AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #641 Del Skrevet 14. november 2022 Ny uke, nye fem irrelevante tilbud. Coop blir min butikk denne uken også. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #642 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg er godt fornøyd med å ha fått tilbud på en matvare jeg har kjøpt en av i to uker og blir å fortsette å kjøpe den fremover om de fortsetter å gi tilbud. Uten tilbudet får jeg tilsvarende billigere på andre butikker. Jeg har også konkludert med at varer som jeg ikke trenger å etterfylle jevnlig er det bare å unngå å kjøpe så man ikke får tilbud på de annenhver uke. Tror ikke helt det var planen deres at æ-endringene skulle føre til at folk handler i færre varegrupper enn før? Anonymkode: 71522...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. november 2022 #643 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Denne uken fikk jeg bruk for 4 av de 6 tilbudene jeg fikk, og kjøpte dem i går. Yoghurt, fredagens frossenpizza til poden og sjokolade til meg! Og et par poser jegergryte fra Toro å ha på lur i kjøkkenskapet. Endret 16. november 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 16. november 2022 #644 Del Skrevet 16. november 2022 Må skryte litt av Rema her. Får du først et relevant tilbud, så kan du handle varen hele uken til den rabatterte prisen. Er varen satt ned i pris pga. dato, får du fortsatt prosenter oppå den reduserte prisen. Tommel opp! (hjelper ikke så mye når de klarer å klistre feil -50%-lapp på yoghurten slik at jeg betalte mer enn den ville kostet uten tilbudene, men det får jeg ta med dem i ettermiddag..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #645 Del Skrevet 16. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har også konkludert med at varer som jeg ikke trenger å etterfylle jevnlig er det bare å unngå å kjøpe så man ikke får tilbud på de annenhver uke. Anonymkode: 71522...7b0 Hva jeg handler har ingenting å si for hva jeg får tilbud på. Jeg får de samme tilbudene annenhver uke på varer jeg aldri har kjøpt. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #646 Del Skrevet 21. november 2022 Fem tilbud, tre har jeg aldri kjøpt og gitt en stjerne gjentatte ganger. Tror jeg har fått de tilbudene minst 10 ganger siden nye Æ kom på banen. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #647 Del Skrevet 21. november 2022 Kan legge til at de få tilbudene jeg gir fem stjerner til ikke kommer tilbake, så det virker fortsatt som de bruker valgene våre mot oss. Det er jo ikke lønnsomt for dem om folk handler bare tilbudsvarer. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. november 2022 #648 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Nå har vel disse nye tilbudene hatt et halvt år på å tilpasse seg og da bli "bedre kjent med dine handlingsmønstre", men leverer likevel samme elendige og irrelevante tilbud uke etter uke. Så hele opplegget er en fadese. At endringene skjedde får så være, men at Rema konstant lyver om hvorfor og hvordan både før og etter endringene, er ikke greit. Tilbudene er ikke tilpasset meg, tilbudene er ikke skreddersydd mitt handlingsmønster og jeg har definitivt ikke spart mer penger på endringene, slik jeg har blitt lovet. Vær heller ærlig neste gang, Rema, da blir det lettere å forstå og mindre å reagere mot! Alt handlet om Remas griskhet! Endret 21. november 2022 av Bombasi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #649 Del Skrevet 21. november 2022 10 på 10 var kok mye dyrere for de enn de personlige priskutt de har nå. Jeg hadde «dyre» varer jeg handlet en del av på 10%, nå handler jeg nesten aldri på REMA lenger,?og da har jeg kuttet ut å handle hverdags tingene mine der også. Anonymkode: 2befb...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #650 Del Skrevet 21. november 2022 Får bare priskutt på dritt som jeg aldri har kjøpt. Anonymkode: eb1f7...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 22. november 2022 #651 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg fikk kjempe gode tilbud denne uken - julebrunost, julebrus, julemarsipan med 25 % + 20 % på tapasretter og middagsKit. Så veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #652 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 13.06): Hva jeg handler har ingenting å si for hva jeg får tilbud på. Jeg får de samme tilbudene annenhver uke på varer jeg aldri har kjøpt. Anonymkode: 3b7f7...d24 Jeg blir jevnlig hjemsøkt av bakepapir som jeg faktisk har kjøpt en gang, så det har litt å si i mine anbefalinger. Denne uka fikk jeg 6 tilbud hvor 5 var på Rema sin egen merkevare, inkludert det nevnte bakepapiret. Anonymkode: 71522...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. november 2022 #653 Del Skrevet 23. november 2022 (endret) Jeg må innrømme at jeg handler noe mindre på Rema nå etter at det ble slutt på 10-på-10. Men jeg følger med på de ukestilbudene, og ser om det er noe relevant. F.eks. dusjsåpene vi bruker (Dr Greves, den hvite for damer og den grå for menn) kommer i blant på tilbud og jeg kjøper inn en del av, og legger i skuffen. Dusjsåpe er jo noe som det alltid går en del av. Endret 23. november 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #654 Del Skrevet 28. november 2022 Denne uken pusher de rema-produkter for alle penger. Rema juice, Rema müslibarer, Rema supper. Har ikke tenkt å bruke anledningen til å prøve noe av det for første gang. Coop vinner igjen med målrettede tilbud. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #655 Del Skrevet 28. november 2022 Denne uken fikk jeg et par høyst relevante tilbud som jeg brukte å ha på 10 på 10 lista, i tillegg til 3 andre tilbud som jeg kanskje kommer til å benytte meg av. På tide kanskje... Anonymkode: 109ab...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #656 Del Skrevet 28. november 2022 Nå smeller de virkelig til, 10% ekstra på agurk! Som jeg for øvrig aldri har kjøpt... Anonymkode: 823cd...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #657 Del Skrevet 28. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå smeller de virkelig til, 10% ekstra på agurk! Som jeg for øvrig aldri har kjøpt... Anonymkode: 823cd...dfd Da slipper du i hvert fall å deppe over at prosenten er lav. Remas tolkning av personlig og målrettet Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 28. november 2022 #658 Del Skrevet 28. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Nå smeller de virkelig til, 10% ekstra på agurk! Som jeg for øvrig aldri har kjøpt... Anonymkode: 823cd...dfd Egentlig mest forundret over at det finnes mennesker som ikke har kjøpt agurk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #659 Del Skrevet 28. november 2022 Tomas77 skrev (3 minutter siden): Egentlig mest forundret over at det finnes mennesker som ikke har kjøpt agurk. Ikke på Rema i alle fall... Men ja, det er sikkert 20 år siden sist jeg kjøpte agurk. Det er jo 99% overpriset vann. Anonymkode: 823cd...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #660 Del Skrevet 28. november 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke på Rema i alle fall... Men ja, det er sikkert 20 år siden sist jeg kjøpte agurk. Det er jo 99% overpriset vann. Anonymkode: 823cd...dfd Jeg har sikkert fjernet flere titalls agurker fra burgere gjennom årenes løp. Hvis Rema får snusen i det kommer de nok med agurker til meg også. 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå