AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Del Skrevet 23. mai 2022 Hei, jeg satte inn fryst embryo for noen mnd siden og mistet i uke 4 og snuste ja vet det er idiotisk men kan det være årsaken? Skal sette inn nytt egg nå om noen uker og har sluttet helt med snus Anonymkode: da5cc...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy Pond Skrevet 23. mai 2022 #2 Del Skrevet 23. mai 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, jeg satte inn fryst embryo for noen mnd siden og mistet i uke 4 og snuste ja vet det er idiotisk men kan det være årsaken? Skal sette inn nytt egg nå om noen uker og har sluttet helt med snus Anonymkode: da5cc...ed7 Om det er snusen eller ikke er umulig å si. Ikke plag deg selv med å gå å tenke på dette, det gjør ingen forskjell fra eller til nå. Sørg for at du holder deg unna nikotin-og tobakksprodukter i neste forsøk og masse lykke til. :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Del Skrevet 23. mai 2022 Amy Pond skrev (Akkurat nå): Om det er snusen eller ikke er umulig å si. Ikke plag deg selv med å gå å tenke på dette, det gjør ingen forskjell fra eller til nå. Sørg for at du holder deg unna nikotin-og tobakksprodukter i neste forsøk og masse lykke til. 🙂 Tusen takk ❤️❤️ skal snart ha innsett nå Anonymkode: da5cc...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy Pond Skrevet 23. mai 2022 #4 Del Skrevet 23. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Tusen takk ❤️❤️ skal snart ha innsett nå Anonymkode: da5cc...ed7 Håper det sitter! Krysser fingrene for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Del Skrevet 23. mai 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk ❤️❤️ skal snart ha innsett nå Anonymkode: da5cc...ed7 Og du har sluttet å snuse? ❤️ Anonymkode: aeee6...b6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Del Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og du har sluttet å snuse? ❤️ Anonymkode: aeee6...b6a Ja men når jeg leser mye på nett så var nok ikke snusen årsaken til at jeg mister men genfeil med egget Anonymkode: da5cc...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Del Skrevet 23. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men når jeg leser mye på nett så var nok ikke snusen årsaken til at jeg mister men genfeil med egget Anonymkode: da5cc...ed7 Det kan det godt være. Men om du planlegger å bli gravid så skal du slutte å snuse Godt jobba om du har klart det! Anonymkode: aeee6...b6a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Del Skrevet 23. mai 2022 Godt mulig det var nikotinen du puttet i deg, ja. Toppen av dumskap, men du har forhåpentligvis lært. Anonymkode: 64bee...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Del Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Godt mulig det var nikotinen du puttet i deg, ja. Toppen av dumskap, men du har forhåpentligvis lært. Anonymkode: 64bee...8ff Leste på nett at det mest sannsynlig var genfeil på embryoet Anonymkode: da5cc...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #10 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Godt mulig det var nikotinen du puttet i deg, ja. Toppen av dumskap, men du har forhåpentligvis lært. Anonymkode: 64bee...8ff Tull! Ikke hør på sånne kommentarer. Ja det beste er om du slutter å snuse, men det var sannsynligvis ikke grunnen til du mistet, kunne like gjerne skjedd om du ikke snuste. lykke til med neste forsøk! Anonymkode: 39f5e...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå