Gjest Aloha Skrevet 9. november 2005 #21 Del Skrevet 9. november 2005 Ja, jeg skal på ett (eller muligens flere) private julebord med venner. Og kanskje ett med jobben. Det pleier alltid å bli hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. november 2005 #22 Del Skrevet 10. november 2005 Skal på julebord ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 10. november 2005 #23 Del Skrevet 10. november 2005 jepp, med jobben.. Gleder meg kjempemasse! Jobber sammen med veldig greie folk :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. november 2005 #24 Del Skrevet 10. november 2005 Det har pleid å bli to julebord på meg, men i år blir det bare ett. Skal ha julelunch med jobben en av de siste arbeidsdagene før jul. På mannens julebord har de pleid å invitere med partner, men for å spare penger gjør de ikke det i år. Det er ikke noe veldig stort tap, maten på julebord er jo aldri særlig imponerende (vanskelig å lage god julemat til mange), og mange av de som jobber der er mye eldre enn oss, så jeg har ikke så mye til felles med dem. På min jobb dropper de julematen og bestiller koldtbord i stede. Det har jeg stor sans ford. Jeg har også veldig hyggelige kolegaer, så det blir nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. november 2005 #25 Del Skrevet 10. november 2005 Der jeg jobber har vi ikke julebord, men en stor fest i januar. Veldig kjekt tidspunkt egentlig, for på den tiden er man (jeg) trist for at jula er slutt, og vinteren er på det kjipeste. Dessuten slipper man den halvdårlige julematen Fakse nevner. Ulempen er at jeg og samboeren jobber samme sted, så vi får bare en anledning til å dresse oss opp og spise god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 10. november 2005 #26 Del Skrevet 10. november 2005 Nei, det skal jeg ikke. Kan ikke fordra å gå på julebord. Jeg skal imidlertid - tradisjonen tro - på en førjulsfest sammen med venner. Nydelig mat & drikke, stimulerende meningsutvekslinger over bordet og masse, masse latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 10. november 2005 #27 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg skal ikke Hadde egentlig lyst, men økonomien tillot det ikke. Og på den andre jobben ble det ikke julebord - tar teambuilding etter nyttår istedenfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. november 2005 #28 Del Skrevet 10. november 2005 Nei, det skal jeg ikke. Kan ikke fordra å gå på julebord. Jeg skal imidlertid - tradisjonen tro - på en førjulsfest sammen med venner. Nydelig mat & drikke, stimulerende meningsutvekslinger over bordet og masse, masse latter. ← Oi, det hörtes romantisk ut Er det ingen interessante mennesker på jobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 10. november 2005 #29 Del Skrevet 10. november 2005 Oi, det hörtes romantisk ut Er det ingen interessante mennesker på jobben din? ← Jo, jøss. Men det betyr ikke at jeg gidder å bruke fritida mi på dem. Jeg treffer jo kollegene mine langt oftere enn jeg treffer en samlet vennegjeng, så den prioriteringa er ikke vanskelig i det hele tatt. Bortsett fra det så finner jeg julebord masete og kjedelige, særlig når det lir utpå kvelden og folk begynner å bli drita. Da er sjarmfaktoren lik null. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. november 2005 #30 Del Skrevet 10. november 2005 Jo, jøss. Men det betyr ikke at jeg gidder å bruke fritida mi på dem. Jeg treffer jo kollegene mine langt oftere enn jeg treffer en samlet vennegjeng, så den prioriteringa er ikke vanskelig i det hele tatt. Bortsett fra det så finner jeg julebord masete og kjedelige, særlig når det lir utpå kvelden og folk begynner å bli drita. Da er sjarmfaktoren lik null. ← Ja, man oppholder seg iallefall i samme bygning . Men at man er särlig kjent med sine kolleger synes jeg ikke stemmer så bra. Om jeg hadde värt i din situasjon hadde jeg også valgt vennene (tror jeg), jeg er bare forundret over at flere synes det er så kjedelig med en fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. november 2005 #31 Del Skrevet 10. november 2005 På den ene jobben har vi julebord etter nyttår, når det er stillere. Regner med at det blir et på andre jobben også, vet ikke når enda. Også arrangerer jeg vel et vennejulebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 10. november 2005 #32 Del Skrevet 10. november 2005 nei. ble kontant nei fra "sjefen", h*n var ikke interessert i å være sosial utenfor jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 10. november 2005 #33 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg skal på to julebord. Det ene julebordet er med jobben. Regner med at vi blir ca 200 stykker. Veldig hyggelige mennesker, så jeg gleder meg! Det andre julebordet er med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 12. november 2005 #34 Del Skrevet 12. november 2005 I år blir det ingen julebord på meg. Jeg skal ikke på det med jobben. For det første har jeg ikke råd, for det andre hadde jeg ikke hatt antrekk og for det tredje gjør det meg ingen verdens ting å ikke være med da jeg ser alle de folka der meeeer enn nok til vanlig for tiden I fjor var jeg i London da de hadde julebord, så de er ikke heeelt fornøyde med at jeg dropper ut i år igjen, hehe. Men det kan jo hende vi blir noen venner som ordner til ett eller annet isteden, og da blir vi jo likevel en liten del av jobben siden noen av oss henger mye sammen på fritiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #35 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg skal på minst tre julebord, ett med jobben, ett med dansegjengen og ett med noen venninder Jeg gleder meg masse til alle tre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. november 2005 #36 Del Skrevet 12. november 2005 skal nok på julebord ja.. men dog etter jul. før jul har man ikke tid til sånne ting på jobben min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. november 2005 #37 Del Skrevet 12. november 2005 Vi skal på julebord med jobben til sambo. En hel helg fra fredag til søndag på hotell. Alt inkludert! GLEDER MEG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 13. november 2005 #38 Del Skrevet 13. november 2005 jeg vet ikke kan ikke drikke, og mest sannsynlig ikke spise maten vi får servert heller... i tillegg har jeg gått ned 10 kg og har ikke så lyst til å vise meg i kjole.... ← hvorfor vil du ikke vise deg i kjole når du har gått ned 10 kg? har selv gått ned over 11 kg og syntes det er greit å vise meg i kjole. skal på julebord med jobb i slutten av november. gleder meg til det. drikker ikke selv men mange av kollegaene mine gjør det. men det er aldri noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå