AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #261 Del Skrevet 18. juli 2022 Fortsetter å få gode og relevante tilbud. 30% på havregryn og tubeost, som det går mye av her. 20% på oppvasktabletter og fetaost. Og også noen ok 15% tilbud. Har aldri ratet noe. Anonymkode: a8e10...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #262 Del Skrevet 18. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fortsetter å få gode og relevante tilbud. 30% på havregryn og tubeost, som det går mye av her. 20% på oppvasktabletter og fetaost. Og også noen ok 15% tilbud. Har aldri ratet noe. Anonymkode: a8e10...e18 Ganske opplagt at noen får bedre tilbud enn andre. Jeg pleier få ett fast et på 25% annenhver uke, utover det har jeg aldri hatt noe over 15%, det meste er på 10. Og det meste er irrelevant. De tester sannsynligvis ut om 1-2 ok tilbud er nok til at jeg kommer tilbake og handler som før. Men det gjør jeg ikke, med gode alternativer omtrent vegg i vegg. Anonymkode: 3b7f7...d24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #263 Del Skrevet 18. juli 2022 Får bare 10% på 6 ulike varer som jeg har aldri kjøpt. Anonymkode: eb1f7...21d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #264 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får bare 10% på 6 ulike varer som jeg har aldri kjøpt. Anonymkode: eb1f7...21d Samme fikk jeg i dag. Bare fjas jeg aldri har kjøpt og aldri kommer til å kjøpe. Anonymkode: 823cd...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #265 Del Skrevet 18. juli 2022 Av de tingene jeg hadde på topplista da den forsvant, er det vel ca 3 stk som har kommet tilbake som personlige tilbud så langt. Skulle gjerne hatt tilbud på ost og pålegg istedenfor sjokolade og brus. Og de kræisidæisene er jamen ikke mye kræisi. 😅 Is forrige uke, men da var isdisken tom. Så da ble det coop likevel. Anonymkode: 3b7f7...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 18. juli 2022 #266 Del Skrevet 18. juli 2022 Personlig så har jeg ikke medlemskort hos noen av matvaregigantene og skal heller aldri ha det, at de skal overvåke meg og ha kontroll på alt jeg handler etc., samt kunne sende meg individuelt tilpasset reklame etc. Nei takk, jeg er imot en slik kynisk matvareindustri og gjør hva jeg kan for å ikke være en del av den galskapen. At andre tillater slik og sådan muliggjør dette får kjedene, det får stå for deres regning. Begrenset hvor mye man sparer ved å være medlem, den besparelsen klarer jeg meg godt uten, jeg skulle sagt meg villig til å betale for å slippe å bli en del av den toskeskapen også. Lite gjennomtenkt av fehoder som frivillig tillater slik, når jeg ser andre dra frem kortene så tenker jeg i mitt stille sin at for noen fehoder dem er som muliggjør en slik overvåkning og en så aggressiv markedsføring som ligger bak... Hadde alle gjort som meg, altså taket nei til dette, så kunne ikke matvaregigantene drevet på slik de nå gjør, dessverre lar folk som ikke tenker like mye over hva de takker ja til ved å bli medlem dette være mulig, de burde satt foten ned de og og meldt seg ut som medlemmer og veltet hele galskapen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #267 Del Skrevet 18. juli 2022 1 minutt siden, Made4u said: Lite gjennomtenkt av fehoder som frivillig tillater slik, når jeg ser andre dra frem kortene så tenker jeg i mitt stille sin at for noen fehoder dem er som muliggjør en slik overvåkning og en så aggressiv markedsføring som ligger bak... Hadde alle gjort som meg, altså taket nei til dette, så kunne ikke matvaregigantene drevet på slik de nå gjør Men ingen andre er som deg, å huffa huffa meg? (hehe, kunne ikke dy meg). 😅 Personlig godtar jeg greit "overvåkningen" hvis det gir meg rimeligere priser og tilbudene faktisk passer meg. Men nå virker det som de beveger seg bort fra det, og da er det selvsagt heller ikke like aktuelt å handle like mye der lenger. Spørsmålet er hva kjedene egentlig skal med den informasjonen de samler inn, hvis de ikke har tenkt å bruke det til noe fornuftig. Anonymkode: 3b7f7...d24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #268 Del Skrevet 18. juli 2022 Fikk faktisk noen relevante tilbud denne uken. 30% avslag på Biola og Cola uten sukker. Det går det en del av her, spesielt Biola. Mutti-tomater, kjøttdeig og pasta er også ting vi pleier å kjøpe. Anonymkode: 9c350...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 18. juli 2022 #269 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men ingen andre er som deg, å huffa huffa meg? (hehe, kunne ikke dy meg). 😅 Personlig godtar jeg greit "overvåkningen" hvis det gir meg rimeligere priser og tilbudene faktisk passer meg. Men nå virker det som de beveger seg bort fra det, og da er det selvsagt heller ikke like aktuelt å handle like mye der lenger. Spørsmålet er hva kjedene egentlig skal med den informasjonen de samler inn, hvis de ikke har tenkt å bruke det til noe fornuftig. Anonymkode: 3b7f7...d24 Nå er det andre som har samme standpunkt som meg rundt dette, så jeg er ikke alene om dette, vi burde derimot vært flere (helst alle). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #270 Del Skrevet 18. juli 2022 OK. Denne uken er første uken jeg får 5 tilbud på varer jeg faktisk kjøper av, og herav karbonadedeig for en gangs skyld. De andre 5 tilbudene er varer som går på rundgang hver uke nå av varer jeg ikke har kjøpt og aldri vil kjøpe. Så OK denne uken. Hadde nok tjent mer på min gamle 10-på-10, men 5 tilbud er innenfor. Anonymkode: 10f28...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 18. juli 2022 #271 Del Skrevet 18. juli 2022 Jeg boikotter Rema etter at de innførte Æ appen. Dette er en kynisk måte å "fange" kunder på. Rema dekker inn de såkalte æ-tilbudene med påslag på andre varer, så får de full oversikt over dine kjøpevaner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #272 Del Skrevet 18. juli 2022 3/4 uker har det vært 95% relevant hos meg, og mye 30% på ting vi kjøper mye av. Anonymkode: 223b5...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 18. juli 2022 #273 Del Skrevet 18. juli 2022 Mye reprise-tilbud denne uken. 4 av 10 produkter er Tine (de samme tilbudene der som sist uke, og uken før), 2 av 10 er Idun,(og som er med for 3 uken på rad, og som jeg ikke har kjøpt de siste 12 månedene) og 2 er snacks, og de to siste er ting som har dukket opp ca annen hver uke og som jeg aldri har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #274 Del Skrevet 18. juli 2022 Nye 10% og 15% tilbud som er helt uinteressante og varer jeg aldri har kjøpt og mat jeg ikke tåler. Det er åpenbart at de ikke leser tilbakemeldingene. Denne uken kommer jeg ikke til og handle noe som helst på rema. Spent på fortsettelsen og hvor de vil med dette. Mulig teorien med at de har delt oss i 2 grupper for og se om de kan påvirke handlemønsteret vårt. Så prisbevisste som mange av oss er i dag, kan jeg ikke skjønne dette. Jeg er gangavstand til 5 ulike matbutikker, ingen grunn til at jeg ikke skal handle der det er billigst, eller at jeg skal begynne og spise pasta og rundstykker når jeg ikke spiser gluten, men tross alt får 10% 😅 forøvrig driter jeg litt i at jeg blir « overvåket», hvis de synes det er interessant og overvåke at jeg knapt handler hos de mer, så hver så god . Anonymkode: 8bec1...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #275 Del Skrevet 18. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nye 10% og 15% tilbud som er helt uinteressante og varer jeg aldri har kjøpt og mat jeg ikke tåler. Det er åpenbart at de ikke leser tilbakemeldingene. Denne uken kommer jeg ikke til og handle noe som helst på rema. Spent på fortsettelsen og hvor de vil med dette. Mulig teorien med at de har delt oss i 2 grupper for og se om de kan påvirke handlemønsteret vårt. Så prisbevisste som mange av oss er i dag, kan jeg ikke skjønne dette. Jeg er gangavstand til 5 ulike matbutikker, ingen grunn til at jeg ikke skal handle der det er billigst, eller at jeg skal begynne og spise pasta og rundstykker når jeg ikke spiser gluten, men tross alt får 10% 😅 forøvrig driter jeg litt i at jeg blir « overvåket», hvis de synes det er interessant og overvåke at jeg knapt handler hos de mer, så hver så god . Anonymkode: 8bec1...7a8 Selvfølgelig leser de ikke tilbakemeldingene. De samler vel inn stjernene og det er vel det. Anonymkode: 70861...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #276 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Selvfølgelig leser de ikke tilbakemeldingene. De samler vel inn stjernene og det er vel det. Anonymkode: 70861...98e Ja, men hva samler de stjerne for? Stjerner er tilbakemelding , de samler/ leser 1 stjerne på alle produkter hver uke og klapper seg på skulderen og fortsetter med det samme? Anonymkode: 8bec1...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juli 2022 #277 Del Skrevet 18. juli 2022 -25% på goodly glutenfri rundstykker og på 1.75 l eplejuice b.la. Passer meg helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. juli 2022 #278 Del Skrevet 18. juli 2022 Made4u skrev (12 timer siden): Personlig så har jeg ikke medlemskort hos noen av matvaregigantene og skal heller aldri ha det, at de skal overvåke meg og ha kontroll på alt jeg handler etc., samt kunne sende meg individuelt tilpasset reklame etc. Nei takk, jeg er imot en slik kynisk matvareindustri og gjør hva jeg kan for å ikke være en del av den galskapen. At andre tillater slik og sådan muliggjør dette får kjedene, det får stå for deres regning. Hva er galt med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. juli 2022 #279 Del Skrevet 18. juli 2022 Stina234 skrev (11 timer siden): Jeg boikotter Rema etter at de innførte Æ appen. Dette er en kynisk måte å "fange" kunder på. Rema dekker inn de såkalte æ-tilbudene med påslag på andre varer, så får de full oversikt over dine kjøpevaner. Så det samme som alle de andre da, med andre ord? Boikotter du alle andre også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #280 Del Skrevet 19. juli 2022 jabx skrev (9 timer siden): Så det samme som alle de andre da, med andre ord? Boikotter du alle andre også? Jeg blir også overrasket over de som påstår slikt. Tenker man taper titusener på å ikke ha bensinkort, ikke utnytte seg av medlemsrabatter, trippeltrunmf eller obs, bonuskort på hoteller, poeng på fly, samt andre kampanjer som krever et medlemsskap. Bare fordi man ikke vil bli "overvåket", i et samfunn der man uansett bruker kort til det meste, og blir filmet hver gang man setter seg i bilen eller er på offentlige steder. Æ har aldri vært så bra at det lønner seg å kun handle på Rema. Mitt mønster har ikke endret seg verken før Æ, under ti på ti, eller med den nye ordningen. Jeg ser raskt over ukas tilbud på de tre butikkene jeg naturlig kjører forbi etter jobb, lager en liste der jeg fyller opp bulk-varer det er gode tilbud på, fyller opp resten der jeg vet det er rimeligst, slik omtrentlig. Anonymkode: a8e10...e18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå