AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #41 Skrevet 12. juni 2022 Anonym1980 skrev (6 timer siden): TS her. Det har jo gått et par uker nå. Vi har vært en del med hverandre. Samtalen den kvelden ble til at han ønsket å bare være med meg og ha det hyggelig, så vi tok samtalen dagen etter (han prøvde stadig å utsette samtalen). Etter mange møter siste to ukene, sex, middager, overnatting og ting vi har gjort sammen (som da vi holdt på), kom han frem til at vi skal ta dette tilbake til å kalle oss en "flørt" og "se hva som skjer", fordi han forstår ikke hvorfor vi må ta standpunkt nå. Greit nok for meg, trodde jeg med det første, men etter som jeg nå har tenkt mye så er det ikke greit nok i det hele tatt, for summen av alt er jo bare at han holder meg varm akkurat som før!! Dette er til å bli gal av. I tillegg presterte han å si i en telefonsamtale at han liker sånn ca 80% av meg men det resterende kan vi jobbe med?? Og 10% av de 20% han ikke liker handler om at jeg likte bilde av en annen manns bilde på Facebook.. Hjelpes. Så han vil altså ikke i noe forhold nå, men han ønsker at vi skal kun holde oss til hverandre. Dessuten har han sluttet å flørte på meldinger, ingen komplimenter, ingen hjerter lenger. Tidligere var det myyyye og og lange dikt samt. Vi la planer om ferier, turer osv. Alt det er det slutt på. Har nå gått to dager uten kontakt, helt ut av det blå, og jeg tror jeg bare velger å fade ut.. 😊 Ha ha, så du gikk i samme fella IGJEN? Folk… Anonymkode: 6586d...bcf
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #42 Skrevet 20. august 2022 Anonym1980 skrev (På 24.5.2022 den 21.21): Han håpet han møtte meg på ett senere tidspunkt sa han. Jeg vet ikke fasiten på hva som hjelper for å få noen tilbake, men vil tro at å klenge og krabbe etter noen og rope "elsk meg elsk meg" hvertfall ikke vil hjelpe. Det er lite attraktivt og være så svak, mener jeg. Og hvorfor skal jeg ønske en tilbake som ikke ville ha meg da han hadde sjansen? Jeg forsøkte å være litt påtrengende, det funket ikke. Så nå valgte jeg No contact. Fungerer det ikke for å få han tilbake så kommer jeg meg i deg minste videre. Kanskje jeg møter en som ikke nøler en vakker dag, DET er kjærlighet. Kjærlighet er ikke å tvinge en annen til å elske deg. Hvordan gikk dette? Min sa det samme til meg, ikke aldri, bare ikke nå å håper å Re connecte på et senere tidspunkt når han har jobbet med seg selv. Anonymkode: e0f23...26b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå