Gå til innhold

faren til dama sender så jævla kleine meldinger til henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig at så mange her ikke er i stand til å oppfatte det «upassende» og ekle i at en eldre mann snakker slik til en ung kvinne - datter eller ei. Enten er fyren ikke helt god eller så er han dum.

Anonymkode: a4519...327

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det så ille da?

Jeg er fortsatt "lille jenta mi". Innimellom "lille store jenta mi". Er 40+ år. 

Har du mulig vokst opp uten nære omsorgspersoner? 

Anonymkode: fd7ab...895

Jeg pusher 50 og er fortsatt "lille stumpelump" når mamma gir meg en klem.

Anonymkode: 63988...b9c

  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kan være verdt å kjenne etter magefølelsen; hvis du synes han er mer creepy enn godslig. Jeg har lært det finnes noe som heter "covert sexual abuse" eller "covert incest". Overgrep som foregår på det psykisk/mentale plan, uten direkte fysiske angrep. Ikke dermed sagt at det er noe slikt som foregår her, men du reagerer tydeligvis på noen ting her.

Anonymkode: dd93d...e34

i alle dager? 

Anonymkode: 7f43c...727

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hvordan går det med jenta til pappa idag, hei vennen, pappa kommer innom en tur idag klokka 18 for å hjelpe til med...hun er 26 år, er da faaan ikke normalt? liker ikke fyren engang. har så lyst å flytte langt bort fra de og spesielt han, en time unna er ikke nok ass

Anonymkode: 1c63e...60f

Det som ikke er normalt er din reaksjon....

Anonymkode: 672bc...3a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hvordan går det med jenta til pappa idag, hei vennen, pappa kommer innom en tur idag klokka 18 for å hjelpe til med...hun er 26 år, er da faaan ikke normalt? liker ikke fyren engang. har så lyst å flytte langt bort fra de og spesielt han, en time unna er ikke nok ass

Anonymkode: 1c63e...60f

Jeg kunne gitt alt for å høre min pappa snakke sånn til meg igjen, eller sende slike meldinger som han pleide. Han er ikke blant oss lenger,  - og du, er du sjalu på forholdet deres? Heldige henne som har en pappa som er så varm og snill mot henne. 

Anonymkode: 36cd2...274

  • Liker 3
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Merkelig at så mange her ikke er i stand til å oppfatte det «upassende» og ekle i at en eldre mann snakker slik til en ung kvinne - datter eller ei. Enten er fyren ikke helt god eller så er han dum.

Anonymkode: a4519...327

Men det er da ikke upassende å kalle sin egen datter "jenta mi"? 

Anonymkode: b871e...9d0

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HER TROR JEG DET TRENGS LITT MER INFO TIL TRÅDEN FØR MAN DØMMER VIDERE!

TS reagerer og han gjør det av en grunn, det kan være flere ting men hvis han har opplevd noe selv som barn så vil han nok reagere på dette viset og det er en naturlig reaksjon fra hans side som ligger dypt inni kopp og sinn for alltid. Kanskje han skulle tenkt seg litt om eller snakket med dama før han postet tråden slik at han kunne roet ned og ikke vært så sinna. Men det kan være grunnen for hans utbrudd. Så dere trenger ikke dømme han nord og ned, han er sikkert enig i denne endringen.

Et par reagerer og synes de er litt creepy, det kan komme av at de lot seg lede inn i TS sin oppfatning uten å vurdere mulighetene. Så denne tråden kan nok frembringe følelser på mange plan og ulike grunner.

En annen ting, hvis TS har rett i sine anelser så er det vel å tro at faren ville vært smart nok til å ikke skrive i en meld de eksakte ordene han tenker og vil utføre sammen med datteren, da finnes det jo beviser på telefoner over alt og det er jo å be om å bli buret inne i 10 år. Så derfor modererer han seg og det som står i meld blir som fra en far dom bryr seg. TS har jo truffet han og sett og hørt han i virkeligheten, kanskje det  sier mer enn 1000 ord?

Så mange muligheter her og kanskje det ikke er riktig å dømme noen så lenge det mangler info? 

Det var det, stå på videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg pusher 50 og er fortsatt "lille stumpelump" når mamma gir meg en klem.

Anonymkode: 63988...b9c

Jeg siterte pappa. Nå savner jeg virkelig alt mamma pleide å kalle meg, uansett hvor "tåpelig" det var. Heldige du som fortsatt har henne ❤️

Anonymkode: fd7ab...895

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo strengt tatt ingenting med hva faren hennes skriver til henne.

Anonymkode: 6a969...22f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver som en fjortenåring. Du syns sikkert veldig mye er kleint.

Anonymkode: 6a969...22f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men det er da ikke upassende å kalle sin egen datter "jenta mi"? 

Anonymkode: b871e...9d0

Tonen i det TS refererer til er intimiserende på en svært upassende måte i et forhold mellom en eldre mann og en voksen datter. Jeg får brekningsfornemmelser av å høre det.

Anonymkode: a4519...327

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer deg det er noe feil på her 😅

Jeg er 41 år og moren min sier fortsatt type «jenta mi» og sånt. Koselig det? 🤷‍♀️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tonen i det TS refererer til er intimiserende på en svært upassende måte i et forhold mellom en eldre mann og en voksen datter. Jeg får brekningsfornemmelser av å høre det.

Anonymkode: a4519...327

Heh? Hvordan i alle dager da?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DundreMilfin skrev (1 minutt siden):

Heh? Hvordan i alle dager da?

Les det jeg skriver.

Anonymkode: a4519...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det høres virkelig ikke bra ut, gir rett og slett creepy assisiasjoner. Men kanskje er han bare litt dum.

Anonymkode: a4519...327

Huff, det skal ikke mye til å skremme deg… 

Mine foreldre kaller meg fremdeles for prinsesse 😊 Er 47 år 😅 Synes det er kjekt, jeg.

Anonymkode: c5a92...18a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pappa sier alltid «heeeiii bestevennen min» og gir meg en god klem når vi sees. Det er så koselig synes jeg. Det går også i «jenta mi, vennen min, skatten min» osv. Jeg elsker det. 
 

Hilsen kvinne 35🤭

Anonymkode: 48aff...9ad

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tonen i det TS refererer til er intimiserende på en svært upassende måte i et forhold mellom en eldre mann og en voksen datter. Jeg får brekningsfornemmelser av å høre det.

Anonymkode: a4519...327

Å hjelpe meg, altså! Er det rart folk blir klandret for alt mulig, mår terskelen er så lav?!?! 

Anonymkode: c5a92...18a

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres creepy ut. At han ikke sier "jeg kommer og hjelper deg med det etterpå " istedenfor? Hvorfor må han bruke "pappa" gjør det og det..... omtale seg selv i 3. Person? Slik snakket jeg og mannen min til vår lille da de var 1-3 år.  Etter det var det "jeg" som ble byttet ut med "mamma" skal hjelpe deg.

Anonymkode: a0ae0...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Huff, det skal ikke mye til å skremme deg… 

Mine foreldre kaller meg fremdeles for prinsesse 😊 Er 47 år 😅 Synes det er kjekt, jeg.

Anonymkode: c5a92...18a

🤮😱

Anonymkode: a4519...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Merkelig at så mange her ikke er i stand til å oppfatte det «upassende» og ekle i at en eldre mann snakker slik til en ung kvinne - datter eller ei. Enten er fyren ikke helt god eller så er han dum.

Anonymkode: a4519...327

Du må ikke la dine egne traumer gjøre at du tolker dette som seksualiserte uttrykk og ekkelt. 

Anonymkode: b7239...849

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...