Gå til innhold

No contact - nylig brudd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til ts😊 ser at du tenker på en sunn måte her. Gå videre i livet og finn en som vil ha deg like mye som du vil ha han 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser stadig her inne om menn som sliter med å komme inn i et forhold. Masse artikler er det om det også. Men når man leser tråden her, så får det meg til å tenke etter om de egentlig vil ha forhold. Når de ikke klarer å bestemme seg på flere mnd. Da må de jo regne med å bli dumpa og forlatt etterhvert. Forsterker intrykket mitt at det menn egentlig vil ha er ungkar livet med dame på gress, som bare skal holde seg til han. Mens han selv kan farte rundt som han vil. 

Anonymkode: a8257...f6f

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg leser stadig her inne om menn som sliter med å komme inn i et forhold. Masse artikler er det om det også. Men når man leser tråden her, så får det meg til å tenke etter om de egentlig vil ha forhold. Når de ikke klarer å bestemme seg på flere mnd. Da må de jo regne med å bli dumpa og forlatt etterhvert. Forsterker intrykket mitt at det menn egentlig vil ha er ungkar livet med dame på gress, som bare skal holde seg til han. Mens han selv kan farte rundt som han vil. 

Han jeg datet var 48 og hadde aldri vært i et forhold lenger enn 6 måneder. Det slo meg hvorfor etter hvert, men han skyldte selvsagt på noe annet. Men det gjør vondt og jeg savner ham skikkelig, og Tinder gjør meg deppa 😅

Anonymkode: 46df6...6d2

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (17 minutter siden):

Jeg bare skrev av erfaring. Jeg prøvde no contact, men det gjorde ingen nytte. Håper det blir lettere med tiden. Det er tungt å gå videre uten en person man føler seg knyttet til.

No contact hjelper. Enten kommer han tilbake, fordi han angrer. Ellers kommer du deg videre og finner en bedre. Du vinner uansett. Å gå tilbake er ikke riktig. Det sier mye om din integritet og selvrespekt. Respekter deg selv, gå videre, ikke se deg tilbake. Det er tungt ja, men etterhvert kommer du deg videre.

Anonymkode: f428b...f40

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han jeg datet var 48 og hadde aldri vært i et forhold lenger enn 6 måneder. Det slo meg hvorfor etter hvert, men han skyldte selvsagt på noe annet. Men det gjør vondt og jeg savner ham skikkelig, og Tinder gjør meg deppa 😅

Ta deg en pause og gjør ting som gjør deg glad. Gå videre. Dropp han der! Du klarer det 💪🏻🤍

Anonymkode: f428b...f40

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym1980 skrev (1 time siden):

Ja, det er dette jeg forteller meg selv hele tiden. Veksler med å være litt ovenpå og å være knust. For det meste knust. Men helt ærlig, hvis fyren ville hatt meg så hadde han visst sjansen. Jeg tror ikke det handler om meg i det hele tatt men at han ikke er åpen for forhold med noen som helst! Han er snart 40år. 

Jeg føler meg noe bedre idag, skal virkelig gjennom fullføre No contact. 

Det latterlig at var at det var han som oppsøkte meg i utgangspunktet og fikk snudd meg fra å ikke være på utkikk etter noe, til å bli stormende forelsket. Blæ.... Nei, på tide å bygge seg opp å gå videre. 

Stor klem til deg, er sånn de oppfører seg, de fyrer egoet med å få noen til å ville ha seg og når de får deg, da klikker noe i huet deres og de evner ikke å hverken ha et forhold eller komme nær, de blir 5 år i hodet og alt går klikk.

Opplevde nettopp dette med en 48åring, vi møttes i hobbysammenheng, jeg var ikke ute etter noe romantisk og jeg så ham ikke først pga problemer i familie og sånn. Så oppdaget jeg etterhvert at han flørtet med meg, og syntes det var hyggelig. Det ble til mer, men så.... varm/kald, interessert/ikke interessert, sendte melder og ringte/hørte ikke noe på 10 dager osv. 

Den type oppførsel gjør oss desperate og avhengige, sånn ustabilitet er usunt. Tok meg faktisk 2 jævla år å komme over det, æsj. 

Anonymkode: cbf2e...9c8

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Han håpet han møtte meg på ett senere tidspunkt sa han.

Det kan være en innøvd regle de bruker for hvert brudd. De har muligens erfaring med å dumpe på den mest skånsomme måten. Han jeg datet sa akkurat det samme da jeg avsluttet. Nærmere førti han også. 

En førtiårs krise kanskje - hvor man vil holde mulighetene åpne fordi man ikke vet eller vil finne ut av hvilken planer man har for livet. Litt Easy go Lucky- mentalitet. 🤷‍♀️

Men heng i, TS. Med tiden vil du finne en mann som verdsetter deg, og da er denne fyren helt glemt. Du tror ikke på det nå, men en dag er dine følelser (din hekt) for ham forduftet som fnugg for solen. 

Anonymkode: 1e530...d37

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja nettopp. Jeg husker på stadiet der vi "ble sammen" at jeg foreslo å ta det roligere på grunn av hans dårlige erfaringer, men han ønsket ikke det. Han ville ta det i samme tempo som vi hadde hatt og han var helt PÅ. vel... 1,5mnd senere ble han usikker og det endte jo nå med å avslutte det hele. 

Han var også tidlig ute med å si at vi var eksklusive og at han ønsket ikke at vi skulle treffe andre - det er ingen tvil om at han ønsket at jeg skulle forplikte meg til han men at han ikke skulle gjengi det samme til meg. Sårende. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

TS her.

Mannen/daten/nesten kjæresten angrer, tok kontakt med meg idag etter null kontakt. Angrer på at han ikke gikk all in da han hadde sjansen, sier han. 

Vi har avtalt å møtes i kveld og prate. Nå er jeg spent... Jeg savner han og vil veldig gjerne ha han, men tror ikke jeg tåler mer vingling. Nå er det enten eller for min del... ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym1980 skrev (14 minutter siden):

TS her.

Mannen/daten/nesten kjæresten angrer, tok kontakt med meg idag etter null kontakt. Angrer på at han ikke gikk all in da han hadde sjansen, sier han. 

Vi har avtalt å møtes i kveld og prate. Nå er jeg spent... Jeg savner han og vil veldig gjerne ha han, men tror ikke jeg tåler mer vingling. Nå er det enten eller for min del... ❤️

Jøss, jeg er veldig spent på dine vegne. Dere har jo bare holdt på i seks måneder, så kanskje gi ham en siste sjans? Innenfor et begrenset tidsrom så klart. Lykke til!

Anonymkode: f66b7...383

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym1980 skrev (56 minutter siden):

TS her.

Da får du gi han en siste sjanse. Blir det ingen forandring nå, så var det bare for å få deg inn i varmen for og fortsette som før nok en gang.

Anonymkode: 81282...e91

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym1980 skrev (På 29.5.2022 den 14.57):

TS her.

Hvordan gikk samtalen TS? 

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 21.25):

Hvordan gikk samtalen TS? 

TS her.

Det har jo gått et par uker nå. Vi har vært en del med hverandre. 

Samtalen den kvelden ble til at han ønsket å bare være med meg og ha det hyggelig, så vi tok samtalen dagen etter (han prøvde stadig å utsette samtalen). 

Etter mange møter siste to ukene, sex, middager, overnatting og ting vi har gjort sammen (som da vi holdt på), kom han frem til at vi skal ta dette tilbake til å kalle oss en "flørt" og "se hva som skjer", fordi han forstår ikke hvorfor vi må ta standpunkt nå. Greit nok for meg, trodde jeg med det første, men etter som jeg nå har tenkt mye så er det ikke greit nok i det hele tatt, for summen av alt er jo bare at han holder meg varm akkurat som før!! Dette er til å bli gal av. I tillegg presterte han å si i en telefonsamtale at han liker sånn ca 80% av meg men det resterende kan vi jobbe med?? Og 10% av de 20% han ikke liker handler om at jeg likte bilde av en annen manns bilde på Facebook.. Hjelpes. Så han vil altså ikke i noe forhold nå, men han ønsker at vi skal kun holde oss til hverandre. Dessuten har han sluttet å flørte på meldinger, ingen komplimenter, ingen hjerter lenger. Tidligere var det myyyye og og lange dikt samt. Vi la planer om ferier, turer osv. 

Alt det er det slutt på. 

Har nå gått to dager uten kontakt, helt ut av det blå, og jeg tror jeg bare velger å fade ut.. 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg presterte han å si i en telefonsamtale at han liker sånn ca 80% av meg men det resterende kan vi jobbe med?

Yikes, dette er noe av det frekkeste jeg har lest 😳 For en dust, like greit dere avslutter det tenker jeg. For en holdning til et annet menneske, om han tror han kommer til å finne noen han liker 100 % tror jeg han kommer til å slite. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts; dette minner mye om min erfaring (og utallige andres). «Min» kom også tilbake, men det romantiske forsvant. Mulig han mistet noe av respekten for meg da jeg tok han tilbake, ikke lett å si hva som skjer. Han ville ha det som det var før, mens jeg trodde han kom tilbake for det jeg ba om. Det er ikke et kjærlighetsforhold, det bare minner om det (for oss). Selskapsdame er nok rettere betegnelse. Føler med deg, veldig vondt.
Kommentaren om å like 80% av deg er helt bak mål. 

Anonymkode: cd8e1...6ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Anonym1980 said:

I tillegg presterte han å si i en telefonsamtale at han liker sånn ca 80% av meg

Begynner hans navn på M? Akkurat dette sa min eks også til meg. "Du har 80% gode egenskaper". Hvor får de denne 80% ratingen fra?!

Anonymkode: f0579...bd3

AnonymBruker
Skrevet
Anonym1980 skrev (3 timer siden):

TS her.

Det har jo gått et par uker nå. Vi har vært en del med hverandre. 

Samtalen den kvelden ble til at han ønsket å bare være med meg og ha det hyggelig, så vi tok samtalen dagen etter (han prøvde stadig å utsette samtalen). 

Etter mange møter siste to ukene, sex, middager, overnatting og ting vi har gjort sammen (som da vi holdt på), kom han frem til at vi skal ta dette tilbake til å kalle oss en "flørt" og "se hva som skjer", fordi han forstår ikke hvorfor vi må ta standpunkt nå. Greit nok for meg, trodde jeg med det første, men etter som jeg nå har tenkt mye så er det ikke greit nok i det hele tatt, for summen av alt er jo bare at han holder meg varm akkurat som før!! Dette er til å bli gal av. I tillegg presterte han å si i en telefonsamtale at han liker sånn ca 80% av meg men det resterende kan vi jobbe med?? Og 10% av de 20% han ikke liker handler om at jeg likte bilde av en annen manns bilde på Facebook.. Hjelpes. Så han vil altså ikke i noe forhold nå, men han ønsker at vi skal kun holde oss til hverandre. Dessuten har han sluttet å flørte på meldinger, ingen komplimenter, ingen hjerter lenger. Tidligere var det myyyye og og lange dikt samt. Vi la planer om ferier, turer osv. 

Alt det er det slutt på. 

Har nå gått to dager uten kontakt, helt ut av det blå, og jeg tror jeg bare velger å fade ut.. 😊

Fy faen, det han egentlig ville var bare fri tilgang på sex, han gadd ikke lenger en gang å late som han likte deg? Kudos for at du våknet opp og innså at du fortjener bedre enn dette!

Anonymkode: cbf2e...9c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Anonym1980 skrev (5 timer siden):

I tillegg presterte han å si i en telefonsamtale at han liker sånn ca 80% av meg men det resterende kan vi jobbe med?? Og 10% av de 20% han ikke liker handler om at jeg likte bilde av en annen manns bilde på Facebook.. Hjelpes.

Yikes. 🚩

Er han også født i 80? Eller er han mye eldre enn deg? Høres ut som han ønsker makt over deg. Om han gir deg "kjærestestatus" gir han deg trygghet, og det ønsker han ikke per. dd. 🤷‍♀️ 

Hva er grunnen til at han ikke ønsker det? 

Skrevet

Du fortjener bedre, TS :) 

AnonymBruker
Skrevet

Av og til hjelper det å stikke fingeren i jorda. Jeg ble dumpet etter 7 år, med mye vingling fra hans side. Hver gang han stakk ble jeg mer besatt av å få han tilbake. 
Denne gangen hadde jeg bestemt meg for at ble det slutt en gang til, skal det være for alltid, og det har vi snakket om. Mest fordi selvtilliten og selvrespekten min var helt fucka.

Så skjedde det da, han stakk. Jeg slettet han umiddelbart fra alt. Gråt i en uke, det var sååå vondt. Tok meg tid til å tenke tanken ut, om forholdet vårt, og laget liste med pluss og minus, og ratet han for meg selv på en skala 5/10! Og, jeg liker han ikke mer enn som så, helt sant! Tror jeg var ødelagt av pull and push, jeg måååååttte ha HAN, fordi han aviste meg. Nå er jeg ferdig med han, klarer faktisk ikke å finne ut hva som var så magisk med han 😂 

Litt skadefro er jeg, jeg nyter det bittelitt når jeg får høre at han spør etter meg osv 🙈

Lykke til TS ❤️ Hvor godt liker du han på en skala fra 1 - 10?

Anonymkode: b5583...add

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...