Gå til innhold

Paradise hotel 2022

mjaus

Anbefalte innlegg

Så rart dagens episode ikke er lagt ut på Viaplay enda. Vet noen når dette skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Potetjinta skrev (45 minutter siden):

Så rart dagens episode ikke er lagt ut på Viaplay enda. Vet noen når dette skjer?

Jeg ser den på Viaplay nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (21 minutter siden):

Jeg ser den på Viaplay nå

Takk for beskjed - da rekker jeg det akkurat før trening 😄 Men Hmm, så rart at den ikke ble lagt ut tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket klokkeslett pleier den å bli lagt ut? Trodde på Viaplay så ble den lagt ut før 15:00? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg skulle si dette, da jeg var veldig skeptisk til det nye konseptet og tix, men så langt så elsker jeg det! Mye mer spennende enn før og veldig kule folk så langt. Har allerede fått mange favoritter og da spesielt Jeanette i mindretallsalliansen. Var skikkelig morsom og bra måte hun la fram den konfrontasjonen av Martin og markus(?) under parsermonien. Hun sa det på en okei måte, samtidig som hun fikk fram et poeng jeg tror mange kjente seg igjen i. Rå dame. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solstrålen. skrev (6 timer siden):

Trodde ikke jeg skulle si dette, da jeg var veldig skeptisk til det nye konseptet og tix, men så langt så elsker jeg det! Mye mer spennende enn før og veldig kule folk så langt. Har allerede fått mange favoritter og da spesielt Jeanette i mindretallsalliansen. Var skikkelig morsom og bra måte hun la fram den konfrontasjonen av Martin og markus(?) under parsermonien. Hun sa det på en okei måte, samtidig som hun fikk fram et poeng jeg tror mange kjente seg igjen i. Rå dame. 

Enig, jeg er også skikkelig positivt overasket! 

Samtidig er jeg litt bekymret for at vi ikke vil få vite noe om de sosiale relasjonene utover hvem som er i allianse med hvem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (14 timer siden):

Enig, jeg er også skikkelig positivt overasket! 

Samtidig er jeg litt bekymret for at vi ikke vil få vite noe om de sosiale relasjonene utover hvem som er i allianse med hvem. 

Godt poeng. Det er veldig merkelig å se ting utspille seg i relasjoner når man ikke har konteksten om de har hatt sex eller ikke. Det gjør at ting kan framstå rart på tv. Overreaksjon hvis dem blir sjalu osv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solstrålen. skrev (1 time siden):

Godt poeng. Det er veldig merkelig å se ting utspille seg i relasjoner når man ikke har konteksten om de har hatt sex eller ikke. Det gjør at ting kan framstå rart på tv. Overreaksjon hvis dem blir sjalu osv. 

Jeg tenker ikke bare på sex heller. Men føler ikke jeg vet noe om relasjonene der, utenom alliansene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (1 time siden):

Jeg tenker ikke bare på sex heller. Men føler ikke jeg vet noe om relasjonene der, utenom alliansene. 

Sant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett heier jeg på mindretallet, men umulig så lenge Eleah er der. For et uhyggelig menneske!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina84 skrev (2 timer siden):

Normalt sett heier jeg på mindretallet, men umulig så lenge Eleah er der. For et uhyggelig menneske!

Hvorfor synes du det? Bortsett fra kommentaren om JP så synes jeg ikke hun virker ufin. Men hun virker veldig usikker.

Dina87 skrev (6 minutter siden):

Jeg liker ikke det nye konseptet, men Tix passet som programleder da :) 

Jeg liker tanken, men ikke så fan av måten det er gjort på. Vi vet jo ikke noe om relasjonene utenom allianser, og det ødelegger mye av spillet. Han nye sa han likte flere av guttene i den andre alliansen, men når var han med de? 

Enig i at Andreas passer godt som programleder! 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eleah er faktisk en som tar stor plass. Hun er først til å løpe og skal velge først i alt. Hun er høylytt og går ikke helt stille i dørene.

Men jeg er usikker på om det er slik hun er orginalt, eller om det er et ansikt hun setter opp fordi hun er første trans i norsk reality (hennes ord, ikke mine).

Hun liker å tråkke folk på tærne, sier sin mening. Men når folk sier sin mening om henne (han nye som sier at hun tar mye plass), så blir hun rett ut fornærmet. 

For all del. Folk skal få ta mye plass og ha spisse albuer, særlig i en skikkelig konkurranse. Men det er viktig å være ydmyk også. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er litt kjedelig med den nye partnersermonien, det skal visst være slik hver uke slik jeg forstod det? Synes det kan bli litt rotete når ingen kan spille sammen over litt lengre tid. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er så mye mer underholdende enn EOTB der alle er opererte. Virkelig kult å se normale personer som er seg selv og ser menneskelige ut :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Cambria said:

Hvorfor synes du det? Bortsett fra kommentaren om JP så synes jeg ikke hun virker ufin. Men hun virker veldig usikker.

Jeg liker tanken, men ikke så fan av måten det er gjort på. Vi vet jo ikke noe om relasjonene utenom allianser, og det ødelegger mye av spillet. Han nye sa han likte flere av guttene i den andre alliansen, men når var han med de? 

Enig i at Andreas passer godt som programleder! 🙂

Synes det har vært sånn lenge, var derfor jeg sluttet å se for mange sesonger siden. Kun taktikk-prat og danse-montasjer og forskjellige spill/leker som vises i episodene. Man får jo ikke noe særlig innblikk i personene og deres relasjoner med hverandre.. blir for kjedelig å se på da synes jeg. Det er jo hvordan de har relasjoner til hverandre som er gøy med sånn reality egentlig.. Og det ville gitt mer bakgrunn til de taktiske valgene de tar også. I de første sesongene var det jo sånt som skapte drama når noen som virket som gode venner/kjærlighetsrelasjon spilte ut hverandre eller sviktet hverandre, at det ble sjokkerende. Nå aner jeg jo ikke hvem som er venner nesten..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...