Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvordan går det med jenta til pappa idag, hei vennen, pappa kommer innom en tur idag klokka 18 for å hjelpe til med...hun er 26 år, er da faaan ikke normalt? liker ikke fyren engang. har så lyst å flytte langt bort fra de og spesielt han, en time unna er ikke nok ass

Anonymkode: 1c63e...60f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noe galt i de meldingene der. 

• Liker 17
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig med en pappa som viser så mye kjærlighet❤️ 

du derimot… stakkars dame som er sammen med deg. Antagelig sjalu og eiersyk, men vrir det om til at faren hennes er problemet og ikke lar henne være selvstendig. Håper hinder hvem du virkelig er og forlater deg.

Anonymkode: 227db...589

• Liker 36
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det så ille da?

Jeg er fortsatt "lille jenta mi". Innimellom "lille store jenta mi". Er 40+ år. 

Har du mulig vokst opp uten nære omsorgspersoner? 

Anonymkode: fd7ab...895

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også det høres skikkelig kleint ut, men ikke problematisk av den grunn. Det er et sunnhetstegn at hun har et godt forhold til faren sin, og det kan komme veldig godt med i fremtiden.

Anonymkode: fdbf7...f43

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er faren hennes, lykke til med å bli kvitt han. De har et godt forhold, la de få ha det? Han er glad i datteren sin og han viser det gjennom meldingene, hvorfor i huleste er det rart?

Anonymkode: 7f43c...727

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kleint? Kanskje for oss som vokste opp med omsorgspersoner som ikke var flinke til å vise kjærlighet og omsorg. Regner med at de har et godt forhold og at faren har vært flink til å vise følelser og kjærlighet.

Det jeg reagerer mer på er at du er sjalu på faren til kjæresten din. Du er klar over at han ikke er en konkurrent? Forholdet mellom henne og faren er totalt forskjellig enn forholdet mellom deg og henne.

Skjerp deg. 

Anonymkode: b192b...676

• Liker 19
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

hvordan går det med jenta til pappa idag, hei vennen, pappa kommer innom en tur idag klokka 18 for å hjelpe til med...hun er 26 år, er da faaan ikke normalt? liker ikke fyren engang. har så lyst å flytte langt bort fra de og spesielt han, en time unna er ikke nok ass

Du må oppsøke terapi. Det er IKKE normalt å være sykelig sjalu på en av foreldrene til partneren. Spesielt ikke når "årsaken" til sjalusien er et helt normalt far/datter forhold.

Anonymkode: 757b7...835

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge han ikke sender disse meldingene til deg ser jeg ikke problemet. Men reaksjonen din derimot.. 🙄

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det høres virkelig ikke bra ut, gir rett og slett creepy assisiasjoner. Men kanskje er han bare litt dum.

Anonymkode: a4519...327

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser virkelig ikke noe problem med de meldingene. 

Anonymkode: c9742...e24

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor leser du meldingene hennes så ofte at du plages av dette?

Helt normalt å kalle sitt voksne barn for «vennen» eller «jenta mi/gutten min». Selv om du ikke er vant til det, betyr ikke det at det er noe galt i det.

Hun er datteren til sin far for evig, mens en sjalu og smålig kjæreste kan lett byttes ut med en bedre en.

Anonymkode: b7239...849

• Liker 13
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Å være klein hører til jobben med å være forelder 😄 Så dette må du bare leve med. 

Du høres eiesyk ut. Å være sjalu på hennes far, ærlig talt 

Anonymkode: 5e06d...555

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du høres ut som en drøm av en svigersønn.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Så koselige meldinger! Dette her kan du ikke være sjalu på... 

Anonymkode: 4afbf...ab4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du utdype eksalt hva det er du mener er feil med disse meldingen og hvorfor du ikke liker fyren en gang? 

Hva sier dama om dette? Synes hun det er hyggelig og liker sin far?

Anonymkode: b871e...9d0

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være verdt å kjenne etter magefølelsen; hvis du synes han er mer creepy enn godslig. Jeg har lært det finnes noe som heter "covert sexual abuse" eller "covert incest". Overgrep som foregår på det psykisk/mentale plan, uten direkte fysiske angrep. Ikke dermed sagt at det er noe slikt som foregår her, men du reagerer tydeligvis på noen ting her.

Anonymkode: dd93d...e34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor leser du meldingene mellom dama di og faren hennes? Det er det første jeg lurer på. 

Anonymkode: 47dbb...088

• Liker 11
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...