AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #701 Del Skrevet 16. januar 2023 I følge æ- så skal jo tilbudene bli mer relevante «etterhvert som Æ blir bedre kjent med deg». Joda… Jeg begynte å føre oversikt 11. september i fjor. Frem til nå har jeg feks fått Gilde grillpølse med 15% rabatt 5 ganger, altså en gang i måneden. Hver gang får den 1 stjerne og kommentar. Samme tilbudsfrekvens på Grandiosa delux pizza, som heller ikke spises, selv om rabatten der er hele 25%! Remas 2pk med tørkerull bruker vi noe av, så den er en fin 4 stjerners her, men hver 3 uke? Litt ofte, og rabatten er konsekvent 15%…. Utifra oversikten så er det lett å se tilbudsmønsteret. Rabattene er oftest 10-15%. De kommer gjerne i faste sykluser, så nå gjettet jeg utifra oversikten hva tilbudet kom til å bli denne uken, og hadde rett på 4 av 6 tilbud. De aller beste tilbudene er på varer jeg ikke kjøper, slik som frossenpizza og posesupper…. Anonymkode: 45ea5...add 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 16. januar 2023 #702 Del Skrevet 16. januar 2023 Det er faste varer jeg alltid handler på Rema, men får aldri priskutt på disse. Ingenting relevant. Dette er elendig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #703 Del Skrevet 16. januar 2023 Nå fikk jeg 10%-kupong på en vare jeg har kjøpt én gang tidligere (forrige uke), nemlig en type appelsinjuice jeg ellers aldri kjøper! 🙄🙄🙄 Jeg handlet på trippeltrumf-torsdag forrige uke, for første gang. Tror det blir mer Kiwi (trippeltrumf) og Coop Extra (3% kjøpeutbytte) på meg framover. Jeg har laget et eget sparemål i banken min som heter «trumf», der skal trumf (og kjøpeutbytte) settes inn (fond). Gjør det enda mer motiverende å handle et annet sted enn Rema! Anonymkode: d57f5...85e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #704 Del Skrevet 16. januar 2023 Denne uka fikk jeg atter en gang -15% på havregryn. Får store og små annenhver uke stort sett. Så mye havregryn spiser jeg ikke. Fikk også -15% ekstra på tomater. Siden jeg ikke liker tomater noe særlig er det ikke akkurat det jeg kjøper noe særlig av. Ellers fikk jeg -15% på vanlige egg og det kjøper jeg kun økologisk, så der har de og bommet. Sier som jeg har sagt før, hadde det vært en annen butikk i nærheten hadde jeg heller brukt de, for Rema lyver om æ! Anonymkode: 109ab...9f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #705 Del Skrevet 17. januar 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Denne uka fikk jeg atter en gang -15% på havregryn. Får store og små annenhver uke stort sett. Så mye havregryn spiser jeg ikke. Fikk også -15% ekstra på tomater. Siden jeg ikke liker tomater noe særlig er det ikke akkurat det jeg kjøper noe særlig av. Ellers fikk jeg -15% på vanlige egg og det kjøper jeg kun økologisk, så der har de og bommet. Anonymkode: 109ab...9f2 Haha, jeg kjøper bare vanlige egg, og får bare tilbud på økologisk, som uansett blir dyrere 😅 og jeg får også havregryn, som jeg aldri kjøper. De har rett i en ting, de kjenner oss. Men de bruker det til å sørge for at vi bare handler full pris (eller et annet sted). Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NN007 Skrevet 18. januar 2023 #706 Del Skrevet 18. januar 2023 Med alt snakket om at vi må forvente økte matvarepriser er jeg fornøyd med at en vare jeg bruker daglig har 25% denne uka. Jeg fyller opp med så mye jeg har plass til nå for å slippe å merke en prisøkningen umiddelbart. AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 20.45): Nå fikk jeg 10%-kupong på en vare jeg har kjøpt én gang tidligere (forrige uke), nemlig en type appelsinjuice jeg ellers aldri kjøper! 🙄🙄🙄 Jeg handlet på trippeltrumf-torsdag forrige uke, for første gang. Tror det blir mer Kiwi (trippeltrumf) og Coop Extra (3% kjøpeutbytte) på meg framover. Jeg har laget et eget sparemål i banken min som heter «trumf», der skal trumf (og kjøpeutbytte) settes inn (fond). Gjør det enda mer motiverende å handle et annet sted enn Rema! Anonymkode: d57f5...85e Jeg har innsett at å kjøpe noe jeg bare trenger en gang i blant er helt uaktuelt å ta hos Rema når de er så ivrige etter å gi tilbud på slike engangs varer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 19. januar 2023 #707 Del Skrevet 19. januar 2023 NN007 skrev (22 timer siden): Med alt snakket om at vi må forvente økte matvarepriser er jeg fornøyd med at en vare jeg bruker daglig har 25% denne uka. Jeg fyller opp med så mye jeg har plass til nå for å slippe å merke en prisøkningen umiddelbart. Jeg har innsett at å kjøpe noe jeg bare trenger en gang i blant er helt uaktuelt å ta hos Rema når de er så ivrige etter å gi tilbud på slike engangs varer. Hjelper lite når kjæresten er med og trenger tannpirkere. Har fått tilbud på det annenhver uke siden juni, sånne rare fra Jordan. De tror visst jeg fikk et kronisk behov.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 19. januar 2023 #708 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg får 30% på ting jeg bruker og trenger, men det kommer alltid hver 3 uke. De andre ukene er ofte ting jeg aldri har kjøpt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #709 Del Skrevet 23. januar 2023 Nå har Rena nådd et nytt lavmål! Kun 1(!) tilbud denne uken, på en vare jeg overhodet ikke er interessert i, og rabatten er på hele 10%…., Anonymkode: 45ea5...add 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #710 Del Skrevet 23. januar 2023 Flere uten "personlige" tilbud i dag? Lite av interesse i tilbudsavisen også. Skal vi tippe de prøver å forhindre at folk kommer og hamstrer nå like før prisene går opp i februar? Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #711 Del Skrevet 23. januar 2023 Det så først ut som om jeg ikke hadde personlige tilbud denne uken, men etter å ha bladd gjennom tilbudsavisen dukket det opp 2. Vaniljesaus som jeg kjøpte en gang i sommer, og spekeskinke fra Tynset som jeg kjøper innimellom. Begge med 15%. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. januar 2023 #712 Del Skrevet 23. januar 2023 Etter at jeg i forrige uke nok en gang får de fordømte ostene til Rema1000 på tilbud lastet jeg ned Kiwipluss og trumf. Jeg er lei. Jeg gir 1 stjerne, legger ved noen hakket litt ufine kommentarer 😅 men de fortsetter å gir meg idoit tilbud. Kanskje de tenker at ja men nå er du kanskje interessert 😐 Jeg har fått litt relevant, og litt urelevant denne uken. Skal ikke klage mye da 4 av den er relevante. Skal sies at det ene tilbudet på laks, ikke dukket opp før nå, og var ikke der når jeg første sjekket tilbudene i dag tidlig. Syltetøy kjøper jeg 1 gang i året, når jeg skal lage bursdagskake. Det er noen uker jeg tenker at nå har Æ kanskje lært litt, men så neste uke så tenker jeg helt motsatt at de gir tilbud på ting de ønsker man skal kjøpe (deres egne merkevarer), og ikke det jeg faktisk kjøper. Jeg er lei rema. Jeg handler nå mer på coop extra. Kiwi er enda noe nedprioritert da de ikke selger melka jeg kjøper. Men får se om rema ikke fases mer og mer ut. Eneste er om de har slike -30% tilbud på frukt og grønt igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #713 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har Rena nådd et nytt lavmål! Kun 1(!) tilbud denne uken, på en vare jeg overhodet ikke er interessert i, og rabatten er på hele 10%…., Anonymkode: 45ea5...add Mitt fantastiske tilbud i dag…, Anonymkode: 45ea5...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #714 Del Skrevet 23. januar 2023 Får stadig produkter jeg kjøper veldig lite av… fikk opp blant annet gelé, Wasa rugsprø, fiskekaker (disse har jeg aldri kjøpt pga tilsetningsstoff). Kjøttdeig, Biola og Toro-poser (kun tomatsuppe) kjøper jeg en gang i blant. Ingen planer om å benytte meg av noen av tilbudene… som de fleste uker.. De samme tingene går om og om igjen. Men ikke den jeg fikk i august, nemlig 30% på smør. Kjøpte vist for mange av de 🤣 Anonymkode: ee5f7...b53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #715 Del Skrevet 30. januar 2023 Denne uken fikk jeg tilbud igjen, men bare en av fem er ting jeg har kjøpt noen gang. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått tilbud nå på noen müsligreier som jeg aldri har smakt i mitt liv. Vi får vel se hva som skjer til uka. 10% prisøkning og 5% personlig rabatt kanskje. 😄 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #716 Del Skrevet 30. januar 2023 Fikk faktisk gode tilbud denne uka. Men jeg har nå begynt å kun kjøpe brødet det ene barnet mitt liker, smågodt og Æ-tilbud på Rema. Så kjøper jeg resten på Coop Extra, evt Kiwi hvis det er trippel Trumf-torsdag. Anonymkode: d57f5...85e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #717 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg var lenge fornøyd med tilbudene, men det begynner å bli mer glissent, nå. Jeg var så uheldig å kjøpe bringebærsaus til jul, den eneste gangen jeg har kjøpt det på noen år. I januar har jeg fått kupong på den to ganger. Tannpirkere fra Jordan har vært en hyppig gjenganger her også. Anonymkode: f8210...265 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #718 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg handla inn for en frivillig organisasjon for noen måneder siden og siden den gang har jeg hele tiden fått tilbud om coca cola med sukker på tilbud. Jeg har aldri kjøpt det med unntak av den gangen jeg tok med to flasker av det til organisasjonen.. Anonymkode: 889d7...f5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #719 Del Skrevet 30. januar 2023 Jo færre stjerner og jo sjeldnere produktet kjøpes, jo oftere dukker det opp. 5-stjernersprodukter som handles ukentlig kommer i beste fall opp en gang hver andre eller tredje måned. Anonymkode: c6e7f...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #720 Del Skrevet 30. januar 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var lenge fornøyd med tilbudene, men det begynner å bli mer glissent, nå. Jeg var så uheldig å kjøpe bringebærsaus til jul, den eneste gangen jeg har kjøpt det på noen år. I januar har jeg fått kupong på den to ganger. Tannpirkere fra Jordan har vært en hyppig gjenganger her også. Anonymkode: f8210...265 Jeg er misunnelig. Ikke på tannpirkerne og bringebærsausen, men på at du faktisk får noe du har kjøpt. 😅 Jeg ville heller hatt noe jeg trenger sjelden enn noe jeg aldri kjøper noensinne. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jo færre stjerner og jo sjeldnere produktet kjøpes, jo oftere dukker det opp. 5-stjernersprodukter som handles ukentlig kommer i beste fall opp en gang hver andre eller tredje måned. Anonymkode: c6e7f...253 Det samme skjer her, virker som de bruker stjernene til å hindre folk i å handle på tilbud. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå