AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #421 Del Skrevet 22. august 2022 Er nede i 6 «tilbud» der 5 er ting jeg ikke kjøper. Den beste rabatten er 15%, på Remas egen tørkerull, alle andre er 10%. Siden jeg har hatt Æ siden 2018(?) så sliter jeg med å skjønne forklaringen på at de mangler relevante data for å kunne gi tilpassede tilbud. Om de ikke klarer å samle det på 4 år så trenger de nye koster!!! Anonymkode: 45ea5...add 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 22. august 2022 #422 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det forresten flere enn meg som plutselig fikk beskjed om å koble til betalingsmetode i dag? Det har jeg jo gjort fra før, sjekket, og kortet ligger fortsatt inne. Håper de ikke prøver seg på noe som å plutselig fjerne kort man har koblet til, så man ikke får den lille rabatten i kassen heller. Tidligere kunne man se totalsum inkl rabatt før man betalte, sånn er det ikke nå mer. Anonymkode: 3b7f7...d24 Skannet du strekkoden i appen for å følge med og sjekke pris før du betaler? Og nå endrer ikke prisen seg selv om du har rabatt? Jeg skanner ikke koden, og får da ikke se hva jeg faktisk skal betale før etter jeg har betalt. Det er lite minus ved å ikke sette i kort og bruke kode lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. august 2022 #423 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det forresten flere enn meg som plutselig fikk beskjed om å koble til betalingsmetode i dag? Det har jeg jo gjort fra før, sjekket, og kortet ligger fortsatt inne. Håper de ikke prøver seg på noe som å plutselig fjerne kort man har koblet til, så man ikke får den lille rabatten i kassen heller. Tidligere kunne man se totalsum inkl rabatt før man betalte, sånn er det ikke nå mer. Anonymkode: 3b7f7...d24 edit *ser ut som jeg var halvveis rask i avtrekkeren. Kortet er ikke slettet (men koblet opp mot banken og derfor ikke synlig), vet ikke hva som skjer, får vente å se om handleturen dukker opp i appen etter hvert, eller om det er noe tull på gang. 😳 De som sitter å tar imot henvendelser 😅 jaja, de får seg en hissig melding uansett 😅😂 Endret 22. august 2022 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #424 Del Skrevet 22. august 2022 Bare fem tilbud denne uka. Annenhver uke får jeg 10% på 1 kg hvetemel, noe jeg kjøper omtrent annet hver år. Anonymkode: dad2d...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. august 2022 #425 Del Skrevet 22. august 2022 Fersk pasta og kikerter denne gangen. Det er faktisk mye mer relevant enn sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #426 Del Skrevet 22. august 2022 Gått over til Extra igjen etter å ha handlet kun hos Rema siste 4 år. Nye "Æ" er jo håpløs. Da er coops medlemsrabatter og kuponger bedre. Anonymkode: da9be...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 22. august 2022 #427 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gått over til Extra igjen etter å ha handlet kun hos Rema siste 4 år. Nye "Æ" er jo håpløs. Da er coops medlemsrabatter og kuponger bedre. Anonymkode: da9be...2d0 Ulempen med Coop er at kupongene kommer så sjelden. Og du kan bare bruke dem på ett produkt. Der er Rema mye bedre, dersom jeg skulle alumpe til å få rabatt på noe jeg kan tenke meg å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #428 Del Skrevet 22. august 2022 8 hours ago, applestories said: Skannet du strekkoden i appen for å følge med og sjekke pris før du betaler? Og nå endrer ikke prisen seg selv om du har rabatt? Jeg skanner ikke koden, og får da ikke se hva jeg faktisk skal betale før etter jeg har betalt. Det er lite minus ved å ikke sette i kort og bruke kode lenger. Ja tidligere skannet jeg koden, og da kom totalpris opp før jeg betalte. Nå gjør den ikke det mer, så får ikke sjekket om summen stemmer før det er for sent. Men har virket så langt. Ble bare skeptisk da det plutselig kom beskjed fra appen om å legge inn betalingsmetoder igjen. Men handlet nå i kveld, og det virket fortsatt. Så da var det vel bare en bug i systemet. Jeg fikk 10% på en tomatsaus som koster 9,90, så da bare måtte jeg tilbake til Rema og hamstre 😅 Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #429 Del Skrevet 22. august 2022 applestories skrev (5 timer siden): Ulempen med Coop er at kupongene kommer så sjelden. Og du kan bare bruke dem på ett produkt. Der er Rema mye bedre, dersom jeg skulle alumpe til å få rabatt på noe jeg kan tenke meg å kjøpe. Ja, det funket jo greit før med 10 på topp, de rabattene jeg får fra Rema nå er bare vas. Ting jeg f.eks har kjøpt en eneste gang, og har sikkert handlet der 100 ganger bare i år. Så burde vært veldig lett å gi meg nyttige rabatter. Som f.eks på melk, ost, knekkebrød, yoghurt og andre standardvarer som jeg handler hver eneste uke. På coop får jeg jo kundeutbytte på alt jeg handler, pluss ekstra utbytte siden jeg har coops mastercard. I tillegg er det rabatter på utstyr til baby som er relevant for meg, 11 % på frukt og grønt og de kupongene jeg får innimellom. Rett og slett en mye bedre deal enn det Rema har for tiden. Anonymkode: da9be...2d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #430 Del Skrevet 22. august 2022 Denne uka fikk jeg kun ett relevant tilbud, revet ost, det blir stort sett kjøpt en pakke hver uke. Fikk ellers f.eks på appelsinjuice (aldri kjøpt) og Hatting rundstykker (aldri kjøpt). Handler kun på Rema, så de vet jo godt hva vi kjøper. Skuffa! Anonymkode: b924a...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #431 Del Skrevet 22. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Denne uka fikk jeg kun ett relevant tilbud, revet ost, det blir stort sett kjøpt en pakke hver uke. Fikk ellers f.eks på appelsinjuice (aldri kjøpt) og Hatting rundstykker (aldri kjøpt). Handler kun på Rema, så de vet jo godt hva vi kjøper. Skuffa! Anonymkode: b924a...465 Jeg har observert at mange butikker vil ha meg til å kjøpe revet ost, eller skivet ost, og dermed betale mer enn om jeg kjøper vanlig ost og river/skiver den selv. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #432 Del Skrevet 23. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har observert at mange butikker vil ha meg til å kjøpe revet ost, eller skivet ost, og dermed betale mer enn om jeg kjøper vanlig ost og river/skiver den selv. Anonymkode: 3b7f7...d24 Aldri forstått poenget med ferdig revet ost. Anonymkode: dad2d...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #433 Del Skrevet 23. august 2022 Fikk bare fire tilbud denne gangen, alle var 10-15% på ting jeg aldri har kjøpt Dette er jo et så åpenlyst forsøk på å selge unna dritt fra eget merke at man ikke kan annet enn å le. Anonymkode: 823cd...dfd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 29. august 2022 #434 Del Skrevet 29. august 2022 (endret) Rema fortsetter å gi fåtalls tilbud. Fullkornsspagetti tror jeg jeg aldri noen sinne har kjøpt. Det eneste som egentlig er relevant her er fløte. De andre blir ikke kjøpt mye av (et par ganger i året). Og Rema nekter virkelig å gi meg 30%. Tror jeg har fått det 1 gang på disse ukene. Har ikke handlet på Rema siden handleturen som ikke ble registrert. Får se om det blir en tur denne uken. Ser at «priskuttet» på laks allerede er over, prisen denne uken er oppe i 86,90kr isteden for de 69,90kr de skrøt sån av forrige uke at de hadde kuttet ned til. Endret 29. august 2022 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #435 Del Skrevet 29. august 2022 Denne uken: Rare chipstyper jeg aldri har kjøpt. En form for linser på boks, aldri kjøpt og kommer aldri til å kjøpe. 10% på en type dyre egg. Aldri forstått hensikten med å kjøpe noe annet enn de billigste eggene. Meldingen om å legge til betalingsmetode har dukket opp igjen. Ser så langt ut som jeg får rabatt på mine få besøk, men hvis det blir til at jeg må legge inn kortet på nytt hver uke, er det slutt mellom Rema og meg. Hvor lang tid før de avvikler Æ helt, det må jo være bedre med bare felles tilbud til alle enn å late som de lager kundetilpassede tilbud. Anonymkode: 3b7f7...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2022 #436 Del Skrevet 29. august 2022 4 av 5 var relevant denne mandagen. Hurra for Æ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #437 Del Skrevet 29. august 2022 0/5(!) aktuelle tilbud denne uken!!!! Har aldri kjøpt noe av dette såvidt jeg kan huske… Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 29. august 2022 #438 Del Skrevet 29. august 2022 Det var kun ett ikke relevant tilbud denne uken for meg (sjokoladen) . Pleier få 20% på cottage cheese, men 15 hjelper på også. Forrige uke var crap, så dette ble mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #439 Del Skrevet 29. august 2022 Er det slik at alle kun får 5 produkter med Æ nå, eller er det noen som får mer ut i fra at hvor mye de handler på Rema? Jeg handler litt rundt på flere butikker ettersom jeg har Rema, Kiwi, Meny og Coop i gangavstand hjemmefra. Derfor blir ikke så mye av handelen gjort på Rema. Hadde blitt mer med litt flere Æ-tilbud. Anonymkode: 089f0...2de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #440 Del Skrevet 29. august 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Er det slik at alle kun får 5 produkter med Æ nå, eller er det noen som får mer ut i fra at hvor mye de handler på Rema? Jeg handler litt rundt på flere butikker ettersom jeg har Rema, Kiwi, Meny og Coop i gangavstand hjemmefra. Derfor blir ikke så mye av handelen gjort på Rema. Hadde blitt mer med litt flere Æ-tilbud. Anonymkode: 089f0...2de Jeg har fem nå, men ville heller hatt færre hvis de var relevante. Spiller ingen rolle om det er 100 eller 2 når de ikke er ting jeg kjøper. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå