Gå til innhold

faren til dama sender så jævla kleine meldinger til henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nysgjerrig på hva annet som er ekkelt og «brekningsfremkallende» i dine øyne. Foreldre som klemmer sine voksne barn? Voksne barn og foreldre som sier de er glade i hverandre?

Anonymkode: b7239...849

Les innleggende.

Anonymkode: a4519...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Les innleggende.

Anonymkode: a4519...327

*innleggene

Anonymkode: a4519...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Les innleggende.

Anonymkode: a4519...327

Det er ikke mulig å finne noe direkte svar på dette i innleggene dine, men ut fra at du reagerer så sterkt her ellers, gjetter jeg at du også synes klemmer også er svært upassende og uttrykk for en usunn relasjon.

Anonymkode: b7239...849

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke nok kjærlighet av faren din? Sku ønske jeg hadde en sånn pappa. Men dessverre i 1 30 årene og takler ikke det ekle trynet hans. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de meldingene er «kleine», får sånne meldinger selv fra pappa. Mannen får sånne meldinger fra sine foreldre. Og vi er eldre enn 26 år. 

Anonymkode: b4a43...4ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

hun har ikke hatt en vanskelig barndom, hun lyser opp hver gang hun får melding fra han. synes bare det er så feil fra hans side, han må få inn at hu ikke er 12 år lengre. hu er jenta mi og jeg kan kalle henne vennen🤦‍♂️

Anonymkode: 1c63e...60f

Hun er ikke din
 

 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er det eneste kleine TS

Anonymkode: 29b0a...32b

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker å ha et kontrollbehov, TS - synes det er mye verre enn at faren til kjæresten uttrykker seg litt småkleint.

Anonymkode: ff753...f47

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke mulig å finne noe direkte svar på dette i innleggene dine, men ut fra at du reagerer så sterkt her ellers, gjetter jeg at du også synes klemmer også er svært upassende og uttrykk for en usunn relasjon.

Anonymkode: b7239...849

Helt avhengig av kontekst og utførelse

Anonymkode: a4519...327

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeerm... Hva i all verden skal jeg si da som har bonusdatter på 19 år som kravler seg opp i armkroken på pappaen hennes på sofaen og så sitter/ligger de der og snakker sammen?? Eller ser på film? Mens jeg sitter i lenestolen på andre siden av bordet? 

Tror nok dere har hatt ulik oppvekst med ulike formen for kjærtegn. At det ikke føles naturlig eller kjent for deg gjør det ikke galt. Du har ingen rett til å kreve att de skal endre atferden de har hatt i mange år. Dette er ditt problem og du må tilpasse tankesettet ditt. Det som er 100 % sikkert er att du ikke har enerett på jenta. Du kan ha enerett i form av att du skal være den eneste kjæresten hun har nå. Men du har ikke enerett på å være glad i eller vise omsorg for henne. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter du med sjalusi?

Anonymkode: 76e7d...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 22.35):

Det blir rimelig tydelig i denne tråden at du projiserer noen erfaringer på situasjonen som ikke har rot i noe av det TS har skrevet. 

Anonymkode: c91e9...317

Konsentrer deg om dine egne projiseringer.

Anonymkode: a4519...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen of the North skrev (3 timer siden):

Eeerm... Hva i all verden skal jeg si da som har bonusdatter på 19 år som kravler seg opp i armkroken på pappaen hennes på sofaen og så sitter/ligger de der og snakker sammen?? Eller ser på film? Mens jeg sitter i lenestolen på andre siden av bordet? 

Tror nok dere har hatt ulik oppvekst med ulike formen for kjærtegn. At det ikke føles naturlig eller kjent for deg gjør det ikke galt. Du har ingen rett til å kreve att de skal endre atferden de har hatt i mange år. Dette er ditt problem og du må tilpasse tankesettet ditt. Det som er 100 % sikkert er att du ikke har enerett på jenta. Du kan ha enerett i form av att du skal være den eneste kjæresten hun har nå. Men du har ikke enerett på å være glad i eller vise omsorg for henne. 

Dette høres virkelig ikke sunt ut, for å det det meget forsiktig. Underlig at du ikke  instinktivt fordtår st noe er galt her.

Anonymkode: a4519...327

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er meldinger jeg får av faren min, jeg er straks 24. Det er helt vanlig, det er du som har issues og sannsynligvis er din oppfatning av at det er kleint og unormalt farget av at du i utgangspunktet ikke liker fyren.

5A3FA848-1CDC-4125-B78F-5CED4ECDEAC9.jpeg

35C00266-E613-42B2-80CB-15231FFD7C5E.jpeg

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette høres virkelig ikke sunt ut, for å det det meget forsiktig. Underlig at du ikke  instinktivt fordtår st noe er galt her.

Anonymkode: a4519...327

Det er garantert ikke noe mer galt der enn att de har ett godt forhold til hverandre som forelder og voksent barn ( og hvis jeg skulle instinktivt forstå noe så er det vel strengt tatt ikke verre enn en god lang klem). De snakkes daglig i telefon når hun ikke er her, hun tørr å fortelle han hemmelighetene sine som hun ikke forteller andre fordi hun vet att han ikke dømmer henne eller forteller det videre. Ja det freaker han ut av og til, men han setter mer pris på att hun stoler på han enn att han får litt panikk over att datteren ønsker selskap via telefon fordi hun har tidenes "walk of shame" og trenger litt støtte. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2022 at 10:25 PM, AnonymBruker said:

hun har ikke hatt en vanskelig barndom, hun lyser opp hver gang hun får melding fra han. synes bare det er så feil fra hans side, han må få inn at hu ikke er 12 år lengre. hu er jenta mi og jeg kan kalle henne vennen🤦‍♂️

Anonymkode: 1c63e...60f

Dette er noe av det sykeste jeg har lest! 
hun er ikke «din» du er «bare» en kjæreste han er faren, du kan lett byttes ut. Han kan aldri erstattes.

å kalle noen vennen er helt normalt i nære relasjoner, ikke noe kun en kjæreste sier wtf

Anonymkode: b3f2c...0d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min svigerfar, og litt svigermor, sier sånt til mannen min, han er 35😅 Det er nok ikke helt på det "baby/barne-stadiet" som beskrives i hi, men det kallenavn osv. Jeg selv er vant til noe helt annet, så jeg syns det var litt rart i begynnelsen, men det er jo bare koselig og det er kjærlighet. 

Min far kan avogtil kalle meg for vennen, men det er det eneste. 

Selv har jeg et "barn" på 16 år, og jeg kan ikke forestille meg å kutte, enda mer, ned på kallenavn ol.

Anonymkode: f6eb3...30a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt i det. Mine foreldre kalte meg vennen til de døde når jeg var 42. Jeg kaller mine voksne barn det. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer du virkelig på at kjæresten din har en pappa som bryr seg? 

Kan helt klart fortelle deg en ting, jeg kommer til å sende likedanne type meldinger til døttrene mine når de blir eldre. Alt for at de skal føle at jeg er der, at jeg bryr meg og at jeg elsker dem ❤️ 

Det som er ille i innlegget her er reaksjonen din... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døtrene mine hilser og sier at du aldri kan erstatte pappen hennes…

Slutt å legg deg opp i kjærligheten mellom far og datter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...