Gjest AprilRyan Skrevet 27. mai 2022 #21 Del Skrevet 27. mai 2022 Jeg kom på en ting til og det er hatt. Synes det kan være litt kult med hatt, men jeg synes at jeg selv ser utrolig dum ut i hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #22 Del Skrevet 27. mai 2022 AprilRyan skrev (4 minutter siden): Jeg kom på en ting til og det er hatt. Synes det kan være litt kult med hatt, men jeg synes at jeg selv ser utrolig dum ut i hatt. mener du sånn hatt? Anonymkode: a247d...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #23 Del Skrevet 27. mai 2022 Livet er for kort til å ikke gå med det man elsker! Jeg kler meg som jeg vil. En fordel å bo i en større by da, mer aksept for å skille seg ut. Anonymkode: 5480f...fec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 27. mai 2022 #24 Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) Skikkelig baggy hiphop stil med basketballsko og lange sokker😅😅 Pluss en baseballcaps Endret 27. mai 2022 av AttilaTheHun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 27. mai 2022 #25 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): mener du sånn hatt? Anonymkode: a247d...23a Ikke akkurat, nei 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #26 Del Skrevet 27. mai 2022 AprilRyan skrev (12 minutter siden): Jeg kom på en ting til og det er hatt. Synes det kan være litt kult med hatt, men jeg synes at jeg selv ser utrolig dum ut i hatt. Jaaa, sånn søt stråhatt ønsker jeg meg 😊 Tør ikke da 😄 Anonymkode: 7d6a2...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #27 Del Skrevet 27. mai 2022 Rocka stil, med svarte klær og røde lepper/detaljer. Kler det ikke hverken av utseende eller personlighet. Anonymkode: 3c9e9...d50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #28 Del Skrevet 27. mai 2022 Knallfarger og mønstre fra Gudrun Sjøden, med spreke kombinasjoner. Hun harutrolig mye fint, men jeg tør ikke å velge sprekt. Så jeg kjøper «trygge» fargevalg og kombinasjoner. Anonymkode: 5ef38...32b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mai 2022 #29 Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) Jeg synes klassisk "damestil" kan være veldig elegant - på andre. Det er overhodet ikke meg på noen måte, uten at det handler hverken om å ville eller å tørre. Det er mye i verden jeg liker, men aldri i livet ville ha selv likevel. Selv har jeg en ganske fargerik og synlig bohem-type stil (inkludert hatter når jeg føler for det...), som jeg har hatt (med visse aldersmodifikasjoner, det kommer så naturlig...) siden jeg var tenåring, og har hørt mange varianter av "Jeg skulle også kledd meg mer sånn, men..."-kommentarer. Det holder som regel ikke å synes noe ser fint ut, man skal føle seg vel i det også og ikke minst kjenne at man framstår som seg selv, ikke som som man har kledd seg ut (med mindre det er akkurat det man er ute etter da - man skal ikke undervurdere hvor mye moro man kan få ut av et snev av utkledning...). Endret 27. mai 2022 av Daria Rettet en slurvefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #30 Del Skrevet 27. mai 2022 Daria skrev (3 minutter siden): Jeg synes klassisk "damestil" kan være veldig elegant - på andre. Det er overhodet ikke meg på noen måte, uten at det handler hverken om å ville eller å tørre. Det er mye i verden jeg liker, men aldri i livet ville ha selv likevel. Selv har jeg en ganske fargerik og synlig bohem-type stil (inkludert hatter når jeg føler for det...), som jeg har hatt (med visse aldersmodifikasjoner, det kommer så naturlig...) siden jeg var tenåring, og har hørt mange varianter av "Jeg skulle også kledd meg mer sånn, men..."-kommentarer. Det holder som regel ikke å synes noe ser fint ut, man skal føle seg vel i det også og ikke minst kjenne at man framstår som seg ikke, ikke som som man har kledd seg ut (med mindre det er akkurat det man er ute etter da - man skal ikke undervurdere hvor mye moro man kan få ut av et snev av utkledning...). Tenker du sånn type Edwardiansk stil ala Bernadette Banner på youtube? Det hun lager er nydelig 🤩 Anonymkode: 5ef38...32b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #31 Del Skrevet 27. mai 2022 Goth. Ikke full goth, men goth light, kanskje. Anonymkode: 8e3cd...e43 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 27. mai 2022 #32 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker du sånn type Edwardiansk stil ala Bernadette Banner på youtube? Det hun lager er nydelig 🤩 Anonymkode: 5ef38...32b Dette er en av de stilene jeg kunne tenkt meg å bruke! I tillegg er det skikkelig gjennomført, fancy goth-stil som disse to. Håret og sminken fra hun ene og klesstilen fra Deadlynightshade. 😍 Måtte nok tonet det ned litt til hverdagen, men. Kler meg bittelitt sånn og jeg er som regel alltid den mest fancy kledd av de rundt meg. 😅 Men skulle ønske jeg turte å ta den litt mer ut, hvertfall på festivaler/arrangementer og lignende. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #33 Del Skrevet 27. mai 2022 Jeg elsket den franske klestilen, avslappet, vintage, bohem. Men, føler ikke at jeg har figuren til det. Anonymkode: 1361e...3e3 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 27. mai 2022 #34 Del Skrevet 27. mai 2022 Det handler vel mer om selvinnsikt og forståelse av eget liv og livsstil, enn det handler om å våge eller ville. Uansett, jeg synes veldig stram og korrekt stil kan være veldig stilig på rett person, litt sånn business-sharp. Drakt eller buksedress, lekre høyhælte pumps, håret oppsatt eller i perfekte bølger, alltid pent, men diskret sminket. Synes disse damene alltid ser så eksklusive ut, på en måte jeg aldri kommer til å gjøre. Men nå har jeg altså ikke en jobb hvor dette passer inn, og heller ikke noen andre arenaer hvor jeg kan bruke slike klær. Det passer heller ikke meg, det stemmer bare ikke overens med hverken kropp eller personlighet. Dessuten har har jeg pådratt meg en liten skade i en fot, så bruken av høye hæler er strengt begrenset her nå, blir det for mye ender jeg opp med å halte rundt som en sjørøver med trebein. Men nå har jeg en stil jeg er glad i, og som sørger for at jeg skiller meg ut som bare det, det er tross alt ikke så mange her som bruker klær som er eldre enn dem selv. Den stilen passer både kroppen min og personligheten min, og så er det fullt innafor å bruke ballerinasko, eller sko med passe høy hæl. Så jeg velger fortsatt min egen stil, og nøyer meg med å beundre business-damene fra avstand. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #35 Del Skrevet 27. mai 2022 Strømpebukse under shorts. Da kan jeg bruke shorts året rundt Men tenker at folk kommenterer det hvis jeg stiller opp med shorts i januar. Anonymkode: b451c...c27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #36 Del Skrevet 27. mai 2022 AttilaTheHun skrev (12 timer siden): Skikkelig baggy hiphop stil med basketballsko og lange sokker😅😅 Pluss en baseballcaps Flere som meg ja. Elsker baggy, gedigne hoodies, flere lag store t-shirts, basketsko, gjerne knelange tubesokker også. Anonymkode: dfe8a...954 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #37 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 23.5.2022 den 19.06): "Bimbo look" Bleket hår, fillers lepper, silikon bryster, crop top, lyse hullete jeans, høye hæler. Elsker denne stilen men er så redd alle kommentarene til folk Anonymkode: c6fff...448 Det er jo ikke en stil, men selvutslettelse. For den som ikke vet hvem de er.. Anonymkode: 1ec49...7c2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #38 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er jo ikke en stil, men selvutslettelse. For den som ikke vet hvem de er.. Anonymkode: 1ec49...7c22 Derfor skrevet hun "redd alle kommentarene til folk". DU er jo en av dem. Kan godt være at du har "rett", men dette er ikke greit å skrive. Ikke vær et sånt menneske. Anonymkode: f27ee...89c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #39 Del Skrevet 28. mai 2022 Elsker klassisk, elegant og litt feminin stil jeg da, og co-ord/sett også. Mer feminin og elegant enn det du ser her i Norge, synes stortsett det er litt edgy, maskulin og minimalistisk stil her i Norden. Men har blitt og er for glad i komfort nå (siden pandemien kom 🤣) i tillegg så er det for kaldt og for dårlig vær her (sideregn og vind!) i dette landet🥶 Noe á la dette: Anonymkode: f27ee...89c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #40 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Derfor skrevet hun "redd alle kommentarene til folk". DU er jo en av dem. Kan godt være at du har "rett", men dette er ikke greit å skrive. Ikke vær et sånt menneske. Anonymkode: f27ee...89c Det må vel være rom for meninger når noen kaller det en stil. Tenk om man kunne opplyse folk hva nervegift gjør med kroppen isteden. Anonymkode: 1ec49...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå