AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #61 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 1.53): Det er jo ikke en stil, men selvutslettelse. For den som ikke vet hvem de er.. Anonymkode: 1ec49...7c2 Ikke enig! Forklar gjerne. Ikke noe mer en goth-stil feks. Anonymkode: 96887...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #62 Del Skrevet 2. juni 2022 Kan han duden med sokkefetish liste seg ut av tråden takk 🥸 Anonymkode: 96887...73c 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #63 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan han duden med sokkefetish liste seg ut av tråden takk 🥸 Anonymkode: 96887...73c Hahaha, skulle til å svare det samme Anonymkode: 17257...c1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #64 Del Skrevet 3. juni 2022 Ville brukt selskaps og brudekjoler massevis. Anonymkode: c4cb3...e61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #65 Del Skrevet 5. juni 2022 Er det ikke litt rart å ikke tørre å gå med de klærne man liker? Anonymkode: a8cee...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #66 Del Skrevet 5. juni 2022 En god stund nå så har jeg likt skinny highwaist jeans og topper/gensere som slutter litt ovenfor navlen. Bare så synd at jeg er i slutten av 40 årene og må skjule mine lovehandles (hjelper dessverre ikke med highwaist mer) 😆 Anonymkode: d0d5c...084 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #67 Del Skrevet 5. juni 2022 Masse farger og kjoler og hatt. Men er så stygg at jeg foretrekker å bare kle meg så usynlig som mulig så ingen legger merke til meg. Anonymkode: e3d35...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #68 Del Skrevet 5. juni 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ikke litt rart å ikke tørre å gå med de klærne man liker? Anonymkode: a8cee...93c Nei, det er ikke rart! Først gleden over å ta på seg noe man virkelig liker - og så nedturen når noen slenger med kjeften: "FYYY FAAAEN, se på det der!!" Det er alltid noen som bare "må" ødelegge, noe vi ser til og med i denne tråden. Anonymkode: fe01b...e2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippokrates Skrevet 5. juni 2022 #69 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) To stiler jeg kunne tenkt meg, men som jeg ikke "tør" å utforske: 1) Skinnjakke, t-skjorte og jeans. 2) Halvlang Frakk, ullgenser og jeans. Jeg føler jeg har en kropp for å få det til å fungere og se stramt ut, men har alltid hatt en mer "sporty" stil. Vet folk vil se på meg som "harry" hvis jeg bruker dette. Kjøpte og returnerte en skinnjakke fra Zalando en gang bare for å prøve, og jeg måtte bare le av meg selv. Det var liksom ikke meg og det føltes så feil. Men samtidig så det helt greit ut, liksom. Mulig dere er uenig i at dette er fine stiler, men jeg har en ting for det. Endret 5. juni 2022 av Hippokrates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 7. juni 2022 #70 Del Skrevet 7. juni 2022 Cylon skrev (På 5.6.2022 den 21.12): To stiler jeg kunne tenkt meg, men som jeg ikke "tør" å utforske: 1) Skinnjakke, t-skjorte og jeans. 2) Halvlang Frakk, ullgenser og jeans. Jeg føler jeg har en kropp for å få det til å fungere og se stramt ut, men har alltid hatt en mer "sporty" stil. Vet folk vil se på meg som "harry" hvis jeg bruker dette. Kjøpte og returnerte en skinnjakke fra Zalando en gang bare for å prøve, og jeg måtte bare le av meg selv. Det var liksom ikke meg og det føltes så feil. Men samtidig så det helt greit ut, liksom. Mulig dere er uenig i at dette er fine stiler, men jeg har en ting for det. Da var det bare feil skinnjakke. ALLE menn er fine i de tingene du nevner der, men det må passe stilen/personen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 7. juni 2022 #71 Del Skrevet 7. juni 2022 Skikkelig punker med hanekam og alt. Men passer dårlig på en småbarnsmor på nærmere 40. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #72 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg har en sporty, litt androgyn stil. Men digger skjørt og kjoler🥰Men bare jeg har stelt håret og har på litt øyenskygge kommer kommentarene “hvem pynter du deg for, skal du på fest?” Fra venner, ikke randoms. Siden jeg sliter med sosial angst orker jeg ikke prøve lenger😌Selv om jeg synes kjolen min er fin føler jeg meg som shrek😅 Anonymkode: 41905...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå