Ariana807 Skrevet 12. september 2022 #481 Del Skrevet 12. september 2022 Nok en uke med bare 5 tilbud, og ingen 30% tilbud. Er det noen som går 30% på noe i det hele tatt? Sitrus frukter; ikke aktuelt i det hele tatt. Kjøper kanskje en sitron her og der, men sjeldent. Sukker kjøpes det også sjeldent, har ikke plass til hamstring som mange gjør med å ta med seg 10 stk om gangen. Jeg har ikke plass til mer enn det jeg har. Ubrukelig tilbud. De andre er greie nok tilbud, men har ikke planer om å handle noen av tingene denne uken. Jeg savner å ha melk på tilbud hver uke! 🥺 det er egentlig det det koker ned til hver uke, at jeg savner de 10 på topp tilbudene jeg hadde hver uke 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #482 Del Skrevet 12. september 2022 Er en stund siden jeg har fått 30%. Hos meg så er det sånn at jo mer uinteressant tilbudet er- jo mer rabatt får jeg. Feks denne uken så er det 25% på Grandiosa som jeg aldri spiser, 20% på is og gryteretter. Eneste aktuelle tilbudet forrige uke var tennvæske til 10%…. Anonymkode: 45ea5...add 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #483 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg fikk 7 tilbud denne uken. 30% på ferk mozarella, - noe jeg tror jeg har fått hver annen uke etter at den nye appen kom. 10% på økologisk kefir og rømme, 15% på kyllinglårfilet, dijon sennep og yoghurtpose fra q, 20% på Snøfrisk. Egentlig ikke galt for meg, men jeg fyllte litt på med kyllinglårfilet da det var 30% sist uke. Blir nok Snøfrisk, kefir og et glass sennep. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #484 Del Skrevet 12. september 2022 Hvorfor får dere 7 tilbud, mens jeg får bare 4? Hmm. Alle varene jeg fikk tilbud på er fra Rema 1000s eget merke. Toalettpapir, ris, vaskemiddel og suppe. Dette har jeg ikke kjøpt før. Anonymkode: eb1f7...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #485 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor får dere 7 tilbud, mens jeg får bare 4? Hmm. Du kan få mine 😅 Anonymkode: 823cd...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #486 Del Skrevet 12. september 2022 I dag fikk jeg 7 tilbud på varer som jeg bruker å handle. Men også de samme 7 tilbudene som har gått igjen uke etter uke nå, og som begrenser seg selv. Men alt i alt vil jeg si at tilbudene er OK for min del. For de er relevante selv om jeg ikke benyttet meg av dem denne uken fordi jeg har dem fra før av. Anonymkode: 10f28...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #487 Del Skrevet 15. september 2022 On 9/12/2022 at 8:44 AM, Ariana807 said: Nok en uke med bare 5 tilbud, og ingen 30% tilbud. Er det noen som går 30% på noe i det hele tatt? Jeg har så langt ikke fått 30% på noe. Før hendte det ofte at ukens personlige tilbud var både relevant, på topplisten fra før, og på 30% i tillegg. Altså 40% totalt. Nå er det mye texmex og fullkornpasta som jeg aldri har kjøpt. Ser mange får like tilbud, rart når de skal være "personlige". Ser ut som de prøver å kvitte seg med restlagre av ting. Anonymkode: 3b7f7...d24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 15. september 2022 #488 Del Skrevet 15. september 2022 (endret) Før var REMA den eneste prisledende dagligvarekjeden. Så fulgte kiwi, som hadde vært prisfølgende, med som prisledende. Da ble REMA nødt til å finne andre metoder for å ikke miste kundene sine siden de nå var to som konkurrerte om å være prisledende. Nå har de spesialiser seg litt ulikt og har en del ulike tilbud, som på sett og vis er et slags samarbeid. Da har ikke REMA lenger bruk for Æ. Æ var nettopp et eksempel på hvordan REMA skulle konkurrere igjen. Det er altså en utdødd dinosaur som bare hadde funksjon for en kortere periode. Endret 15. september 2022 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #489 Del Skrevet 15. september 2022 Majer skrev (4 minutter siden): Før var REMA den eneste prisledende dagligvarekjeden. Så fulgte kiwi som hadde vært prisfølgende med som prisledende. Da ble REMA nødt til å finne andre metoder for å ikke miste kundene sine siden de nå var to som konkurrerte om å være prisledende. Nå har de spesialiser seg litt ulikt og har en del ulike tilbud, som på sett og vis er et slags samarbeid. Da har ikke REMA lenger bruk for Æ. Æ var nettopp et eksempel på hvordan REMA skulle konkurrere igjen. Det er altså en utdødd dinosaur som bare hadde funksjon for en kortere periode. Tror du er inne på noe der, Kiwi har ingen av de faste varene mine så da blir det Rema uansett til tross for ubrukelige tilbud i appen. Anonymkode: 823cd...dfd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. september 2022 #490 Del Skrevet 15. september 2022 Var fornøyd med at jeg fikk 15% på kyllingkjøttdeig - og ser nå jeg fikk remas tørrpasta. Men mye rare greier der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #491 Del Skrevet 19. september 2022 Denne uken fikk jeg faktisk ett relevant tilbud, men det er noe jeg merkelig nok aldri har kjøpt på Rema... Anonymkode: 823cd...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #492 Del Skrevet 19. september 2022 0/7 relevante tilbud denne uken og. 10 og 15% på varer jeg sjelden (1 eller 2 ganger i året) eller aldri kjøper. Kiwi seiler opp som vesentlig bedre nå, med 15% på frukt/grønt pluss trumf på 1% på alt. Prisene er ellers veldig like som på Rema, og de ligger kun 200 meter fra hverandre… Anonymkode: 45ea5...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #493 Del Skrevet 19. september 2022 10% på Rema 1000 suppe, druer, Kjeldsberg kaffe, oliven og juice. Har aldri kjøpt noe av dette, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg nå i flere mnd har fått kun irrelevante tilbud Anonymkode: eb1f7...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. september 2022 #494 Del Skrevet 19. september 2022 Rema lovde at endringene skulle være kundetilpasset, komme kundene bedre tilgode og appen skulle levere enda mer presise tilbud etterhvert som appen ble kjent med handlerutinene. Nå 3 måneder etterpå er det like dårlig eller dårligere som som første uke etter endringene, og ingenting som tyder på at tilbudene skulle være bedre enn 10-på-10. Tror vi kan konkludere med at Rema er uærlige og gjorde endringene for sin egen vinning, og kun det. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 19. september 2022 #495 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg er blitt så lite interessert at jeg rett og slett glemte at det var mandag og tid for nye tilbud. Jeg er ikke imponert denne uken. Fortsatt kun 5 tilbud, det jeg flere ganger tidligere har satt 1 stjerne på 3 av dem. Positivt er melk, blir hamstring for meg der! Har fremdeles ikke noe 30% tilbud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 19. september 2022 #496 Del Skrevet 19. september 2022 Ariana807 skrev (8 minutter siden): Jeg er blitt så lite interessert at jeg rett og slett glemte at det var mandag og tid for nye tilbud. Jeg er ikke imponert denne uken. Fortsatt kun 5 tilbud, det jeg flere ganger tidligere har satt 1 stjerne på 3 av dem. Positivt er melk, blir hamstring for meg der! Har fremdeles ikke noe 30% tilbud. ost og avokado hadde jg likt. men jeg får bare brus og potetgull på mine 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 19. september 2022 #497 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg får stort sett det samme om igjen og om igjen. Det er begrenset hvor mange sausposer og ulike tubeoster man trenger på en uke. Og ja, jeg har allerede kjøpt inn fra før da jeg fikk det til 25% rabatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #498 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg får 30% på de samme tingene, men de rullerer. Det er Dolce gusto kaffekapsler, Grandiosa, Synnøve revet ost og 0,5l coca cola. Jeg bruker det tilbudet utenom coca cola. Anonymkode: 78312...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. september 2022 #499 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 11.09): Ser ut som de prøver å kvitte seg med restlagre av ting. Anonymkode: 3b7f7...d24 Sitter med den samme følelsen. Bruker ikke appen lengre, i ren protest, dummeste de har gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #500 Del Skrevet 21. september 2022 Samme gamle irrelevante tilbud denne uken. Selv en helt vanlig kundeavis andre steder fremstår mer "personlige" en Rema sine personlige kutt. Bedre om man kunne trukket lodd om hvilke tilbud man skulle få, da ville man i hvert fall fått noe mer variert. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå