Gå til innhold

REMA fjerner 10-på-10 i Æ, og folk er i harnisk på sosiale medier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne uka er det 2 av 5 som er relevante. Forbedring fra forrige uke hvor det var 5 irrelevante. Likevel handler jeg mer på Kiwi nå enn på Rema og kjøper på Rema kun ting jeg vil ha og ikke finner andre steder. Så lenge appen er som den er, får de meg ikke tilbake. Da er det prisen som gjelder. Rart at Rema ødelegger med vilje et bra lojalitetsprogram. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en uke med dritt. Jeg har brukt Æ siden det kom ut, har alltid kjøpt på Rema. Allikavel får jeg bare tilbud på ting jeg aldri har kjøpt. Appen har registrert kjøpene mine i flere år nå...

f6d10bcc752b98c4e617491be4e5060f.jpg

Anonymkode: eb1f7...21d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 7 tilbud denne uken. 5 er aktuelle og de 2 siste er forståelige. Det er ting jeg kjøpte da jeg hadde besøk..

Jeg kan ikke forstå at jeg handler så mye på Rema selv om de er "dagligbutikken", så lever jeg alene og spiser stort sett 1 gang om dagen. Mye av kjøtt/fisk/egg er allerede kjøpt inn (og ofte andre steder enn rema).

Anonymkode: 25478...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange av de samme tilbudene som dere. Øko egg, steinovnsbakt ciabatta, Taste Lab Snacks, Nice Chips... Forbanna dritt-tilbud! Ikke verd noe ting for meg, og ikke noe jeg skal kjøpe.

Og Rema lyver enda om at tilbudene er persontilpasset og at tilbudene skal gagne meg på samme måte som før ? Kyss meg bak. Blir Extra på meg i dag! 

Anonymkode: 10f28...227

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema er fremdeles HELT sikre på at jeg elsker Jalapeño-nøtter, for det kjøpte jeg én gang i 2020. 

Ellers er 10% på melk ok, men 15% på smøreost er et stusselig tilbud og 10% på det dyreste syltetøyet de har (Kolonihagen) må være en spøk? 10% på ETT utvalgt brød likeså. 

Rema har fremdeles billigere bleier, men blir stadig med handling på Kiwi her ja... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bønner, ciabatta og søtpotetfries... Aldri kjøpt, kommer aldri til å kjøpe. Men heldigvis for Rema er alle mine faste varer billigst der uansett.

Anonymkode: 823cd...dfd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd denne uken! Dette + 30% på toro kakemikser.

510C401D-081F-46AB-A716-D597CD971E73.png

Anonymkode: 0b7c9...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også elendige tilbud denne uka. 2 er relevante og det er pasta og sjokolade.

Fersk pasta - har bare kjøpt ikke-fersk pasta på Rema. Ikke interessant.

Mjølkeruta - denne kjøper jeg, så dette er et bra tilbud. God sjokolade.

Rema 1000 fusilli - denne kjøper jeg, så dette er et bra tilbud. Da har vi 2 stk.

Rema 1000 grovkuttede rotgrønnsaker - helt forferdelig. Vil aldri ha, har aldri kjøpt!

Taste lab pizzasaus og dressing - Jeg tror jeg har kjøpt disse en gang før. Men er totalt uinteressant nå. Fikk den aldri anbefalt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 4.18):

Aldri forstått poenget med ferdig revet ost.

Anonymkode: dad2d...5a9

Folk er veldig late og ønsker ikke å kjøpe seg rivjern til 100kr eller hva det nå enn koster og bruke 5 min på å rive opp osten selv.

Enda produserer selskapene revet ost fra rester de ikke kan selge. Eller verre, det er ikke ost "Synnøve Revet" med bare 40-50% gulost... resten er "vegetabilsk masse". Er nok store profittmarginer på disse fæle produktene.

Endret av Gjest5656
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest5656 skrev (Akkurat nå):

Folk er veldig late og ønsker ikke å kjøpe seg rivjern til 100kr eller hva det nå enn koster og bruke 5 min på å rive opp osten selv.

Noen sliter med smerter og styrke i hendene. Det er lett å glemme når man ikke gjør det selv. 

Anonymkode: 25478...87c

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at veldig mange av tilbudene går igjen, altså ikke mye tilpasset den enkelte. De bør bare kalle det tilbudsavis og ikke personlige tilbud. Nå går det samme veien som med Meny-appen, den åpner jeg ikke en gang lenger,  fordi det aldri kom noe jeg kjøpte. Og det som var på tilbud kostet stort sett det samme som normalprisen i andre butikker. 

Anonymkode: 3b7f7...d24

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 23.29):

Jeg har observert at mange butikker vil ha meg til å kjøpe revet ost, eller skivet ost, og dermed betale mer enn om jeg kjøper vanlig ost og river/skiver den selv. 

Her og. Skivet brunost. Skuffet kvar veke. Handler meir på coop ekstra no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Pilleville said:

Her og. Skivet brunost. Skuffet kvar veke. Handler meir på coop ekstra no.

Jeg har gått tom for kuponger der også. Kanskje butikkene like godt kan droppe tilbud og ha fastpris på alt? Synes det blir stadig færre kupp å finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har gått tom for kuponger der også. Kanskje butikkene like godt kan droppe tilbud og ha fastpris på alt? Synes det blir stadig færre kupp å finne. 

Eg og. Fekk ikkje kuponger på over ein mnd. Men så kom det. Skal hente gratis melk i dag😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer de ikke kjøp lenger når man betaler med kort? Må man scanne strekkode for å få kjøpet registrert og få rabatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, jabx said:

Registrerer de ikke kjøp lenger når man betaler med kort? Må man scanne strekkode for å få kjøpet registrert og få rabatt?

Får registrert på kortet igjen etter omleggingen, eneste bra med nye æ. Men det har begynt å komme jevnlige meldinger om at man må legge til betalingsmetoder, så jeg vet ikke hva det er for noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Får registrert på kortet igjen etter omleggingen, eneste bra med nye æ. Men det har begynt å komme jevnlige meldinger om at man må legge til betalingsmetoder, så jeg vet ikke hva det er for noe. 

Så rart, jeg har registrert kortet i appen, men får ikke opp kvitteringer lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (17 timer siden):

Dette skjedde meg også. De sa jeg måtte prøve å slette kortet og legge det inn igjen. Eneste løsning de har.

Har ikke handlet på Rema siden og har derfor ikke testet ut om det fungerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette sa Rema selv, angående sletting av kort, når jeg trodde de hadde slettet mitt kort, siden det ikke ble registrerte at jeg handlet med kortet som er knyttet til Æ, og ikke fikk rabatter.

92860799-3FBA-4531-9744-D6A371F59D57.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...