Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rema mener nok jeg trenger å dusje oftere, for jeg får hele tiden /hver uke omtrent tilbud i Æ-appen på det dusjsåpemerket jeg bruker (dr Greves). Fikk tilbud på dem i dag også, 15%. Greit nok det, men jeg bør vel bruke opp lageret jeg har fra tidligere tilbud først.

Var noen andre tilbud på ting jeg har kjøpt før, men ikke så ofte, og de var ikke aktuelle denne uken.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i det minste en ting å gi ros for: endelig er kundeavisa linket i appen.

Anonymkode: 71522...7b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har den vært hele tiden her. Og må si de upersolige tilbudene har vært bedre enn de personlige siden omleggingen.

Anonymkode: 3b7f7...d24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at de siste par ukene har Rema kommet kun med relevante tilbud i appen. Altså ting jeg kjøper ofte og mye av.

:smil:

Jeg føler jeg har vunnet i lotto. 

Endret av Drizzt
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema vaskemidler, Rema fryste grønnsaker, Rema supper. Tror jeg snart gjør det helt slutt med Rema. Ubrukelig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

10 hours ago, AnonymBruker said:

Det har den vært hele tiden her. Og må si de upersolige tilbudene har vært bedre enn de personlige siden omleggingen.

Haha.... skulle inn og sjekke kundeavisen nå, og hos meg har de av-linket den etter at den har vært der hele tiden! De vil tydeligvis ikke at jeg skal se noen bedre tilbud enn de "personlige". Bruker mattilbud-appen isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25% rabatt på Edamerost. Ikke dårlig, det skal man jo ha til jul.

Anonymkode: dad2d...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Haha.... skulle inn og sjekke kundeavisen nå, og hos meg har de av-linket den etter at den har vært der hele tiden! De vil tydeligvis ikke at jeg skal se noen bedre tilbud enn de "personlige". Bruker mattilbud-appen isteden.

Her og!!! De upersonlige tilbudene er vesentlig bedre enn de påstått personlige! I dag fikk jeg 5/6 irrelevante enstjerners gjengangere, den siste er bremyk- som jeg kjøper kanskje en gang i kvartalet? Den var det 10% på…

Anonymkode: 45ea5...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15% på fjordland, endelig noe annet enn taco lefser og rema1000 vaskemidler. Foreldrene mine er veldig glad i fjordland og det er lett for de å lage til. 

Anonymkode: d56f0...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema har gitt meg 5 tilbud de siste ukene, men ikke akkurat 5 relevante tilbud, og det ble det ikke denne uken heller.

Har egentlig gitt opp hele Rema. Kjøpte bakepapir forrige uke, så da må jeg jo få tilbud på det denne uken. Selv om det er jul, er det grenser for hvor fort jeg bruker opp 18 ark, og jeg har ikke plass til å hamstre.

Syltetøy kjøper jeg kanskje 1 gang i året, når jeg lager bursdagskake.

Oster har jeg fortalt dem gang på gang på gang at jeg ikke er interessert i, men Æ er jo for at Rema ønsker å selge og er ikke noen personlige tilbud lengre, så er jo ikke overrasket.

Taco produkter til Rema, tror det er godt 7-8 år siden jeg har kjøpt det. Etter at de endret på lefseoppskriften slik at den ikke kunne bøyes uten å knekke, så har jeg ikke kjøpt det, og kommer ikke til å kjøpe det.

Så 1 relevant tilbud for meg denne uken 😐

Ja jeg har gitt opp rema. Jeg har endret på litt handlemønster. Nå går jeg dit hvor tilbudet er, og kjøper gjerne resten av alt annet også på butikken jeg er i. Har blant annet handler mer på Kiwi og en hel del mer på Coop Extra.

45F7BA5F-33CA-4BA5-8B7E-3FECDA7F092D.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Rema har begynt med noe nytt. En av få relevante ting jeg har fått iblant er brus. Dog kun 10%. Nå nylig kom tilbud på den samme brusen igjen, men når jeg sjekket nøyere sto det med liten skrift, gjelder ikke sukkerfri brus. Jeg kjøper kun sukkerfritt. Kunne fort gått på limpinnen her. Vil jo ikke gå og sette varene tilbake hvis jeg oppdager at det ikke er rabatt i kassen heller. Jeg begynner å se et klart mønster i tilbudene, de bruker dem til å sile vekk ting man faktisk kjøper. Målet er naturlig nok at folk skal kjøpe færrest mulig varer med rabatt. Men er det lønnsomt i lengden hvis folk slutter å komme? Jeg er blitt stadig mer glad i Coop og gjør de fleste kjøp der, inkludert varer jeg tidligere hadde på topplisten hos Rema.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 1.30):

Rema har begynt med noe nytt. En av få relevante ting jeg har fått iblant er brus. Dog kun 10%. Nå nylig kom tilbud på den samme brusen igjen, men når jeg sjekket nøyere sto det med liten skrift, gjelder ikke sukkerfri brus. Jeg kjøper kun sukkerfritt. Kunne fort gått på limpinnen her. Vil jo ikke gå og sette varene tilbake hvis jeg oppdager at det ikke er rabatt i kassen heller. Jeg begynner å se et klart mønster i tilbudene, de bruker dem til å sile vekk ting man faktisk kjøper. Målet er naturlig nok at folk skal kjøpe færrest mulig varer med rabatt. Men er det lønnsomt i lengden hvis folk slutter å komme? Jeg er blitt stadig mer glad i Coop og gjør de fleste kjøp der, inkludert varer jeg tidligere hadde på topplisten hos Rema.

Har ikke funnet slik selv, men jeg handler mindre og mindre på Rema, og sist jeg var der kjente jeg meg bare irritert.

Før med Æ tok jeg gjerne hele handelen der, pga. tilbudene jeg fink på varer jeg handler hver uke. Men nå blir jeg bare irritert over at Rema har så sinnsykt mange av deres egne varer og få av «merkevarene» jeg ønsker 😅 

Jeg kan si at de har mistet meg som stamkunde. Nå er det evt et tilbud som trekker meg til butikken, men handler kanskje også kun den ene tingen som er på tilbud.

Kunne håpt at noen hos Rema kunne funnet denne tråden og sett hva folk skriver, for jeg forstår ikke at de ønsker å jage kundene sine over til andre butikker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jevnlig Tine iskaffe på 10-15%. Ikke drikker jeg kaffe, eller drikker noe med laktose i… har også fått vanlig lettmelk. Det har jeg absolutt ikke kjøpt 😂!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn så lenge får jeg fortsatt rabatt på ting jeg kjøper, men det er mye gjentagende, spesielt av de billigste varene som gir minst uttelling.

Denne uken fikk jeg  forøvrig 15% på Yt puddinger og yoghurt. Like under der hadde jeg 15% på alt Yt meieri. I utgangspunktet tenkte jeg det var ergelig, men de ble altså slått sammen så jeg endte med 30% på puddinger og yoghurt.

Anonymkode: f8210...265

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også 10 prosent på grans julebrus forrige uke. Var på vei inn i butikken da jeg tilfeldigvis så over kupongene, og så at det stod gjelder ikke sukkerfri brus. Det stod ikke på selve bildet av kupongen, men måtte trykke meg inn på den. Jeg har aldri kjøpt julebrus MED sukker, så dette syns jeg var juks. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kamelia83 said:

Jeg fikk også 10 prosent på grans julebrus forrige uke. Var på vei inn i butikken da jeg tilfeldigvis så over kupongene, og så at det stod gjelder ikke sukkerfri brus. Det stod ikke på selve bildet av kupongen, men måtte trykke meg inn på den. Jeg har aldri kjøpt julebrus MED sukker, så dette syns jeg var juks. 

De har også fjernet julebrus fra 4 for 40 kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk 25 % rabatt på Grans julebrus i forrige uke, og ble skikkelig blæh da jeg så at det stod at det ikke gjaldt den sukkerfrie.  Vi har diabetes, så vi kjøper kun de sukkerfrie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De har også fjernet julebrus fra 4 for 40 kr. 

Har de noen gang hatt de til 4 for 40? Ikke her i byen i hvert fall. Her koster de 15 pr stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Anki- said:

Har de noen gang hatt de til 4 for 40? Ikke her i byen i hvert fall. Her koster de 15 pr stk

Ja de var 4 for 40 som de andre Grans, men nå er de tatt vekk. Antagelig i håp om at noen skal kjøpe 4 julebrus i troen på at de koster 40. Samtidig som de håper folk skal kjøpe sukkerfri og tro de har rabatt på den. Rema er i ferd med å lure seg selv mer enn kundene tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jaggu ingen personlige priskutt i appen igjen. Hadde 5 tidligere i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...