AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #521 Del Skrevet 26. september 2022 6 tilbud denne uken, der 5 er helt uaktuelle, og det 6, er uaktuelt for jeg kjøpte til fullpris sist uke og det er begrenset hvor mye som blir brukt.. Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #522 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg fikk 6 elendige tilbud denne uken. Det var en uke jeg fikk veldig bra tilbud, og da 30% på noe jeg bruker ofte, og som har god holdbarhetsdato. Så da hamstret jeg jo. Men da kom jo ikke noe av det på tilbud igjen på evigheter, og da med 10%. Anonymkode: c03d6...d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #523 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg fikk 6 elendige tilbud denne uken. Det var en uke jeg fikk veldig bra tilbud, og da 30% på noe jeg bruker ofte, og som har god holdbarhetsdato. Så da hamstret jeg jo. Men da kom jo ikke noe av det på tilbud igjen på evigheter, og da med 10%. Anonymkode: c03d6...d48 Glemte å legge til at det er 15% på alle tilbudene denne uken, så en ørliten forbedring (hahaha!) Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. september 2022 #524 Del Skrevet 26. september 2022 Bombasi skrev (På 21.9.2022 den 22.23): Det har blitt litt slik: Uke 1: Æ: - Jeg ser du ikke drikker tran, så her får du 30% på tran denne uken! Hahaha! Jeg: - Men jeg drikker tran. Bruker å handle på Europris siden den er billigere der, men takk! Da blir det billig tran fra Rema denne uken! Æ: - Pokker! Uke 2: Æ: - Tror ikke du drikker tran. Du bare lurte meg. Så la meg teste det: her får du tran på 20% denne uken! Hah! Jeg: - OK. Da handler jeg en til. Så har jeg en stund fremover. Æ: - Pokker! Uke 3: Æ: - Er du heeeeelt sikker på at du drikker tran? For her får du tran på 15% denne uken! Jeg: - Jeg har tran til påsken 2023 nå. Pass. Æ: - Hahaha! Uke 4: Æ: - Hva med litt påfyll av tran? Men den blir ikke billig! 10% denne uken! Jeg: - Det holder nå! Æ: - Hohoho! Uke 5: Æ: - Tran er såå godt. Og jeg har mistet troa på at du drikker det. Så vi kjører 20% på tran denne uken kun for deg, kjære! Jeg: - ..... Æ: - Hihihi! Og sånn pågår det. Det ble visst tran på meg i dag også... 🙄 Og Æ lo enda en gang. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. september 2022 #525 Del Skrevet 26. september 2022 Tror kanskje Rema vet at jeg begynner å vurdere å slutte å handle hos dem. Denne ganger er det bare 4 tilbud. Fortsatt ingen 30%. Alt er ting jeg har kjøpt i det siste, så er vel relevant. Men er ikke i ekstase over disse tilbudene, jeg savner mine 10 på topp 😕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 26. september 2022 #526 Del Skrevet 26. september 2022 altså. jeg spiser ikke godteri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #527 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg fikk også relevante priskutt denne gangen, alt på 20%. Men ingen av de varene (muligens minus én av dem) vår på ti på topp. Dvs at dette er ikke varer som vi faktisk kjøper mye av og bruker penger på. Ingen tvil om at dette nye systemet kun har én funksjon: Det blir billigere for Rema. Elendig! Anonymkode: d57f5...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #528 Del Skrevet 26. september 2022 4 hours ago, applestories said: De er ihvertfall raske å få med seg hva man kjøper og få det over på kuponger. Hos meg er det ingen sammenheng mellom hva jeg kjøper og hva som kommer på tilbud. Sjekket den tørkerullen jeg får tilbud om nesten hver uke, og ser ikke overraskende at den koster det dobbelt av vanlig tørkerull. Da hjelper det lite med 10%. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #529 Del Skrevet 26. september 2022 Har egentlig vært ganske fornøyd de siste ukene. Får som regel en middagsingrediens jeg kjøper. Anonymkode: 0b7c9...2e3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #530 Del Skrevet 28. september 2022 Jeg fikk bare 4 irrelevante 10 prosents-tilbud denne uken 😅 Anonymkode: a5f45...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #531 Del Skrevet 28. september 2022 De har endelig skjønt på tilb meld mine at vi kjøper laktosefritt Anonymkode: 30792...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #532 Del Skrevet 28. september 2022 Ganske ok tilbud denne uka, seks stk med 15-25% på varer vi faktisk kjøper. Men vi ville fremdeles spart veldig mye mer med 10 på 10. Anonymkode: d57f5...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #533 Del Skrevet 2. oktober 2022 Får færre og færre tilbud over tid, denne uken kun 4. Lurer på om REMA faser ut hele greia? Anonymkode: dad2d...5a9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #534 Del Skrevet 2. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Får færre og færre tilbud over tid, denne uken kun 4. Lurer på om REMA faser ut hele greia? Anonymkode: dad2d...5a9 For meg hadde det vært greit om de gikk tilbake til ett personlig tilbud i uken, hvis det faktisk var personlig og ikke noe man aldri har kjøpt. Hjelper lite med 20 ukentlige tilbud hvis det er ting man ikke bruker. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #535 Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg har fått -15% på Kolonihagen kaffe, "Avbildet Rema 1000 juice" og Kolonihagen sparkling 0,33L, samt -20% på "En verden av oster". Har aldri kjøpt noe av dette tidligere! Nå handler jeg lite på Rema uansett, men må innrømme at disse såkalt personlige priskuttene og Æppen gjør at jeg får mindre lyst til å handle på Rema enn om de bare hadde kuttet ut hele opplegget. Får inntrykk av at de bare vil gi priskutt på varer de har lyst til å selge mer av og/eller ting de tror jeg uansett ikke kommer til å kjøpe - ikke å gi noen skikkelige tilbud som jeg som kunde faktisk er interessert i. Selvsagt er målet deres å tjene mest mulig penger, men de kan jo i alle fall late som om de setter pris på kundene sine. Og med "late som" mener jeg på en ordentlig måte! Ellers går jeg heller over gata og inn på Coop Obs, hvor jeg både får masse kuponger hver måned på ting jeg faktisk kjøper ofte, i tillegg til store tilbud på hele matvaregrupper hver uke (feks. -40% på kaffe, Santa Maria-produkter, Sætre-kjeks, alt av frukt og bær, osv). Anonymkode: eab02...7ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #536 Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg synes at det er greit at de har kuttet top10 ordningen. Jeg synes derimot at det ikke er greit å lyve kundene sine opp i trynet om årsaken til endringen. Anonymkode: 7f48e...8e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 2. oktober 2022 #537 Del Skrevet 2. oktober 2022 Handler minimalt på Rema, så det har ingen betydning for meg. Lastet kun ned appen pga tilbud på frukt og is i sommer, da jeg var på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #538 Del Skrevet 3. oktober 2022 0/6 aktuelle tilbud denne uken, men- for første gang på VELDIG lenge så var det 30% på noe! Riktignok på en vare jeg vet jeg aldri har kjøpt og aldri kommer til å kjøpe heller, men jeg har i hvertfall sett igjen 30-tallet!! 🤣🤣🤣 Anonymkode: 45ea5...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 3. oktober 2022 #539 Del Skrevet 3. oktober 2022 Ny uke, og 4 tilbud. Jeg starter med å få 8, så fikk jeg 7, så 5 og nå 4. Og fortsatt så får jeg ingen 30% tilbud. Eneste jeg kan si denne uken, er at det er 4 relativt relevante tilbud. Men å ha 4 av dem i forhold til 10 som jeg hadde før … ikke en god endring. Kanskje om jeg fikk 4 tilbud med 30% i forhold til 10 med 10%, da kunne det kanskje vært en grei endring 😅 Men det er tydelig for mange av oss at Rema ønsker å spare penger. Punktum. 10 på topp ble en for dyr løsning, og de har kvittet seg med den for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #540 Del Skrevet 3. oktober 2022 Noen som har prøvd å gå inn på varene de får priskutt på for å stemme og gi kommentar om tilbudet er aktuelt? Lurer på om dette vil føre til at utvalget på lista endres. Anonymkode: eb7fd...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå