AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Dag 1 etter avsluttet "forhold". Datet en fantastisk mann i 6mnd. Ble enige etter 3mnd at vi var kjærester, men han ble etter dette usikker, kunne ikke ha forhold på Facebook, redd for å forplikte seg m.m etter to lange forhold der han har opplevd flere utroskap. Forståelig nok, men tross usikkerhet ville han fortsette å møte meg, ha sex, drikke kaffe, prate timesvis osv. Egentlig alt som før, bare uten å definere det. Det gjorde til at jeg kom til et punkt der jeg slet veldig når jeg ikke var med han, men var lykkelig når jeg var med han. Jeg fikk jo aldri noe svar på hva han ville og han sa etter hvert at han ikke visste, så han ville verken gå all in eller all out. Jeg avsluttet det, og fikk med en gang melding om at han ville ha meg tilgjengelig på sosiale medier og at han håpet han skulle møte meg på ett senere tidspunkt. At jeg var fantastisk og vi hadde det så fint sammen. Jeg fjernet han fra alle SoMe rett etter den meldinga. I håp om at han etter hvert angrer og slutter å vingle. Jeg har nok vist meg svak og nærmest avhengig av han fra han ble usikker, men nå har jeg fjernet han fra overalt, slik at gleden av å stalke meg gir jeg han IKKE... Kommer han ikke tilbake, så er dette med null kontakt uansett en ypperlig måte å komme seg videre på for min del. Jeg er knust nå, men det går over.... ❤️ Anonymkode: f4b78...695 4 12
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Jeg er i samme situasjon som deg nå, bare at han dumpet meg etter 8 mnd med dating. han sa han følte at vi var mer venner enn kjærester da jeg stilte han ultimatumet at enten er vi kjærester eller så avslutter vi det. Halvannen uke etter dumpingen kom han tilbake og sa han ville oppnå ekte kjærlighet med meg og at han aldri hadde opplevd det før. Fra den dagen har alt vært en kamp. Vi har vært kjærester, men han har ikke vært ærlig overfor seg selv at vi har vært kjærester. Han har hatt meg på avstand hele tiden. Forrige uke ble det slutt. Han har vel og merke nok av problemer i sitt eget liv. Han er flat i følelser og bitter på livet. Kall det følelsesmessig utilgjengelig. Det var aldri plass til meg i livet hans. Han turte ikke kjenne på følelser eller tillate seg selv å kjenne å kjærlighet selvom jeg gav han det. Han var villig og begynte i terapi og så begynte vi nå nylig i parterapi. Parterapi var hans forslag. Så sa det stopp. Det gjør vondt, men vi fortjener så himla mye bedre! Skriv ned alt som var dårlig med forholdet og hva du fortjener. Det er de som er taperne i dette her. De ser ikke hva de mister og den dagen de innser det kan det være for sent! Hold ut. Det vil bli bra❤️ Anonymkode: 15f1e...864 1 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dag 1 etter avsluttet "forhold". Datet en fantastisk mann i 6mnd. Ble enige etter 3mnd at vi var kjærester, men han ble etter dette usikker, kunne ikke ha forhold på Facebook, redd for å forplikte seg m.m etter to lange forhold der han har opplevd flere utroskap. Forståelig nok, men tross usikkerhet ville han fortsette å møte meg, ha sex, drikke kaffe, prate timesvis osv. Egentlig alt som før, bare uten å definere det. Det gjorde til at jeg kom til et punkt der jeg slet veldig når jeg ikke var med han, men var lykkelig når jeg var med han. Jeg fikk jo aldri noe svar på hva han ville og han sa etter hvert at han ikke visste, så han ville verken gå all in eller all out. Jeg avsluttet det, og fikk med en gang melding om at han ville ha meg tilgjengelig på sosiale medier og at han håpet han skulle møte meg på ett senere tidspunkt. At jeg var fantastisk og vi hadde det så fint sammen. Jeg fjernet han fra alle SoMe rett etter den meldinga. I håp om at han etter hvert angrer og slutter å vingle. Jeg har nok vist meg svak og nærmest avhengig av han fra han ble usikker, men nå har jeg fjernet han fra overalt, slik at gleden av å stalke meg gir jeg han IKKE... Kommer han ikke tilbake, så er dette med null kontakt uansett en ypperlig måte å komme seg videre på for min del. Jeg er knust nå, men det går over.... ❤️ Anonymkode: f4b78...695 Useriøs idiot som ville leke kjæreste uten å forplikte seg til deg, og så prøve å holde dørene dine åpne på den måten, ekkelt. Godt du kom deg vekk! Anonymkode: cbf2e...9c8 10
Siljeeliseej Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i samme situasjon som deg nå, bare at han dumpet meg etter 8 mnd med dating. han sa han følte at vi var mer venner enn kjærester da jeg stilte han ultimatumet at enten er vi kjærester eller så avslutter vi det. Halvannen uke etter dumpingen kom han tilbake og sa han ville oppnå ekte kjærlighet med meg og at han aldri hadde opplevd det før. Fra den dagen har alt vært en kamp. Vi har vært kjærester, men han har ikke vært ærlig overfor seg selv at vi har vært kjærester. Han har hatt meg på avstand hele tiden. Forrige uke ble det slutt. Han har vel og merke nok av problemer i sitt eget liv. Han er flat i følelser og bitter på livet. Kall det følelsesmessig utilgjengelig. Det var aldri plass til meg i livet hans. Han turte ikke kjenne på følelser eller tillate seg selv å kjenne å kjærlighet selvom jeg gav han det. Han var villig og begynte i terapi og så begynte vi nå nylig i parterapi. Parterapi var hans forslag. Så sa det stopp. Det gjør vondt, men vi fortjener så himla mye bedre! Skriv ned alt som var dårlig med forholdet og hva du fortjener. Det er de som er taperne i dette her. De ser ikke hva de mister og den dagen de innser det kan det være for sent! Hold ut. Det vil bli bra❤️ Anonymkode: 15f1e...864 Åå så forferdelig trist å høre. Det ligner litt, og kanskje det med følelsesmessig utilgjengelig er nettopp det han jeg har vært med, er? I tillegg har det virket at han fortsatt er bitter på gamle tidligere forhold da noen navn stadig dukket opp i samtaler osv. Det er synd, for vi er begge voksne, han nærmer seg 40år. Igår kl 09.00 ble siste meldinga utvekslet. Jeg fjernet hsn fra alt selv om jeg vet han ønsket å ha meg "tilgjengelig", jeg har vært sterk å ikke tatt kontakt, men helt ærlig har jeg vært knust og lei meg mer eller mindre både i hele går og i hele dag. Jeg har skrevet ned det negative, og minner meg på at HVIS HAN VILLE HA MEG SÅ HADDE BURDE HAN HA SMIDD DA JERNET VAR VARMT. Jeg er nesten hundre prosent sikker på at han vil angre en dag, da bør han enten være mer enn klar for forhold, eller så håper jeg han først angrer når jeg er over ham og klarer stå imot eventuelt. Lykke til du også❤️❤️❤️ 2 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Litt likt, men ble slutt etter bare fire måneder her. Rett og slett ikke interessert i å slippe noen inn i livet sitt, og denne mannen har vært singel hele livet. Ikke rart med andre ord. Det går nok over, men det er ikke noe gøy. Jeg trenger enorm viljestyrke for å ikke sende ham en melding og si at jeg aksepterer alt bare vi kan sees igjen 🙈 Anonymkode: 46df6...6d2 1 5
Siljeeliseej Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Useriøs idiot som ville leke kjæreste uten å forplikte seg til deg, og så prøve å holde dørene dine åpne på den måten, ekkelt. Godt du kom deg vekk! Anonymkode: cbf2e...9c8 Ja, det er dette jeg forteller meg selv hele tiden. Veksler med å være litt ovenpå og å være knust. For det meste knust. Men helt ærlig, hvis fyren ville hatt meg så hadde han visst sjansen. Jeg tror ikke det handler om meg i det hele tatt men at han ikke er åpen for forhold med noen som helst! Han er snart 40år. Jeg føler meg noe bedre idag, skal virkelig gjennom fullføre No contact. Det latterlig at var at det var han som oppsøkte meg i utgangspunktet og fikk snudd meg fra å ikke være på utkikk etter noe, til å bli stormende forelsket. Blæ.... Nei, på tide å bygge seg opp å gå videre. 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Skrevet 24. mai 2022 Hvor viktig er det egentlig om disse mennene som ikke vil forplikte seg angrer en vakker dag? De er ingenting å bruke tid på da det eneste de bidrar med er å få en kvinne til å føle seg utrygg, usikker, ikke attraktiv nok, ensom og en mengde andre negative følelser. Hva skal man med mennesker som får en til å føle seg dårlig i det hele tatt? Det er ikke noe som hører hjemme i en eneste valgfri relasjon.. Anonymkode: 46825...d71 2 3 6
Siljeeliseej Skrevet 24. mai 2022 #8 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt likt, men ble slutt etter bare fire måneder her. Rett og slett ikke interessert i å slippe noen inn i livet sitt, og denne mannen har vært singel hele livet. Ikke rart med andre ord. Det går nok over, men det er ikke noe gøy. Jeg trenger enorm viljestyrke for å ikke sende ham en melding og si at jeg aksepterer alt bare vi kan sees igjen 🙈 Anonymkode: 46df6...6d2 Jeg tror at disse mennene kommer tilbake. For typisk nok er mange helt syyyyyykt klare for forhold når man ser at den andre har det bra / møter en annen. Det som gjør at jeg tror han angrer på et tidspunkt er at han var usikker på om vi skulle avslutte, samt. At jeg fjernet han fra alle sosiale medier og utfører No Contact (som sunket i jorden) , noe som vil gi han småpanikk for han var den typen som stalker. Jeg savner han mye, men jeg kan ikke gå på vent. 3 2
Siljeeliseej Skrevet 24. mai 2022 #9 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor viktig er det egentlig om disse mennene som ikke vil forplikte seg angrer en vakker dag? De er ingenting å bruke tid på da det eneste de bidrar med er å få en kvinne til å føle seg utrygg, usikker, ikke attraktiv nok, ensom og en mengde andre negative følelser. Hva skal man med mennesker som får en til å føle seg dårlig i det hele tatt? Det er ikke noe som hører hjemme i en eneste valgfri relasjon.. Anonymkode: 46825...d71 Du har helt rett, men i sorg er det vanskelig å se. Objektivt sett behandler de jo oss som vi bare er en leke de kan ta opp fra lekekassa når de selv ønsker og legge tilbake når de selv ønsker. Det blir bare vondt for begge i lengden.. Jeg kommer over dette, bare vanskelig akkurat nå.. ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #10 Skrevet 24. mai 2022 Just now, Anonym1980 said: Jeg tror at disse mennene kommer tilbake. For typisk nok er mange helt syyyyyykt klare for forhold når man ser at den andre har det bra / møter en annen. Det som gjør at jeg tror han angrer på et tidspunkt er at han var usikker på om vi skulle avslutte, samt. At jeg fjernet han fra alle sosiale medier og utfører No Contact (som sunket i jorden) , noe som vil gi han småpanikk for han var den typen som stalker. Jeg savner han mye, men jeg kan ikke gå på vent. Er det du som er TS? Skjønner ikke helt, for TS er anonym... Uansett, ut i fra det du Anonym1980 beskriver, så har du vært sterk og gjort det rette. Alt for mange blir værende i en slik usikker relasjon, og de ender ofte opp med å bli dumpet selv i siste ende. Anonymkode: f0579...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #11 Skrevet 24. mai 2022 Hei! Jeg gjorde det samme for 2,5 måned siden. Datet en mann og det ble ganske seriøst, men etter en stund merket jeg at han ble laber. At han ga mindre og mindre oppmerksomhet/tid. Alltid en unnskyldning. Mye jobb, studier, bla bla bla. Så til slutt gadd jeg ikke mer. Jeg ringte, avsluttet og slettet han. Det er viktig å ha selvrespekt nok til å kunne gå fra slike situasjoner med hodet hevet. Jeg gidder ikke å bli behandlet slik av en mann. Ja, jeg gråt mye og det var vondt. Men nei, jeg har ikke angret på valget. Den som burde angre er han. Lykke til, stå i det. Ikke se deg tilbake ❤️ Anonymkode: f428b...f40 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #12 Skrevet 24. mai 2022 Disse kara er de som klager mest. De synes synd på seg selv og forventer damer skal renne de ned. Så blir de bitre når de må jobbe litt selv også. Klippe håret sitt, ta en dusj, kle seg litt ordentlig. Mange menn gjør ikke dette og forventer sex og intimitet med en udusja kropp. Så vingler de att og frem. Tror de har flere på gress og ønsker sex med flere og ha dem tilgjengelige hvis det kommer sextørke. Menn er lure og ikke til å stole på. Anonymkode: 8c427...080 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #13 Skrevet 24. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Disse kara er de som klager mest. De synes synd på seg selv og forventer damer skal renne de ned. Så blir de bitre når de må jobbe litt selv også. Klippe håret sitt, ta en dusj, kle seg litt ordentlig. Mange menn gjør ikke dette og forventer sex og intimitet med en udusja kropp. Så vingler de att og frem. Tror de har flere på gress og ønsker sex med flere og ha dem tilgjengelige hvis det kommer sextørke. Menn er lure og ikke til å stole på. Anonymkode: 8c427...080 Veldig enig i det du skriver. Bortsett fra at de menn som sjonglerer med flere ikke dusjer og tar vare på seg selv. Menn som kan sjonglere, er nettopp dem som vet å ta seg godt ut Anonymkode: f0579...bd3 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #14 Skrevet 24. mai 2022 Jeg har datet en som droppet meg for en idiotisk grunn. Han er ekstremt konfliktsky, og det kom frem mer og mer etterhvert. En som er kjempe nervøs for alt, men latet som for harde livet. Ble først lei meg, men ser nå at jeg bør være glad for at det gikk som det gikk. Hadde bare blitt masse tull etterhvert. Anonymkode: 1c380...5ff 2 3
Siljeeliseej Skrevet 24. mai 2022 #15 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er det du som er TS? Skjønner ikke helt, for TS er anonym... Uansett, ut i fra det du Anonym1980 beskriver, så har du vært sterk og gjort det rette. Alt for mange blir værende i en slik usikker relasjon, og de ender ofte opp med å bli dumpet selv i siste ende. Anonymkode: f0579...bd3 Hei, ja det er meg som er TS. Jeg kaller meg anonym rett og slett for det er nicknamet 😂 Jeg tror det er rett, men det er vondt for vi hadde det bare bra sammen, så det føles urettferdig og nesten ikke til å akseptere, men jeg må gjøre dette likevel, snu ryggen til. 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #16 Skrevet 24. mai 2022 1 minutt siden, Anonym1980 said: Hei, ja det er meg som er TS. Jeg kaller meg anonym rett og slett for det er nicknamet 😂 Jeg tror det er rett, men det er vondt for vi hadde det bare bra sammen, så det føles urettferdig og nesten ikke til å akseptere, men jeg må gjøre dette likevel, snu ryggen til. Skjønner, men i HI er du altså "vanlig anonym"... derfor litt rot å forstå🙂 Anonymkode: f0579...bd3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #17 Skrevet 24. mai 2022 hvordan står det til med kvinner som voldtar kvinner da? Er det også like vanlig blitt, som at menn voldtar kvinner? Anonymkode: f0579...bd3
Gjest Ghostface Skrevet 24. mai 2022 #18 Skrevet 24. mai 2022 No contact hjelper ikke å få fyren tilbake, men det er ikke dumt for å få litt tid for seg selv og "komme over det".
Siljeeliseej Skrevet 24. mai 2022 #19 Skrevet 24. mai 2022 Ghostface skrev (8 minutter siden): No contact hjelper ikke å få fyren tilbake, men det er ikke dumt for å få litt tid for seg selv og "komme over det". Han håpet han møtte meg på ett senere tidspunkt sa han. Jeg vet ikke fasiten på hva som hjelper for å få noen tilbake, men vil tro at å klenge og krabbe etter noen og rope "elsk meg elsk meg" hvertfall ikke vil hjelpe. Det er lite attraktivt og være så svak, mener jeg. Og hvorfor skal jeg ønske en tilbake som ikke ville ha meg da han hadde sjansen? Jeg forsøkte å være litt påtrengende, det funket ikke. Så nå valgte jeg No contact. Fungerer det ikke for å få han tilbake så kommer jeg meg i deg minste videre. Kanskje jeg møter en som ikke nøler en vakker dag, DET er kjærlighet. Kjærlighet er ikke å tvinge en annen til å elske deg. 2 1 2
Gjest Ghostface Skrevet 24. mai 2022 #20 Skrevet 24. mai 2022 Anonym1980 skrev (26 minutter siden): Han håpet han møtte meg på ett senere tidspunkt sa han. Jeg vet ikke fasiten på hva som hjelper for å få noen tilbake, men vil tro at å klenge og krabbe etter noen og rope "elsk meg elsk meg" hvertfall ikke vil hjelpe. Det er lite attraktivt og være så svak, mener jeg. Og hvorfor skal jeg ønske en tilbake som ikke ville ha meg da han hadde sjansen? Jeg forsøkte å være litt påtrengende, det funket ikke. Så nå valgte jeg No contact. Fungerer det ikke for å få han tilbake så kommer jeg meg i deg minste videre. Kanskje jeg møter en som ikke nøler en vakker dag, DET er kjærlighet. Kjærlighet er ikke å tvinge en annen til å elske deg. Jeg bare skrev av erfaring. Jeg prøvde no contact, men det gjorde ingen nytte. Håper det blir lettere med tiden. Det er tungt å gå videre uten en person man føler seg knyttet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå