Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nå er det jaggu ingen personlige priskutt i appen igjen. Hadde 5 tidligere i uka...

Anonymkode: 71522...7b0

På mandag hadde jeg 1 relevant tilbud av de 5 jeg fikk denne uken. I dag var det borte, og jeg ha nå 0 av 4 relevante tilbud…

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 20.59):

Ja de var 4 for 40 som de andre Grans, men nå er de tatt vekk. Antagelig i håp om at noen skal kjøpe 4 julebrus i troen på at de koster 40. Samtidig som de håper folk skal kjøpe sukkerfri og tro de har rabatt på den. Rema er i ferd med å lure seg selv mer enn kundene tror jeg. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

Nei de har aldri vært på 4 for 40. Det spurte jeg om med en gang de kom i butikken og tilbudet gjaldt ikke julebrus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lite penger at er ikke verdt bryet engang. Er heller bevisst på forbruket og handler tilbudsvarer.

Anonymkode: 4fda4...a45

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

På mandag hadde jeg 1 relevant tilbud av de 5 jeg fikk denne uken. I dag var det borte, og jeg ha nå 0 av 4 relevante tilbud…

Anonymkode: 45ea5...add

Jeg har også vare et tilbud igjen? Hva er greia med dette da? Rusket med meg en av mine standard varer som hadde 15%, og tenkte å komme tilbake i dag å kjøpe mer. Nå er det borte fra appen? Bare et igjen.

Hadde også bacon, tenkte jeg skulle kjøpe litt til jul, den er også vekke. 

🤔

Anonymkode: 2befb...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kamelia83 said:

Nei de har aldri vært på 4 for 40. Det spurte jeg om med en gang de kom i butikken og tilbudet gjaldt ikke julebrus. 

Da er det ulikt fra butikk til butikk, jeg har selv kjøpt 4 for 40. Er jo en mulighet for at de slo inn feil, selvsagt. Dog sjelden feil går i kundens favør 😅

Ser forøvrig at jeg i motsetning til flere andre fortsatt har mine tilbud denne uken, men brusen er det eneste relevante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Det blir spennende å se hva det nye året bringer. Hvis jeg skal gjette kommer enten de "personlige" tilbudene til å fases ut, eller så må de faktisk bli mer relevante. Sjekket nå i appen hvor mye jeg har brukt i 2022 i forhold til 2021. Ca 20% mindre enn året før, og det er ikke fordi prisene har gått ned, for å si det sånn. Andelen spart i rabatter har gått ned fra ca 20 til 13%. Ikke så rart når mine få relevante tilbud som oftest er på bare 10%. Mitt råtips er at Rema finner på en ny ordning i løpet av året. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Påan igjen. Fem tilbud, alle på Remas egne merkevarer, alle varer jeg aldri har kjøpt. Tenker egentlig at tilbud er en slags markedsføring, så burde gå an å melde inn disse "personlige" tilbudene som falsk markedsføring. 😛 Kan jo selvsagt slutte å sjekke når det bare er til irritasjon, men er som å ikke klare å ta øynene fra en ulykke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 % rabatt på glutenfrie rundstykker (hurra!), 20% rabatt på favorittkaffen (hurra!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jøss, 15% - 20% - 25%. Tror ikke jeg har hatt så store avslag med etter at de endret Æ

Samtidig fkjøpte jeg mye kaffe med 40% hos coop før jul, så 20% nå blir nok ikke brukt.  Det eneste som er aktuelt denne uken er nok 15% på smør. Til tross for at det er bedre tilbud enn jeg har fått på lenge.

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Påan igjen. Fem tilbud, alle på Remas egne merkevarer, alle varer jeg aldri har kjøpt. Tenker egentlig at tilbud er en slags markedsføring, så burde gå an å melde inn disse "personlige" tilbudene som falsk markedsføring. 😛 Kan jo selvsagt slutte å sjekke når det bare er til irritasjon, men er som å ikke klare å ta øynene fra en ulykke.

Her og. Samme dritten jeg har fått tilbud på ørti ganger før, og konsekvent gitt1 stjerne. Personlig tilbud my ass...

Anonymkode: 823cd...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Her og. Samme dritten jeg har fått tilbud på ørti ganger før, og konsekvent gitt1 stjerne. Personlig tilbud my ass...

Anonymkode: 823cd...dfd

De burde enkelt kunne legge inn sånn at man ikke får igjen tilbud som får få stjerner, men det gjør de ikke. Så motivasjonen deres er tydeligvis det motsatte, at folk skal handle minst mulig tilbudsvarer. Og dumme som vi er lar vi dem vite akkurat hva de skal gi oss tilbud på for at det skal skje :)  men kan jo ikke lønne seg for dem om folk velger andre butikker heller? Ukeshandelen blir igjen på coop for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så på Gjerrigknark-siden at Æ har 30% på frukt og grønt denne uken og neste, og lurte på om det var noe feil med appen min. Men de har gjemt det litt bort under "utvalgte varer fra tilbudsavis". Så bare et tips hvis flere som meg ikke hadde scrollet nedover og fått det med seg :) Gjelder til 15. januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg så på Gjerrigknark-siden at Æ har 30% på frukt og grønt denne uken og neste, og lurte på om det var noe feil med appen min. Men de har gjemt det litt bort under "utvalgte varer fra tilbudsavis". Så bare et tips hvis flere som meg ikke hadde scrollet nedover og fått det med seg :) Gjelder til 15. januar. 

Akkurat det var et bra tilbud. Men jeg bruker rema generelt mindre nå etter at jeg ikke får 10 % på varene jeg kjøpte fast der. Går heller på kiwi nå. 

Anonymkode: a8886...629

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Akkurat det var et bra tilbud. Men jeg bruker rema generelt mindre nå etter at jeg ikke får 10 % på varene jeg kjøpte fast der. Går heller på kiwi nå. 

Anonymkode: a8886...629

Ja, og jeg på Coop. De upersonlige tilbudene er ofte bedre enn de såkalt personlige. Det hadde irritert meg mindre hvis de sluttet å kalle dem personlige tilbud. Det er jo ikke sånn at jeg leser tilbudsavisen og tenker "det var dårlig tilbud og det var dårlig tilbud". Men når de kaller det personlig burde det i hvert fall være noe man har kjøpt en eller annen gang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er et Æ-tilbud men.. noen som har sett dette tilbudet? Er det reelt?

Screenshot_20230105-160143.thumb.jpg.39b14a6652a5624cb8c0a51f7386feaa.jpg

Fant noen av produktene, men ingen var priset, bortsett fra en plakat om torsken som var priskuttet til noe som ikke var tilbudspris.

De er så sparsomt bemannet på nærmeste Rema at jeg finner ingen å spør heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har inntrykk av at Rema generelt sliter med prising, min lokale har også mange varer som ikke er priset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fortsetter å pushe tørrpastaen og kjøkkenpapiret sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag i dag med 30% på frukt og grønt. Det må utnyttes.

Jeg skal stikke bort og handle inn for 1-2 uker framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here we go again. Samme tilbudene på ting jeg aldri har kjøpt, og som mange ganger har fått 1 stjerne fra meg. Nå gidder jeg ikke gi tilbakemeldinger mer, virker bare som de bruker det til å konsekvent gi tilbud på ting jeg ikke vil ha. De håper vel jeg skal handle alt til fullpris isteden, men da blir det på en annen butikk. Men nå har faktisk coop null kuponger også, kanskje personlige tilbud er noe som fases ut av alle butikker snart? Jeg har tatt en gjennomgang av skapet og kommet til at jeg ikke trenger handle denne uken, sånn sett sparer jeg jo penger. 😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...