Gå til innhold

Paradise hotel 2022


mjaus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miss-T skrev (21 timer siden):

Synes det var sinnsykt unødvendig av Alexandra å snakke og gi løfter og holde sitt ord når hun helt tydelig ikke holdt sitt ord🤬

Jeg føler litt sånn 'aiaiau, hun studerer til å bli psykolog?', ved et enkelt google-søk så finner man fort ut at man vil ha en annen behandler 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krever virkelig en viss personlighet å være ny som Alexandra og spille SÅ hardt med èn gang. Men klart, med så lite tid som er igjen så har hun kanskje ikke noe valg. Men jeg tenker "wooow". Tror ikke jeg har sett noen andre der nesten som har spilt så kraftig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faux skrev (5 timer siden):

Jeg føler litt sånn 'aiaiau, hun studerer til å bli psykolog?', ved et enkelt google-søk så finner man fort ut at man vil ha en annen behandler 😂

Hun studerer vell en bachelor i psykologi og ikke profesjonsstudiet i psykologi. Da blir hun ikke psykolog. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som hevder at de sjeldent kommer overens med andre jenter fordi de bare bryr seg om "sminke og sånn" er et rødt flagg i min bok. 

Men jeg liker at det spilles, skulle bare ønske at A og den guttealliansen ikke følte seg så sykt kule, det er slitsomt å se på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende nå mot slutten. Var overraska over at Patrick ikke tråkka over streken. Merkes at denne sesongen ikke fenger mtp hvor få som diskuterer den her i tråden. Lurer på om seertallene har stupt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som reagerte på at Philip kalte J-P for "slut", "hore" og "whore" etter JP bytta til Annika? Synes det var skikkelig ubehagelig. Han gjorde det liksom som en spøk, tilsynelatende, men når han sa det så mange ganger så synes jeg det ble ekkelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstrålen. skrev (6 timer siden):

Flere som reagerte på at Philip kalte J-P for "slut", "hore" og "whore" etter JP bytta til Annika? Synes det var skikkelig ubehagelig. Han gjorde det liksom som en spøk, tilsynelatende, men når han sa det så mange ganger så synes jeg det ble ekkelt. 

Vi vet jo ikke om hvilken relasjon de hadde til hverandre på det tidspunktet. Jeg tolket det dithen at de har hatt seg et par runder i senga mtp hvor nær og intim de er hverandre i ukas siste episode.

Noen liker faktisk å bli kalt sånne ting og reagerer lite på det, men jeg skal ikke gå inn på hvilke fetisjer folk har på privaten.  Men mange tror de kommer unna med sånt ved å bruke en "humoristisk tone" eller ved å si "jeg kødda bare, ikke ta det seriøst". De aller fleste har sine måter å oppfatte ting på, og jeg hadde selv reagert på å bli kalt hore i den tonen Phillip sa det på. Av bestevenninnen min hadde det vært en sak, men av en flyktig flørt: nope.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som ikke skjønte noe da Markus ikke bytta partner? Tviler på at Nico får særlig mange stemmer i finalen, så kunne ikke vært på grunn av spill heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Markus har vist en god profil, særlig de siste ukene. Omsorgsfull, omtenksom og snill gutt. Trodde han kom til å ofre Nicholas for partnerskap med en av de andre gutta. Ble glad da han ikke gjorde det, for Nicholas hadde virkelig ikke fortjent det. Han har også vært snill og ærlig hele veien. 

Nå håper og tror jeg JP og Annika vinner, vel fortjent i allefall! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten sikker på at J-P og Annika vinner. Synes det ble veldig kjedelig etter at Markus og Nico måtte ryke, rett og slett fordi det ble mer forutsigbart. Jeg er veldig delt i hva jeg tenker om det. Synes at det i denne sesongen nesten burde lønne seg å spille litt. J-P har vel spilt mer skjult? Og Markus hadde et poeng i at J-P og Phillip har spilt likt, men at J-P er så søt at folk ikke ser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cambria skrev (22 timer siden):

Jeg er nesten sikker på at J-P og Annika vinner. Synes det ble veldig kjedelig etter at Markus og Nico måtte ryke, rett og slett fordi det ble mer forutsigbart. Jeg er veldig delt i hva jeg tenker om det. Synes at det i denne sesongen nesten burde lønne seg å spille litt. J-P har vel spilt mer skjult? Og Markus hadde et poeng i at J-P og Phillip har spilt likt, men at J-P er så søt at folk ikke ser det.

Ja, han hadde et godt poeng der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss-T skrev (På 4.7.2022 den 22.35):

En transkvinne ER en kvinne!

Ehhh nei. Det er biologisk sett en mann. Det er derfor vi sier TRANSkvinne. Hvis du er født i år 2000, vil du bli 22 år i løpet av 2022. Hvorfor blir man ikke 55? Man kan ikke endre på kjønnet eller alderen sin! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne sesongen her var mer vond en god å se på, aldri sett så mye utestenging og indirekte smålig oppførsel mot hverandre. 

Andre paradise sesonger har jo faktisk vært gøyale å se på og selvom folk spiller i forksjellig "allianse" er de fortsatt gode venner mer eller mindre, men her har det bare vært bitching på hverandre og folk har følt seg trist og utenfor og gud vet hva. Føles som jeg har vitnet en dårlig ungdomskole

Alt i alt synes jeg sesongen var veldig kjedelig, savner med action. Var en veldig forutsigbar sesong. Lite som skjedde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (1 time siden):

Synes denne sesongen her var mer vond en god å se på, aldri sett så mye utestenging og indirekte smålig oppførsel mot hverandre. 

Andre paradise sesonger har jo faktisk vært gøyale å se på og selvom folk spiller i forksjellig "allianse" er de fortsatt gode venner mer eller mindre, men her har det bare vært bitching på hverandre og folk har følt seg trist og utenfor og gud vet hva. Føles som jeg har vitnet en dårlig ungdomskole

Alt i alt synes jeg sesongen var veldig kjedelig, savner med action. Var en veldig forutsigbar sesong. Lite som skjedde

Da tror jeg du må se på de første sesongene. For der snakker man utestenging og drittkasting. Da kalte man hverandre for pedofil fordi man fikk litt god kontakt med en som var et par år yngre. En fyr ble spyttet på ryggen opp til flere ganger. Er par jenter vasket doen med tannbørsten til en fyr som ikke var ærlig med de. 

Denne sesongen er uskyldig i forhold. Der baksnakking og følelsen av utestenging ble tatt tak i med en gang.  Ta f.eks saken med Eleah og Phillip. Eleah følte seg utelatt og mindre verdsatt (jeg synes personlig at saken kom ut av proposjoner, men det skjedde nok en del bak kulissene som ble klippet bort).

Jeg synes hele sesongen ble tam. Vi fikk ikke se bak skjermen (selv om de ikke vil fokusere på det seksuelle, så følte jeg at vi ikke fikk se selve samspillet mellom deltakerne). Vi fikk ikke se hvor gode venner folk faktisk ble, eller om de egentlig hadde hatt en feud mellom seg. Fokus kun på gretne jenter og gutter hvor du ikke fikk tak i innholdet. 

Hele sesongen ble så tam, at ca null media skrev om sesongen. Med unntak av i dag hvor de hadde bilde av selve vinnerne og "Spoiler" under. Oppdaterte du siden, så sto det: Ingen av de kastet kulen. Greit nok at folk ikke ser serien på tv lenger, men ikke alle får med seg episoden kl 16.00 mtp ungdommer (som ser på) gjerne jobber eller preparerer seg for skole. 

Den eneste som får noe ut av dette, er de som var "kjent" fra før. Greven, Ronja. Ingen vil huske de andre med mindre de gjør en jobb for å få opp navnet sitt. Jeg har fått opp Zacko som et forslag på min fyp på tiktok. Thats it. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...