Ariana807 Skrevet 8. august 2022 #341 Del Skrevet 8. august 2022 Vet ikke hvor mange uker vi er inne i dette nye nå, men tror ikke Æ helt lærer; 3 veldig urelevante tilbud (2 jeg tror jeg aldri har kjøpt noen sinne), 3 veldig relevante, og 1 helt greit, ikke noe jeg kjøper ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #342 Del Skrevet 8. august 2022 Ariana807 skrev (46 minutter siden): Vet ikke hvor mange uker vi er inne i dette nye nå, men tror ikke Æ helt lærer; 3 veldig urelevante tilbud (2 jeg tror jeg aldri har kjøpt noen sinne), 3 veldig relevante, og 1 helt greit, ikke noe jeg kjøper ofte. Så enig. Meget svak læringsevne. Fortsatt de samme produktene, flere av de har jeg aldri kjøpt, eller i beste fall kjøpt 1 - 2 ganger iløpet de siste 1 - 2 årene. Men de fortsette å komme, annenhver uke. Dette er en skikkelig flopp, og jeg tror Rema må tape stort på dette. Håper de i det minste innfører muligheten for å bytte, slik Coop har begynt med nå (men som da viste seg å være de samme tre alternativene uansett hvor mange kuponger man ville bytte ut). Anonymkode: b70f1...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #343 Del Skrevet 8. august 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er en skikkelig flopp, og jeg tror Rema må tape stort på dette. Håper de i det minste innfører muligheten for å bytte, slik Coop har begynt med nå (men som da viste seg å være de samme tre alternativene uansett hvor mange kuponger man ville bytte ut). Anonymkode: b70f1...13c Bare utvalgte kunder som har fått den muligheten hos Coop også, så vi er nok forsøkskaniner. Har fått min hittil dårligste liste av tilbud fra Æ, de fleste produktene har jeg aldri hørt om en gang. Denne uken tar jeg handelen på Kiwi på trippeltrumf- dagen. Anonymkode: 3b7f7...d24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #344 Del Skrevet 8. august 2022 Denne uken fikk jeg faktisk kun 8 tilbud. Ikke 10. Skjer med det? Gjelder det dere også? 3 av tilbudene er de samme som forrige uke, på varer som begrenser seg selv og om jeg ikke trenger. 3 av tilbudene har ingen relevans opp mot hva jeg bruker å handle. Så da sitter jeg igjen med 2 tilbud denne uken. Men ene ønsker jeg ikke benytte meg av, og den andre er noe så lite matrelevant at det er Pepsi Max. Så takk for ingenting, Rema 1000, denne uken også! Godt jeg hamstret forrige uke når jeg plutselig fikk 4 tilbud som var relevante. Anonymkode: 10f28...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #345 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 11.33): Jeg har sluttet helt å handle på Rema 1000, og har gått over til Kiwi. Tok det gradvis, etter at produktene bare ble mindre og mindre relevante. Anonymkode: a88dd...c5f Jeg og. Sjekket appen og ser at sist jeg handlet hos Rema1000 var i april i fjor. Da hadde jeg «spart» knappe 200 kr med denne appen. Nå handler jeg tilbud fra tilbudsavisen til Coop obs. (De andre tilbudsavisene inneholder omtrent kun grillmat, chips og brus - ikke noe jeg kjøper) Anonymkode: 8f69c...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #346 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 23.46): Det er jo ikke mer enn 13 000 i mnd. Helt normalt for en Familie. Ser helt sykt ut når en ser tallet slikt, men ikke noe unormalt. men sier litt om hva det koster å drifte en familie 🥹 Anonymkode: bd873...20d Hvor mange er del av denne familien? Det er uansett høyt, 2 vanlige inntekter vil jo ikke klare dette, men er det 2 veldig høye inntekter og 6 barn og 3 hunder er det forståelig. Anonymkode: 8bec1...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #347 Del Skrevet 8. august 2022 Bare dårlige tilbud IGJEN . Ikke noe besøk på rema fra meg denne uken. Blir storhandel på kiwi og meny på torsdag, med trippeltriumf og kuponger på varer jeg faktisk bruker på meny. Anonymkode: 8bec1...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #348 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne uken fikk jeg faktisk kun 8 tilbud. Ikke 10. Skjer med det? Gjelder det dere også? 3 av tilbudene er de samme som forrige uke, på varer som begrenser seg selv og om jeg ikke trenger. 3 av tilbudene har ingen relevans opp mot hva jeg bruker å handle. Så da sitter jeg igjen med 2 tilbud denne uken. Men ene ønsker jeg ikke benytte meg av, og den andre er noe så lite matrelevant at det er Pepsi Max. Så takk for ingenting, Rema 1000, denne uken også! Godt jeg hamstret forrige uke når jeg plutselig fikk 4 tilbud som var relevante. Anonymkode: 10f28...227 8 «tilbud» her og. Tre fra Tine, og 5(!) ting jeg ikke har kjøpt i år. Virker som at de tester tilbud/ menger. Denne uken er det 20% på Tine, sist uke 30%. De tingene jeg ikke kjøper ligger på 10-15%…. Anonymkode: 45ea5...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #349 Del Skrevet 8. august 2022 Kommer aldri til å handle på rema 1000 mer etter dette!!! Dermed BASTA!!!!!!!! Anonymkode: 0e7f4...be6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #350 Del Skrevet 8. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Denne uken fikk jeg faktisk kun 8 tilbud. Ikke 10. Skjer med det? Gjelder det dere også? Anonymkode: 10f28...227 Jeg fikk bare 7 tilbud. Anonymkode: dad2d...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #351 Del Skrevet 8. august 2022 Ikke så fornøyd denne uka. 20% på fetaost som det går en del av nå i sommer. 30% på smøreost og 20% på tubeost - begge produkter det går jevnt av her. Men det er jo ikke akkurat dyre produkter, skulle heller hatt inn salmalaks igjen. Og.... 30% på OMO flytende for tredje gang på kort tid? Det er det ingen vits i. Anonymkode: a8e10...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #352 Del Skrevet 8. august 2022 Problemet mitt er ikke at varene i det store og hele er urelevante, men at de kommer igjen og igjen og igjen. Det er grenser for hvor ofte jeg trenger å kjøpe te, pesto og pasta. Ihvertfall ikke annenhver uke. Samtidig som jeg da får varer som jeg ikke kan erindre å ha kjøpt, blir det hele ganske meningsløst. Rema følger tydeligvis ikke sitt eget slagord "Det enkle er ofte det beste". De burde gjort det - holdt seg til det som fungerte. Anonymkode: b70f1...13c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #353 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 11.32): Det er ditt valg om du benytter kundeprogram eller ikke. Og ja, rent økonomisk, så "straffer" det seg å ikke benytte fordelene som ligger i det å registrere en kundeprofil. Men dette gjelder på de fleste områder: hotellkjeder, treningssentre, offentlig kommunikasjon (buss, bane, trikk osv), osv. Det å "bli programkunde", være med i en "kundeklubb" eller tegne et langsiktig abonnement gir fordeler. Så er det helt opp til deg om du ønsker å benytte deg av det, eller sitte på sidelinjen og tape penger på å ikke være med. Personlig er jeg ikke med i noen kundeprogram hos f eks hotellkjeder eller ulike reiseoperatører, rett og slett fordi jeg benytter det såpass sjeldent at jeg ikke ønsker mine personalia liggende i deres systemer. Men mat og drikke kjøper jeg flere ganger i uken, og det er dermed i min interesse å få de ekstra godene som ligger i æ,coop og Trumf sine kundeprogrammer. Anonymkode: b70f1...13c Personlig synes jeg det er en ganske stor forskjell på å handle basisvarer som frukt og grønnsaker og å benytte seg av treningssentre, hotellkjeder, ... Jeg kjenner noen eldre som ikke har smarttelefon, og de synes det blir for vanskelig å sette seg inn i. Så de blir en liten gruppe som betaler relativt dyrt for at de ikke orker, og det er ikke alle av de som har så mye å rutte med i utgangspunktet. Resten av oss ser fordelen av å få disse varene såpass mye billigere og vi gir samtidig fra oss mye informasjon som gjør at kjedene nok tjener mer på oss. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #354 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg fikk også 8 tilbud denne uken. 5 av de kommer jeg trolig til å benytte meg av. Jeg er fortsatt heldig m.a.o. 30% på hele kaffebønner fra friele. 25% på tine smøreost, 15% på jarlsberg, hel landkylling og oppskåret spekeskinke. Om jeg får besøk til helgen blir det kanskje også Royal iskrem med 25% rabatt. Anonymkode: 25478...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 9. august 2022 #355 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Denne uken fikk jeg faktisk kun 8 tilbud. Ikke 10. Skjer med det? Gjelder det dere også? 3 av tilbudene er de samme som forrige uke, på varer som begrenser seg selv og om jeg ikke trenger. 3 av tilbudene har ingen relevans opp mot hva jeg bruker å handle. Så da sitter jeg igjen med 2 tilbud denne uken. Men ene ønsker jeg ikke benytte meg av, og den andre er noe så lite matrelevant at det er Pepsi Max. Så takk for ingenting, Rema 1000, denne uken også! Godt jeg hamstret forrige uke når jeg plutselig fikk 4 tilbud som var relevante. Anonymkode: 10f28...227 Jeg har kun fått 7 pr uke (alle ukene etter endringen) 😳🥺 Endret 9. august 2022 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #356 Del Skrevet 9. august 2022 Rema insisterer fortsatt på at den nye løsningen er mer tilpasset brukerne: "Etter tilbakemeldinger fra Æ-brukere, ønsket vi å gjøre noen grep for å bedre tilpasse oss disse. Man vil nå få flere Personlige Priskutt i Æ. De Personlige Priskuttene du får vil være basert på det du handler/har handlet og varer vi tror du vil like. De vil ikke lenger bare ta utgangspunkt i dine 10 siste handleturer og vil være på en større del av sortimentet vårt, slik at det blir større variasjon i priskuttene og de bedre kan tilpasses deg. Etter hvert som du handler med Æ, vil appen bli enda bedre kjent med deg og kan gi deg mer relevante priskutt." Dette er jo tull fra ende til annen. Tilbudene er i liten grad tilpasset hva jeg faktisk handler eller noen gang har handlet. Og det er ingen tegn til at appen blir "bedre kjent med meg". Større variasjon har det heller ikke blitt, stort sett de samme tingene jeg ikke handler som kommer tilbake. Og ett par lokketilbud annenhver uke på ting jeg har kjøpt, men det kan jo ikke konkurrere med rabatt på 10 faste varer + personlige tilbud som man hadde tidligere. Ikke hjelper det så mye å få 10% på billigbrus heller, når prisen allerede er satt opp med over 14. Anonymkode: 3b7f7...d24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 9. august 2022 #357 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg har også kun fått 7 kuponger hver uke, mens kjæresten min har fått 10 🙈 Han har også stort sett fått bedre kuponger med høyere prosent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #358 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg har nå for 3.uka på rad hatt 10% på remas aluminiumsfolie. Ikke kjøpt en eneste gang. Men likevel... Er ikke fornøyd etter de endret. Var veldig fornøyd med 10 på 10 lista, men har hatt lite relevante tilbud etter endring. Så har stort sett sluttet å handle der. Anonymkode: 5a456...06a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #359 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 11.37): Hvor mange er del av denne familien? Det er uansett høyt, 2 vanlige inntekter vil jo ikke klare dette, men er det 2 veldig høye inntekter og 6 barn og 3 hunder er det forståelig. Anonymkode: 8bec1...7a8 Sorry du, men selv om hele kg lever på 200kr i uka så er ikke 13k et særlig stort matbudsjett. 2 vanlige inntekter bør klare det helt fint, det er kun 6500 per person i mnd. Anonymkode: b7257...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 9. august 2022 #360 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sorry du, men selv om hele kg lever på 200kr i uka så er ikke 13k et særlig stort matbudsjett. 2 vanlige inntekter bør klare det helt fint, det er kun 6500 per person i mnd. Anonymkode: b7257...937 Legg gjerne også til vaskemidler, hygieneprodukter og alt annet fra non food-hyllene Rema selger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå