Gå til innhold

Thor: Love and Thunder

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

har sett den, den forrige var mye bedre 👌

Anonymkode: 74a37...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 22.21):

Noen som har sett den nye filmen?

Anonymkode: ef5ff...4b2

Elendig dessverre. Skikkelig kjipt. Thor er blitt ødelagt, de har gjort han til en tåpe. Ragnarok var morsom, i denne har samme fyren som laget Ragnarok gått fullstendig bananas og alt er bare en eneste stor suppe av tull. Romansen mellom Thor og Jane har de klart å maltraktere med "morsomheter", Korg som var morsom i Ragnarok er nå blitt Jar Jar Binks mtp slitsomhet, fiende er knapt noe verdig fiende (Bale gjør det beste han kan med rollen dog) og det som liksom er morsomt får ikke tid til å lande før neste "morsomme" punchline kommer. 

Det var ikke mange som lo i kinosalen.

Mange av filmene etter Endgame er utrolig dårlige, jeg skjønner ikke at det går ann.

Først Strange og nå dette skvipet. Det er så trist for jeg elsker Marvel, og nå virker det som det er kun seriene som er av kvalitet (Wandavision, Hawkeye, Loki)

Anonymkode: addee...014

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sett den, midt på treet av MCU. 

Likte den bedre enn Ant Man & The Wasp, Age of Ultron og de to første Thor filmene f.eks.
Men verre enn Iron Man, Civil War, Avengers og Spiderman No Way Home.

Anonymkode: b657b...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Upton skrev (På 27.5.2022 den 13.13):

Den er god nok. Litt grøsseraktig denne, ikke så rart når det er Sam Raimi som har regi. 

La meg gjette, det er en sånn helt unødvendig vri på slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Entern said:

La meg gjette, det er en sånn helt unødvendig vri på slutten?

Tenker du på M.Night Shyamalan nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker du på M.Night Shyamalan nå?

Ja, sorry. Sent på kvelden 🤯🤪😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker av og til at Chris Hemsworth (Thor) må være verdens mest heldige mann. Han spiller utelukkende sterk, flott og morsom i hver eneste film og tjener så mye penger på moroa si at det er helt latterlig.

Anonymkode: bc7fd...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte filmen veldig godt👏👏

Anonymkode: 782a1...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet, hadde store forventninger etter den siste Thor-filmen. Filmen hadde ikke en retning, bare masse tullete humor. Ser at noen sier at det var for mye humor, men problemet mitt var at mye av det som skulle være morsomt, ikke var morsomt. Det er ikke den dårligste marvel-filmen, men en stor nedtur etter ragnarok. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og geitene.. De var morsomme første gangen man så dem, etter hvert ble det bare for mye. Korg var den morsomste med Ragnarok, nå syns jeg han ble irriterende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, er lei av Taika Waititi og humoren hans. James Gunn også for den saks skyld, selv om jeg synes han er bedre/morsommere.

Hadde ønsket meg at Marvel hadde blitt litt mørkere, type Netflix sin satsning med Daredevil, men Disney kommer vel til å ødelegge den delen av marvel universet også.

Anonymkode: 1b180...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Så filmen på D i går kveld, det er for å si det pent enda et bevis på at det går ann å ødlegge noe som kunne hvert bra. Så pjatt humor, så forutsigbart og så dustete lavd, at de må ha noen som fremstår lesbiske eller homofile er vel slik det er nå, ikke noe i mot det men hvorfor vise det? At Thor fremstår som en totalt tanketom idiot med muskler har vi vel sett komme men det er da måte på og fordumme noen vel? Jeg var direkte lei meg når jeg så dette i går kveld, gikk og la meg lit trist nesten, vi har jo sett hvor D er på vei med Wooke greiene sine og det er fult mulig det er fint selv om ikke jeg klarer se det, men hvorfor ødlegge alt i sin vei? Nei, dette var sløsing av tid, mulig jeg er for gammel og husker for godt de første Marvel filmene, men dette var virkelig dårlig.

Anonymkode: 285ed...f8c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Så filmen på D i går kveld, det er for å si det pent enda et bevis på at det går ann å ødlegge noe som kunne hvert bra. Så pjatt humor, så forutsigbart og så dustete lavd, at de må ha noen som fremstår lesbiske eller homofile er vel slik det er nå, ikke noe i mot det men hvorfor vise det? At Thor fremstår som en totalt tanketom idiot med muskler har vi vel sett komme men det er da måte på og fordumme noen vel? Jeg var direkte lei meg når jeg så dette i går kveld, gikk og la meg lit trist nesten, vi har jo sett hvor D er på vei med Wooke greiene sine og det er fult mulig det er fint selv om ikke jeg klarer se det, men hvorfor ødlegge alt i sin vei? Nei, dette var sløsing av tid, mulig jeg er for gammel og husker for godt de første Marvel filmene, men dette var virkelig dårlig.

Hvem sikter du til?

Anonymkode: a8ccf...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Hatsumomo said:

Korg.

Valkyrie.

Korg er ikke homofil. Arten Kronan skiller ikke mellom hun og hankjønn i tegneseriene, og i filmene er alle kronans fremstilt som hankjønn. Ikke at de har seksualitet på samme måte som mennesker heller, nye kronans lages gjennom ritualer, ikke biologisk reproduksjon. Dette er forklart ganske tydelig i filmen.

Valkyrie var skeiv i de foregående filmene også, så det er ikke noe nytt for denne filmen. Én bifil/homofil karakter av betydning i hele MCU burde kanskje folk klare å tåle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Korg er ikke homofil. Arten Kronan skiller ikke mellom hun og hankjønn i tegneseriene, og i filmene er alle kronans fremstilt som hankjønn. Ikke at de har seksualitet på samme måte som mennesker heller, nye kronans lages gjennom ritualer, ikke biologisk reproduksjon. Dette er forklart ganske tydelig i filmen.

Valkyrie var skeiv i de foregående filmene også, så det er ikke noe nytt for denne filmen. Én bifil/homofil karakter av betydning i hele MCU burde kanskje folk klare å tåle?

Ok.

Det ble spurt, jeg svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å verre blir det. Multiverse of Madness var også sånn. Hun jenta gikk med pridepins, og så har hun to mødre. Blir kvalm. James Bond og Ariel blir negre. De ødelegger alt. Men synes den siste Thor var litt morsom da. Teit, men morsom. 

Anonymkode: b4b72...796

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mulig det men slik det blir fremstillt i slutten av filmen var det tydelig at de ville gjøre et poeng av det. Ikke noe med å tåle det eller ei, trur de fleste tåler det men det har noe med å gjøre det så tydelig at det blir litt latterlig. Men, det er slik jeg ser det 😉

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Å verre blir det. Multiverse of Madness var også sånn. Hun jenta gikk med pridepins, og så har hun to mødre. Blir kvalm. James Bond og Ariel blir negre. De ødelegger alt. Men synes den siste Thor var litt morsom da. Teit, men morsom. 

Anonymkode: b4b72...796

Å himmel å bli kvalm av noe som varte 3 min av en hel film  . Det med mødre  altså  som  egentlig ikke ble lagt stor vekt på. Det var bare sånn.  Du må ha det litt tøft om dagen. Og hva gjør det deg personlig  skade at de har en anden hud farge. 

Anonymkode: 6aa3c...f55

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...