Gå til innhold

Paradise hotel 2022

mjaus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerlilje86
Miss-T skrev (På 4.7.2022 den 22.35):

HUN!

Ja seff er det en kvinne. Orker ikke krangle på det så ikke rop ut "HUN" 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende ytringer, avsporing og personangrep i tillegg til siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phillip begynner å gå meg på nervene - han viser seg jo å være enormt sleip. Begynner å forstå mer hva Eleah mente - han virker direkte manipulativ....

Endret av Jentesom
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (På 8.7.2022 den 4.07):

Er glad jentegjengen minskes.

Synes guttene er veldig stygge og går notorisk etter jentene der inne. Håper snart guttene får kjenne på hva det vil si og slite for oppholdet

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så irriterende Fillip, Ronja, Marcus og Martin er på den parsermonien. Klikker

Endret av Jentesom
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episode er en av de mest spennende så langt! Satt ytterst på stolen hele episoden 😁 De spiller veldig hardt nå. Interessant å se hvordan guttealliansen alltid legger vanskelige avgjørelser og press på ronja, jp og zacho når de prøver å redde seg selv. De vil heller kaste dem under bussen enn å ryke selv. Og at Martin prøvde å få Markus til å ryke for å redde egen ræv. Det tok bare kaka. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentesom skrev (På 11.7.2022 den 20.34):

Synes guttene er veldig stygge og går notorisk etter jentene der inne. Håper snart guttene får kjenne på hva det vil si og slite for oppholdet

Føler det heller er jentene som innbiller seg at de går kun etter de. Første uken var alle veldig sammensveisa helt til guttene ble stresset. Jeanette ble veldig obs på stresset deres å begynte å outte dem. Etter den hendelsen sveisa jentene seg sammen å føler de er "offer" for guttene, selvom martin røk den første uken. Saba og Celine hadde ingen kritisk tanke når de sjekka inn å tok jeanette på ordet med en gang, de har selv satt seg i den situasjonen de er i. De baserte meningene sine fra hva de hørte av de andre jentene. Nå går de bare å klager og offergjør seg selv hele tiden selv om det er kun de som snakker om jentegjeng vs guttegjeng... er glad de minskes. Celine er bare sur og klagete, og saba er utrolig dum til å være 36 år. Sånn jeg tenker og min mening da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen - guttene er jo de som trashtalker mest. Spesielt Marcus

Håper Ronja ryker, hun er bare helt sinnsykt irriterende 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine har sykt lyst til å være der og prøver å kjempe med nebb og klør og begynner å gråte fordi det betyr så mye

Ronja sier det er ok om ho blir sendt hjem og sitter der helt apatisk og virker care

Og Ronja blir sendt videre? Kjedelig å se på folk som bryr seg så lite bare komme seg gjennom uten at det virker som at de bryr seg litt engang

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja tar jo så lite kontakt med jentene. Det er jo naturlig at jentene ikke tar så mye kontakt med Ronja når de får lite respons.

Hyggelig å se at Ronja tør og åpne seg og ikke virke så likegyldig - det kler henne godt :) 

Endret av sportsidiot
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var bra Philip røk. Han slår meg som veldig kynisk, og syntes hele personligheten hans virker farlig og skummel (virker også som han brukte JP, men glemte at man trenger flere enn en i det nye konseptet). Glad Emma kom tilbake, og har aldri syntes noe negativt om Ronja. Om dere legger merke til hvordan jentene snakket om henne, virket det ikke helt som at de respekterte henne. Som da hun byttet allianse snakket jeanette om henne som: «åå, stakkars. hun blir brukt og skjønner det ikke selv en gang». Virker på meg som at Ronja og Martin båndet mye når de var ute av spillet, og at Ronja kanskje ikke trivdes så godt i jentealliansen, og kanskje ikke ble inkludert like mye som de andre. Skjønner godt valget hennes da, og det var tross alt jentene som sendte henne ut forrige gang om jeg husker riktig…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umm?! Er ikke dagens episode av paradise kommet? Står at den slippes i mårra kl 16??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Det var synd Ronja røk. Det var også synd Markus og Patrick spilte henne ut for å redde seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Jøyemeg said:

Hvorfor er det så lite oppslag om årets paradise i media?

Fordi ingen egentlig bryr seg. I tillegg er det kanskje den kjedeligste sesongen som har vært noen sinne. Deltagerne er jevnt over ikke karismatiske nok til å være på TV og skape god underholdning.

Endret av 17.11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GørilB skrev (På 27.7.2022 den 23.21):

Skjul innhold

Det var synd Ronja røk. Det var også synd Markus og Patrick spilte henne ut for å redde seg selv. 

Jeg er enig i, men må si at det var godt spilt. Ronja kunne også valgt å redde seg selv ved å gå til Zacho.

Nå vet jeg ikke lenger hvem jeg heier på, nå er jeg faktisk mest interessert i hvordan de spiller. Det er noen veldig gode spillere med i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er veldig spennende, jeg. 
Blir fort forvirret av det nye konseptet, er så mye mer rokkeringer med parene og jeg irriterer meg grønn over gutte alliansen og Alexandra. Alexandra og Philip virker som kyniske mennesker. Jeg vil tro de er slik på «ekte», dårlige vibber på de og hadde aldri stolt eller vært sammen med de i hverdagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var sinnsykt unødvendig av Alexandra å snakke og gi løfter og holde sitt ord når hun helt tydelig ikke holdt sitt ord🤬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...