AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #721 Del Skrevet 30. januar 2023 Hvilke stjerner snakker dere om? Anonymkode: 2befb...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #722 Del Skrevet 30. januar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke stjerner snakker dere om? Anonymkode: 2befb...89a De som man gir tilbudene for å markere om det var bra eller dårlig. Jeg har stort sett sluttet med det siden det virket mot sin hensikt. De tingene jeg ga 5 stjerner får jeg aldri mer, antagelig fordi de tenker det vil jeg uansett betale full pris for. Altså jeg tror ikke de sitter og tenker på hver enkelt av oss, men det er tydeligvis en slags algoritme som i hvert fall ikke går i kundenes favør. Det hadde vært en enkel sak å sile vekk det vi ga en stjerne, men det skjer ikke. Tvert imot. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #723 Del Skrevet 31. januar 2023 Det virker som om jo lavere stjerner/dårligere omtale man fir et produkt- jo oftere dukker det opp, og rabatten er alltid høy. (Hos meg så får jeg kun 20-25-30% på varer jeg så og si aldri kjøper) nå lurer jeg på om jeg skal forsøke å gi de tilbudene jeg finner minst interresante 5stjerner, i håp om at de i det minste skiftes ut…. Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #724 Del Skrevet 31. januar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det virker som om jo lavere stjerner/dårligere omtale man fir et produkt- jo oftere dukker det opp, og rabatten er alltid høy. (Hos meg så får jeg kun 20-25-30% på varer jeg så og si aldri kjøper) nå lurer jeg på om jeg skal forsøke å gi de tilbudene jeg finner minst interresante 5stjerner, i håp om at de i det minste skiftes ut…. Anonymkode: 45ea5...add Jeg får alltid lav rabatt, og på varer jeg ikke kjøper. Kanskje de er redde for at jeg faktisk skal kjøpe hvis rabatten blir for høy. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #725 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg får alltid lav rabatt, og på varer jeg ikke kjøper. Kanskje de er redde for at jeg faktisk skal kjøpe hvis rabatten blir for høy. Anonymkode: 3b7f7...d24 Jeg begynte å føre oversikt i september i fjor, og de få tingene jeg gir høye stjerner har lav frekvens og lav rabattsats, og motsatt- de jeg liker kommer skjeldnere og har lav rabatt… feks frossenpizza- noe jeg ikke kjøper, der er rabatten 25-30%, samme med Toro posesupper. Kommer ca hver 3. uke og med 30%…. Anonymkode: 45ea5...add 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #726 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jo færre stjerner og jo sjeldnere produktet kjøpes, jo oftere dukker det opp. 5-stjernersprodukter som handles ukentlig kommer i beste fall opp en gang hver andre eller tredje måned. Anonymkode: c6e7f...253 Det er jo en klar sparestrategi fra Remas side. Tror de virkelig at vi forbrukere ikke ser det? Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #727 Del Skrevet 31. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg begynte å føre oversikt i september i fjor, og de få tingene jeg gir høye stjerner har lav frekvens og lav rabattsats, og motsatt- de jeg liker kommer skjeldnere og har lav rabatt… feks frossenpizza- noe jeg ikke kjøper, der er rabatten 25-30%, samme med Toro posesupper. Kommer ca hver 3. uke og med 30%…. Anonymkode: 45ea5...add Jeg kjøper en del frossenpizza, men sjelden hos Rema etter at de sluttet å gi meg tilbud på det. Jeg var så dum å gi det fem stjerner de få gangene jeg fikk tilbud, dermed forsvant det helt. Man skulle jo tro de algoritmene deres også fanger opp at mange av oss er mye sjeldnere på Rema enn før. Men det kan også være en strategi, de ønsker ikke kunder som bare handler på tilbud, naturlig nok. Coop gir meg fortsatt relevante tilbud, men der er det jo bare en vare av gangen. Og ofte typ 4 kroner rabatt bare. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #728 Del Skrevet 2. februar 2023 Nettavisen har visst kåret Æ tildet beste kundeprogrammet, dét er veldig uforståelig for meg! Anonymkode: 1817d...af7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 2. februar 2023 #729 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nettavisen har visst kåret Æ tildet beste kundeprogrammet, dét er veldig uforståelig for meg! Anonymkode: 1817d...af7 Nå har jeg ikke lest artikkelen, men jeg kan ikke forstå det. Her er det stort sett bare ubrukelige ting på lista med rabatter. Generelt veldig lite jeg har kjøpt. Fikk tilbud på rislunsj denne uka, -15%. Jeg har fortsatt laktoseintoleranse… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #730 Del Skrevet 2. februar 2023 Vegglampe skrev (1 time siden): Nå har jeg ikke lest artikkelen, men jeg kan ikke forstå det. Her er det stort sett bare ubrukelige ting på lista med rabatter. Generelt veldig lite jeg har kjøpt. Fikk tilbud på rislunsj denne uka, -15%. Jeg har fortsatt laktoseintoleranse… Har ikke lest den jeg heller siden det er abonnement-artikkel. Får stort sett bare ubrukelige ting jeg også🙈 Anonymkode: 1817d...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. februar 2023 #731 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettavisen har visst kåret Æ tildet beste kundeprogrammet, dét er veldig uforståelig for meg! Anonymkode: 1817d...af7 Går seriøst ikke an. Må være fordi rabattene blir trekt av direkte i kassa, og ingenting annet. Eller at Rema har betalt Nettavisen for publiseringen. For både Kiwi og Extra har bedre tilbud på frukt og grønt, samt at Kiwi kjører triple bonuser, og at Coop har mye mer tilpassede tilbud enn Rema og kjører drøssevis av kundetilbud på alt. Siste tre ukene så har ikke jeg hatt et eneste tilbud som har truffet meg via min Æ, som visstnok skal være "kundetilpasset". Mens på Extra har jeg brukt kupongene min fortløpende, og det har stadig kommet inn nye. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #732 Del Skrevet 2. februar 2023 3 hours ago, Bombasi said: Siste tre ukene så har ikke jeg hatt et eneste tilbud som har truffet meg via min Æ, som visstnok skal være "kundetilpasset". Mens på Extra har jeg brukt kupongene min fortløpende, og det har stadig kommet inn nye. Samme her, får sjelden noe relevant fra Æ, men alltid noe fra coop. Og coop velger fra ting jeg faktisk har kjøpt. Hvor er den undersøkelsen til Nettavisen? De må ha bare lest Remas egne beskrivelse av Æ, ikke kundenes tilbakemeldinger. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #733 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nettavisen har visst kåret Æ tildet beste kundeprogrammet, dét er veldig uforståelig for meg! Anonymkode: 1817d...af7 Det gamle kundeprogrammet var jo det. Nå er det Trumf eller evt Coop, avhengig av hvor mange prosent kjøpeutbytte det lokale Coop-laget har. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #734 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det gamle kundeprogrammet var jo det. Nå er det Trumf eller evt Coop, avhengig av hvor mange prosent kjøpeutbytte det lokale Coop-laget har. Anonymkode: d57f5...85e Si det til Nettavisen, de kåret visst Æ til det beste kundeprogrammet 21.januar i år… Anonymkode: 1817d...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #735 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Si det til Nettavisen, de kåret visst Æ til det beste kundeprogrammet 21.januar i år… Anonymkode: 1817d...af7 Ja, det er nettopp det jeg svarer på. Det er helt latterlig, for det er feil. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 2. februar 2023 #736 Del Skrevet 2. februar 2023 Nå skal jeg teste ut, stjerne ned det jeg liker, og stjerne opp det som er urelevant. Til nå er det lite jeg faktisk benytter meg av, så jeg har ingenting å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 2. februar 2023 #737 Del Skrevet 2. februar 2023 Dingeldangel skrev (1 time siden): Nå skal jeg teste ut, stjerne ned det jeg liker, og stjerne opp det som er urelevant. Til nå er det lite jeg faktisk benytter meg av, så jeg har ingenting å tape. Etter snart 8 måneder med å prøve på dette, kan jeg si at det har ingenting for seg. Kundetilpassede tilbud fra Rema ser ut til å anstrenge seg for å IKKE være kundetilpasset. Jo mer du handler av en vare jo mindre er sjansen for at du får tilbud på det. Utrolig råttent system. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #738 Del Skrevet 6. februar 2023 Remas tørrpasta og fryste grønnsaker - igjen. Tror jeg har fått dette nå 20 ganger siden oppstarten, og trykket på 1 stjerne hver gang. Media er veldig flinke til å "ta" kjedene på høye priser, så de burde gå de såkalte tilbudene etter i sømmene også. Rema måtte i hvert fall foreløpig krype til korset etter den siste prisøkningen. Men hvor mye har prisene i virkeligheten økt som følge av at de kuttet 10 på 10 og erstattet med minst mulig tilpassede tilbud? Og de påstår fortsatt at de "lærer" om vårt forbruk som skal føre til mer relevante tilbud. Noe som jo helt åpenbart er blank løgn! Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #739 Del Skrevet 6. februar 2023 Må si meg uenig? For oss har ikke Rema rabatt endret seg så mye, synes jeg. Her er mine ukas rabatt, 3 av 4 er ting vi kjøper ofte, bortsett fra ferdig kuttet salat. Det, pluss 10% rabatt på frukt og grønt, gjør at rema er fortsatt billigst for oss. Men rema sine billige produkter er også gjevnt mye bedre kvalitet enn Coop sine, så det spiller også rolle. Anonymkode: 5cbcc...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #740 Del Skrevet 6. februar 2023 Og her er det fortsatt bare tilbud på samme skiten som jeg aldri har kjøpt. Anonymkode: 823cd...dfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå