Gå til innhold

Paradise hotel 2022

mjaus

Anbefalte innlegg

Det er jo veldig typisk at en karakter som lager drama eller er en god spiller, blir sendt inn igjen. Kun for å ergre tv-seere. Mtp at det nå er et "nytt" format, så vet jeg ikke om akkurat den drama-delen blir satt så stor pris på.

Jeg føler egentlig at det hele ikke er et nytt format med unntak av takhøyden for hvem som er med, og parsermoni-delen. Det er jo forholdsvis det samme gamle med tema, oppdrag og drikking. Sex-fokuset har jo vært fraværende i noen sesonger.  Ellers føler jeg at det hele er som slik ph var i de 4 første sesongene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The_marsmallowlady skrev (5 timer siden):

Det er jo veldig typisk at en karakter som lager drama eller er en god spiller, blir sendt inn igjen. Kun for å ergre tv-seere. Mtp at det nå er et "nytt" format, så vet jeg ikke om akkurat den drama-delen blir satt så stor pris på.

Jeg føler egentlig at det hele ikke er et nytt format med unntak av takhøyden for hvem som er med, og parsermoni-delen. Det er jo forholdsvis det samme gamle med tema, oppdrag og drikking. Sex-fokuset har jo vært fraværende i noen sesonger.  Ellers føler jeg at det hele er som slik ph var i de 4 første sesongene. 

Jeg er helt enig! Det er også, om mulig, enda mindre fokus på relasjoner. Det ble jo mindre fokus på relasjoner i PH de siste sesongene og.

Ellers er konseptet likt. Det jeg synes er mest forskjell er sitteplassene. Selv liker jeg ideen om at de må kjempe om sitteplass hver uke veldig godt! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (1 time siden):

Selv liker jeg ideen om at de må kjempe om sitteplass hver uke veldig godt! 

Enig. Og jeg liker at dersom en jente kommer inn som ny som betyr ikke det automatisk at det er en jente som skal sjekke ut den uka. Syns det spicer opp litt at 'alle må stresse'.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerlilje86
mordi9 skrev (På 30.5.2022 den 22.54):

Hvorfor skal det være med en transkvinne, altså en mann?

Hun/han er jo bra underholdning da. Jeg tenkte med en gang at det måtte egentlig være en mann det dær🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja sitt valg var jo helt stokk idiotisk. Hvorfor faen gjorde hun det - hun virker som tidenes push over….

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J P og Phillip er de mest irriterende menneskene der inne. J P virker jo som en 10-åring, og Philip virker så fake….

Heier på jentene (utenom Ronja etter det idiotiske valget!!)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja virker totalt fucka. En sånn jente man tror er snill men så er ho den verste av alle der inne

Ronja «du kan gå bak meg»

Også Ronja «det at jeg sier at hun kan gå bak meg betyr ikke at du kan stå bak meg»

Hun irriterer meg bare, hun er jo skikkelig falsk

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (17 timer siden):

Ronja virker totalt fucka. En sånn jente man tror er snill men så er ho den verste av alle der inne

Ronja «du kan gå bak meg»

Også Ronja «det at jeg sier at hun kan gå bak meg betyr ikke at du kan stå bak meg»

Hun irriterer meg bare, hun er jo skikkelig falsk

Altså, to sekunder før så sa hun vel først til Emma at hun sto trygt bak Ronja? Så sier Ronja etter ønsket til Jeanette at hun kunne stå bak R, mens Emma var i rommet?  Jeannette må jo ha forstått at det ikke var trygt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som tenker at Ronja savet Emma pga dårlig samvittighet etter å ha løyet til henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (19 minutter siden):

Flere som tenker at Ronja savet Emma pga dårlig samvittighet etter å ha løyet til henne? 

Jepp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (59 minutter siden):

Altså, to sekunder før så sa hun vel først til Emma at hun sto trygt bak Ronja? Så sier Ronja etter ønsket til Jeanette at hun kunne stå bak R, mens Emma var i rommet?  Jeannette må jo ha forstått at det ikke var trygt?

Jeg tror ikke Jeanette visste om samtalen.

Ronja var skummelt flink til å lyve når hun snakket med Emma om hvem de to merkede var, så tror hun er enkel å få tillit til.

Skulle tro Ronja har løyet mye i sitt liv, jeg trodde på det ett sekund selv pga måten hun sa det på.

Ronja tror hun er kjempesmart, men hun har jo fucka seg big time. Guttene velger aldri i livet henne, og hun har forrådt jentene nå. Forstår ikke helt hva Ronja holder på med tbh. Ronja burde ha kjempet mer for jentene før hun kom inn igjen - hun virker jo helt sykt lett å overtale. Trenger jo ikke fullføre setningen engang om hva planen er: så er hun med!

Endret av sportsidiot
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som faktisk heier på "guttegjengen" og synes Ronja sitt valg var kult?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mjaus skrev (7 timer siden):

Vel. Det er et spill og sådan spiller de et ganske godt spill. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (7 timer siden):

Neida! Jeg synes også det var kult av Ronja at hun våget å spille litt. Greit å få ut Jeanette også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlilje86 skrev (På 24.6.2022 den 9.26):

Hun/han er jo bra underholdning da. Jeg tenkte med en gang at det måtte egentlig være en mann det dær🙂

En transkvinne ER en kvinne!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror at JP ler når han egentlig er lei seg, fordi han blir nervøs eller noe sånt.

Spoiler

Skuffet over utfallet av dagens sermoni. Hadde håpet at de skulle klare å få noen fra guttealliansen ut. Ser dessverre ut som Patrik har byttet allianse.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (På 18.6.2022 den 9.09):

Synes dette var et ekstremt tullete opplegg! Istedenfor å finne folk som lager god tv, har de vel tenkt "ok da tar vi med en transe, et par homser, noen som er litt mørkere i huden, så blir det godt og inkluderende tv!" Har ikke noe imot at folk er det de er, men de kunne valgt noen som ikke var grusomt kjedelige! ikke er det tekstet i år heller, skjønner ikke et kvekk av det han JP mumler om. Den fæle krangelen som tilogmed fikk omtale i avisa var jo ikke verre enn sånn: "Jo" "Nei" "Jo!" "Nei!" "Jooo" så idiotisk!

Eneste som lagde litt sprell ble stemt ut sist, og det sier litt at en tullete mario-kopi er den man sitter og "heier" på, da er det ikke håp.

I tillegg er hele poenget borte med denne sammekjønn-parsermonien, nå velger jo folk bare utifra vennskap og det er ikke noe drama og sjalusi her lengre. Blir for svakt. Dessverre fortsetter jeg å se på.

(og Pluto man blir sendt til for å se på er en drittside! Den husker ikke hvor vi var sist, står ikke hvor mye reklame det er igjen, går ikke an å bruke tastene på tastaturet, må bruke mus... alt i alt dritt :) )

Helt enig. For noe dritt, og hva de tenkte da de fant folk til programmet. Opplegget i seg selv er jo blitt helt idiotisk å. Huff🤦‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd Jeanette måtte dra forrige uke. Denne uken så det ut som Jeanette var den som var hjernen i jentegjengen.

Jeg forstår heller ikke hvorfor martin var så gira på å ha Emma der. Dolket ikke hun ham i ryggen tidligere? 

JP sa han skulle gro en ryggrad, men klarte det ikke. Veldig skuffende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...