Gå til innhold

Paradise hotel 2022


mjaus

Anbefalte innlegg

Potetjinta skrev (7 timer siden):

Synes dette er så mye mer underholdende enn EOTB der alle er opererte. Virkelig kult å se normale personer som er seg selv og ser menneskelige ut :) 

Jeg føler jeg ser på "revenge of the nerds" eller noe sånt 😊 og jeg liker det. 

Helt enig med de som roser Andreas, dette passet han bra til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vi fått en ny mario på paradise? 😂 Han er jo prikk lik i både personlighet og likner også litt utseendemessig. Selve tonen i stemmen er jo helt lik 😂 😮

noen som er enig? 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie88 skrev (3 timer siden):

Har vi fått en ny mario på paradise? 😂 Han er jo prikk lik i både personlighet og likner også litt utseendemessig. Selve tonen i stemmen er jo helt lik 😂 😮

noen som er enig? 

Helt enig! Tenkte på det første episoden og lurte på om alle bergensere kanskje har den stemmen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (På 7.6.2022 den 2.10):

hun er første trans i norsk reality (hennes ord, ikke mine).

Dette er feil,har vært transkvinne på PH før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (8 timer siden):

Dette er feil,har vært transkvinne på PH før.

Ja, hennes ord, ikke mine som sagt i parantes. Vet at Louis var den første.

 

Uttalelsen fra Eleah selv: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/jaeVl9/disse-er-med-i-nye-paradise-aldri-vaert-noen-som-meg-paa-tv

Endret av The_marsmallowlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambria skrev (På 6.6.2022 den 23.54):

Hvorfor synes du det? Bortsett fra kommentaren om JP så synes jeg ikke hun virker ufin. Men hun virker veldig usikker.

  🙂

Eleah tar tar generelt mye plass og det virker som hun kun tenker på seg selv. Andre kjemper for sine, mens hun er fornøyd så lenge hun selv er trygg. Hun overreagerte også helt ekstremt for at Marcus spurte om det var greit at han forble partner med Patrick siden det var han han hadde best kjemi med. Ikke helt unaturlig at han hadde trodd at de andre hadde sett for seg at han skulle bli partner med Eleah siden hun var partnerløs og de andre hadde vært partnere tidligere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (19 timer siden):

Helt enig! Tenkte på det første episoden og lurte på om alle bergensere kanskje har den stemmen 😅

Heldigvis har de ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina84 skrev (På 6.6.2022 den 21.11):

Normalt sett heier jeg på mindretallet, men umulig så lenge Eleah er der. For et uhyggelig menneske!

Om ikke annet så er hun seg selv lik 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Jeanette! Hun er rolig og kul.

Han gørrslitsomme  full-av-seg-selv- Bergenseren håper jeg ryker snart. Får lyst til å skru av Tv hver gang han snakker om seg selv som sjakkspiller….

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker JP🤩 Søt gutt som virker så god og snill. Han der Martin(?) Fr Bergen, har jeg ikke sansen for. 

Patrick? Trønderbart,.men er nordlending? Dauer 😂 Ikke at trønderbart er fint om man er fra her eller der 🫣

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg folkene der inne er for like så langt. De fleste vil ikke tråkke noen på tærne, ønsker alle vel. Ja fint det, men det er ikke det som lager bra TV😅 Trenger noen å irritere meg grønn over eller noen å elske... akkurat nå føler jeg det samme om alle som er der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker menneskene som er med i år, for en gjeng med raringer 🤪 

Litt på siden, men hva skjedde med interiøret på rommene deres? Rosa, ser ut som Olga 80 år har vært interiørarkitekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Eleah fremstår veldig drama og tenker mye på seg og sitt

Hun falt også flere hakk i mine øyne da hun skrøt over at hun er medlem i et så ekstremt parti som Rødt…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint at det er større takhøyde for hvilke folk som er med.

Men Eleah har jeg store problemer med å like, personlighetsmessig altså. Hun virker veldig umoden og usikker på seg selv, til tross for at hun prøver å vise utad at hun er sterk.  Jeg forstår at hun føler hun må forsvare den hun er pga sin bakgrunn. Men det er ingen der inne som dømmer henne fordi hun er transkvinne. De dømmer henne pga oppførsel, og den er til tider mindre pen. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, Eleah tapte seg godt i mine øyner idag. Først så står hun å offergjør seg selv ovenfor philip i at hun føler seg så utestengt fra den "større gruppen" og uffameg så utrolig synd det er i henne... Dagen etter sitter hun å ler på en sleip måte til han å sier hun har hatt patrick og marcus rundt lillefingern siden dag 1? hun basically vet alle kom til å stemme på hun så hun er egentlig den som er i den "større gruppen" der inne. Synes hun lager en dramatisk scene ut av hver minste ting, jo petter prøvde bare å snakke fornuftig med henne så tar hun ut klørna med en gang det er noe hun ikke vil høre...

Hva var greien med at TIX kom inn å tok en alvorsprat? Hadde forstått det om det var en pågående sak i flere uker der noen følte seg utestengt og mobbet.. men hallo? dette er et realityshow der folk kan være litt uenige med hverandre, man må tåle såpass.. fikk barneskole vibes av praten til TIX ista ettter kun 1 diskuskjon (som de viste på tv hvert fall)

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mjaus skrev (2 timer siden):

Hva var greien med at TIX kom inn å tok en alvorsprat? Hadde forstått det om det var en pågående sak i flere uker der noen følte seg utestengt og mobbet.. men hallo? dette er et realityshow der folk kan være litt uenige med hverandre, man må tåle såpass.. fikk barneskole vibes av praten til TIX ista ettter kun 1 diskuskjon (som de viste på tv hvert fall)

Jeg tror greien er at han har følt seg utenfor selv og da blir man gjerne mer provosert enn enkelte andre, selv hvordan det ble sagt og hvor lang tid det har pågått. For deg er det kanskje uenigheter, men for Tix ble det så mye at han måtte ta grep. 

Triana gjorde det samme i en av de tidligste sesongene, bortsett fra at hun ble så sint at hun ba de to verste avgjøre selv om hvem som skulle hjem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (13 timer siden):

Jah, Eleah tapte seg godt i mine øyner idag. Først så står hun å offergjør seg selv ovenfor philip i at hun føler seg så utestengt fra den "større gruppen" og uffameg så utrolig synd det er i henne... Dagen etter sitter hun å ler på en sleip måte til han å sier hun har hatt patrick og marcus rundt lillefingern siden dag 1? hun basically vet alle kom til å stemme på hun så hun er egentlig den som er i den "større gruppen" der inne. Synes hun lager en dramatisk scene ut av hver minste ting, jo petter prøvde bare å snakke fornuftig med henne så tar hun ut klørna med en gang det er noe hun ikke vil høre...

 

Ja, Eleah har basic vært i en overtallsgruppe, og det er derfor feil å si at hun representerer underdogs. Hun er ressurssterk i denne settingen da hun kan sine saker. Bakdelen er at hun sutrer og roper høyt når hun ikke får viljen sin. Phillip er jo selv en underdog, men du ser ikke han sutre. Han ble jo provosert av den offerrollen Eleah satte seg i. Phillip er nok mer opptatt av rettferdighet ovenfor andre, enn det Eleah er. Hun tenker desverre kun på seg selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Eleah oppfører seg hyklersk og urettferdig. Hun tåler ikke at folk behandler henne slik hun behandler andre. Og når hun lo ondskapsfullt av at Martin ikke hadde klart oppdraget, hun hadde klikket hvis noen hadde gjort det mot henne. Hun oppfører seg veldig kjipt. Liker henne mindre og mindre. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det 100% oppførselen til Eleah jeg reagerer på. Skikkelig moahahaha hekselatter. Utrolig 'dårlig vinner' sånn sett... 

Ang partnerseremoni:

Spoiler

Veldig fornøyd med utfallet! Både at Martin måtte dra, men også at Eleah ikke fikk mer makt. På gamle Paradise ville hun garantert det. Liker at konseptet nå er mer uforutsigbart. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...