på noen av tilbudene. Men uansett blir dette mindre enn 10% på de ti mest kjøpte varene som var før. Anonymkode: d57f5...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #780 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg handler bare på Kiwi nå. Med Trumfkort får man MYE mer igjen for pengene. Rema 1000 er bare kjipe Anonymkode: ebba7...ebb Enig. Og Coop - her hvor jeg bor har de 3% kjøpeutbytte = trippeltrumf-torsdag hver dag! Coop Extra kommer som regel ganske likt ut som Kiwi og Rema på prisbørsen. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå