AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #621 Del Skrevet 24. oktober 2022 Fikk et 25% tilbud for første gang på flere uker, på Pizza Grandiosa 😂 Kjøpte pizza som nødmat i forrige uke, er ikke ofte vi spiser det. Så dette tilbudet er dessverre bortkastet 😂 De tre andre tilbudene var mer relevante, men da kun avslag på 10%. Anonymkode: 9c350...4b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #622 Del Skrevet 24. oktober 2022 2 hours ago, Ariana807 said: 2 tilbud denne uken 😳 De ønsker virkelig å drive bort kundene sine! Hahaha 🤣 ja da, de forsøker bevisst å drive bort kundene sine ved å kutte ned på antall tilbud, helt klart. Anonymkode: df665...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 1. november 2022 #623 Del Skrevet 1. november 2022 Ble tilbake til 4 tilbud denne uken. Fortsatt ingen 30%. Kan jeg klage skikkelig denne gangen? Nja, er fortsatt ikke fornøyd med denne ordningen 😅 men tilbudene er relevante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #624 Del Skrevet 1. november 2022 Wow, for første gang siden Rema lanserte det nye systemet, har jeg fått 4 av 4 relevante priskutt denne uka. Det er som å vinne fra Lotto 😄 Anonymkode: 77f7d...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #625 Del Skrevet 1. november 2022 30% på Coca Cola med sukker. Bare å hamstre da. Anonymkode: dad2d...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #626 Del Skrevet 2. november 2022 On 10/24/2022 at 8:32 AM, Ariana807 said: Er det bare meg, eller fases tilbud bare bort hos Rema 😅😐😐😐 2 tilbud denne uken 😳 De ønsker virkelig å drive bort kundene sine! Tror faktisk det er bedre om Rema kutter ut "personlige" tilbud, de gjør bare folk irritert. De kan heller bare ha den vanlige tilbudsavisen, og slutte å late som den er personlig tilpasset. Hvis jeg leser en kundeavis og bare ser ting jeg ikke trenger, blir jeg ikke irritert. Men når jeg ser de "personlige" tilbudene som er ting jeg har sagt fra flere ganger at jeg aldri kjøper, så blir jeg irritert og går heller i en annen butikk. Anonymkode: 3b7f7...d24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. november 2022 #627 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg fikk 6 tilbud denne uken, alle er varer jeg har kjøpt før. Bevares, det var jo uvanlig bra truffet av Æ. Noen av de 6 er kjøpt mange ganger. Men det eneste jeg trenger nå for tiden er 1 av dem, kanskje 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #628 Del Skrevet 2. november 2022 Får bare tilbud fra Tine omtrent. Kjøper aldir sukkeryoughurt. Og det får jeg tilbud på hver uke. Har gitt det 1 stjerne og lagt til kommentar, men det kommer igjen og igjen. Anonymkode: 18813...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #629 Del Skrevet 2. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Får bare tilbud fra Tine omtrent. Kjøper aldir sukkeryoughurt. Og det får jeg tilbud på hver uke. Har gitt det 1 stjerne og lagt til kommentar, men det kommer igjen og igjen. Anonymkode: 18813...f4c De påstår at de stadig lærer, men det ville vært veldig enkelt å legge inn så man aldri fikk igjen et tilbud man ga 1 stjerne feks. Men enda enklere ville det vært å gå tilbake til topplisten, hvor man selv bestemte hva man skulle få tilbud på. De skrøt av at det skulle bli så mye bedre med høyere prosenter. Men for det første får jeg sjelden mer enn 10% uansett, og nå nesten bare på ting jeg sjelden eller aldri kjøper. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 2. november 2022 #630 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 9.18): Jeg fikk faktisk 6 denne uken, men alle var uaktuelle gjengangere, og ting som har fått en stjerne av meg tidligere. Anonymkode: 45ea5...add samme her. bare godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #631 Del Skrevet 7. november 2022 On 11/2/2022 at 6:57 PM, Ænema said: samme her. bare godteri Gi meg godteri! 😅 Denne uken har jeg fått: Rema1000 vaskemiddel Rema1000 supper Rema1000 fryste grønnsaker Noen som ser gjennomgangsmelodien? Dette er produkter jeg aldri har brukt, og kommer heller ikke til å prøve selv om jeg får 10%. Tviler på at jeg hadde kjøpt til halv pris en gang. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #632 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg fkk 6 tlbud denne uken. Tror ikke jeg har fått tilbud på rema sine varer noen gang, men jeg får en del tine (og bruker også en del der). Jeg hadde alltid stor fløtepapp på 10 på 10 lista, og det har jeg ikke fått etter at den nye appen kom. Denne uken er det 15% på lårfileter av kylling. Det kommer til å bli brukt. 15% på tine kremost, 10% på jarlsberg og 15% på kokt skinke. 25% på piano vaniljesaus som jeg kun har kjøpt til sommerbesøk jeg vet liker det, og 25% pa royal literis. Ser jeg er heldigere enn flere her, selv om jeg ikke kan si jeg synes det er blitt bedre med den nye appen. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #633 Del Skrevet 7. november 2022 Forrige uke var det tilbud på varer jeg aldri har kjøpt før. Men litt bedre den uken her, da er det i det minste varer jeg har kjøpt før. Men synes stort sett det er veldig dårlig. Og jeg er mye mindre på rema nå, enn før. Anonymkode: c03d6...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #634 Del Skrevet 7. november 2022 1/6 aktuelle tilbud denne uken, høyeste rabattsats er 20%. 5/6 er ting jeg kjøper aldri/Max en gang pr 6 mndr… Anonymkode: 45ea5...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #635 Del Skrevet 7. november 2022 4 tilbud denne uken 😅 10 prosent avslag på kjøttdeig, 30 prosent på 0,5 l cola, 20 prosent på Tine sjokolademelk og 10 prosent avslag på alle tomater. For en gangs skyld er tilbudene ganske relevante, jeg skulle bare ønske jeg fikk 30 prosent avslag på tomater eller kjøttdeig 😅 Anonymkode: a5f45...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #636 Del Skrevet 7. november 2022 Produktene jeg kjøper ofte og har gitt 5 stjerner har slutta helt å dukke opp. Melk, rømme og den slags. Kom hver/annenhver uke fram til tidlig september. Ikke overhodet i etterkant. Får stadig det jeg gir én stjerne, og ofte det jeg kjøper sjelden. Enten er systemet basert på løgn, ellers er programmererne evneveike. Anonymkode: c6e7f...253 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #637 Del Skrevet 7. november 2022 Denne uken fikk jeg 15% på både oppskåret kyllingfilet og karbonadedeig🙏🏼 Beste siden den nye ordningen kom! Anonymkode: 0b7c9...2e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #638 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har vært veganer lenger enn Æ har eksistert og i dag fikk 10% på egg. Jeg forstår ikke hvor de tar de personlige priskuttene fra 🤬 Anonymkode: cdc45...f49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #639 Del Skrevet 8. november 2022 25% på Big One pizza, men Bunnpris hadde til 40% rabatt forrige uke. Hm. Anonymkode: dad2d...5a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #640 Del Skrevet 8. november 2022 Det som plager meg mest er at jeg får pushvarsler om tilbudene når jeg allerede har sjekket dem. Er det ikke noe nytt å se vil jeg ikke ha varsel og de kan gjerne øke nivået av overvåkning i appen for min del så man slipper unødig mas. Anonymkode: 71522...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå