Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #141 Skrevet 2. mars 2007 Når min utflyttede datter sa i går at hun forteller alle at jeg er sterk og tøff. Det kom etter mange tøffe år både med sykdom, økonomi mm som også hun var en del av.
regine Skrevet 2. mars 2007 #142 Skrevet 2. mars 2007 Da kjæresten min sa "du er det beste som har hendt meg". Da ble jeg helt stum og litt satt ut....
hjertesukka Skrevet 2. mars 2007 #143 Skrevet 2. mars 2007 Denne uka har jeg faktisk fått masse komplimenter når jeg tenker meg om: Både fra de jeg jobber med, og fra potensielle kjæreste-emner. Men det jeg husker aller best er fra noen år tilbake, fra kjærest: "Du med ditt lille, pene og kvikke hode". Og "alle" mine ekser har skrytt av at jeg har pene bein.
Gjest prestekrage Skrevet 4. mars 2007 #144 Skrevet 4. mars 2007 Dette var virkelig en koselig tråd. Ett av de beste komplimentene jeg har fått fikk jeg nylig av en kompis av meg. Han har nettopp fått barn (som han ikke bor sammen med). I den anledning lurte han på om jeg å vesla kunne komme på besøk en gang barnet var hos han- for han syntes jeg var så flink med datteren min og håpet at han kunne klare å kopiere meg!!! Ellers er jeg så heldig å ha ei bestevenninne som er superflink til å gi komplimenter. I går ringt hun meg (vi bor noen timer fra hverandre) å lurte på om jeg hadde planer en bestemt dag i påsken. Nei, har ikke det-svarte jeg. Fint- for da ville hun gjerne få lov til å kidnappe meg. En hel dag hvor hun skal sjemme meg bort- for det fortjener jeg (hennes ord). "Så flink og snill som du er mot datteren din og andre rundt deg- er det sannelig på tide at noen gjør noe tilsvarende til deg" Sånn varmer så godt etter en uke hvor jeg virkelig har måte sjonglere med tiden for å få kabalen til å gå opp. Alt for mye å gjøre på jobb, en sliten datter (med en pappa som sviktet i samværshelg) og hvor det meste rett og slett har gått litt på tverke... For en tid tilbake fikk jeg også ett kjempekompliment via x'en min (pappan til vesla). Han og hans samboer hadde sittet å snakket om det å få barn. Da hadde samboeren sagt at hun ikke visste om hun turde få barn- for hun var ikke sikker på om hun klarte å være like flink med det barnet som jeg er med vesla... Den gjorde godt den- spes med tanke på alt bråket som har vært mellom x'n og meg (og hun får jo selvf severt hans versjon og er dermed sikkert ikke så veldig begeistret for meg)
Gjest prestekrage Skrevet 4. mars 2007 #145 Skrevet 4. mars 2007 Kom på ett til (som jeg på "duste-dager" stadig minner meg selv på). Skjedde sommeren for 2 år siden. Var på ett utested i Oslo da en av norges (på den tiden) mest ettertraktetde ungkarer plutselig stiller seg ved siden av meg å sier "Vet du hva?- Du var rett og slett skamfullt pen". Så fikk vi drinkene våre og gikk i hver vår retning. Men i løpet av kvelden fikk jeg endel pene smil- uten at vi snakket noe mere sammen...
miow Skrevet 4. mars 2007 #146 Skrevet 4. mars 2007 Fra ei jente jeg ikke kjenner så godt, men har møtt noen ganger pga felles venner: Du, det her har jeg tenkt på å si lenge, men det har på en måte ikke passa seg. Men du er så søt og fin du, du aner ikke! Og så fikk jeg noen fine sist uke, da ting plutselig gikk litt til helvete. Da kom det fra ei veninne på msn at hun "følte at jeg trengte en klem" fulgt av masse fint som overvelda meg helt der jeg satt.
muesli Skrevet 5. mars 2007 #147 Skrevet 5. mars 2007 det beste komplimentet eg har fått er fra typen min: "Ka har eg gjort for å fortjena deg?" og "eg håpe virkeli du blir mor til mine barn ein gang i framtiden" da betydde så utruligt mye for meg, siden eg har vore så usikker på meg selv hele livet
Gjest Miss_alexandria Skrevet 5. mars 2007 #148 Skrevet 5. mars 2007 Hm, jeg har fått så mange gjennom årene, men jeg kan komme med de to siste jeg fikk i går og før helgen "Du har mad ass skills på ski" Min bror på 15 og kameraten sa det da vi var i skitrekket i vinterferien nå. "Du har veldig fin skrift for å være så gammel" Min lillebror på 13 da jeg hjalp ham med engelskleksen.... Jeg synes slike komplimanger er mye kjekkere å høre enn slibrige på byen
Gjest Cienna Skrevet 11. juli 2007 #151 Skrevet 11. juli 2007 Av kjæresten min da han fridde til meg: Du er den eneste rette for meg og og jeg elsker deg så ufattelig høyt. Du er den jeg vil dele resten av livet mitt med. Vil du gifte deg med meg?
Allimac Skrevet 12. juli 2007 #152 Skrevet 12. juli 2007 Nå må vi få liv i denne tråden igjen! Jeg har fått mange søte og fine komplimenter av både kjæreste og venner, henger meg på disse under her (fra kjæresten): "Jeg elsker deg for at du nettopp er deg" Høres enkelt ut, men betydde et helt hav for meg i hvertfall. Men... som alle vet, ingenting holder evig, så disse ordene fikk jeg av eks-dama mi faktisk. At han vil gifte seg med meg! "Du er et fantastisk menneske!". "Jeg elsker deg for den du er" Noen som har fått noen fine i sommerferien?
Aftenvandrer Skrevet 12. juli 2007 #153 Skrevet 12. juli 2007 (endret) En venninne av meg sa "Hvis min fremtidige mann klarer å se meg 15 % av så godt som du gjør, da bør jeg kalle meg verdens heldigste". Et annet som ikke var like heldig (13 år tilbake, brev fra ei jente jeg kjente en gang): "Jeg ligger på sengen og tenker på det varme blikket ditt, de sjelfulle, vakre øynene dine. Du vet, øynene er jo sjelden speil". Endret 12. juli 2007 av Aftenvandrer
milla-mor Skrevet 12. juli 2007 #154 Skrevet 12. juli 2007 høres ut som om kg er stappfullt av fantastiske mennesker! når jeg tenker meg om, går nesten alle komplimenter jeg har fått, på utseendet... det synes jeg er fryktelig trist. da føler jeg at de ikke hadde noe annet å komme med, så da kommenterte de det utenpå. kanskje jeg ikke er så lett å komme innpå... hmmm. (tankefull). men min lille datter er heldigvis flink til å sjarmere vettet av meg. "jæi esker mamma min!" "kooose mamma! fiiine mamma!" faktisk så er det en god del komplimenter til meg som går via andre... type "han/hun sa at du var så innmari hyggelig/snill/morsom"... de betyr jo endel de òg. lurer på om folk er klar over hvor godt et par ord kan gjøre. kan stråle i timesvis, jeg, men da må det gå på personlighet. utseende-komplimenter liker jeg egentlig ikke så godt. 1
Aftenvandrer Skrevet 12. juli 2007 #155 Skrevet 12. juli 2007 høres ut som om kg er stappfullt av fantastiske mennesker! når jeg tenker meg om, går nesten alle komplimenter jeg har fått, på utseendet... det synes jeg er fryktelig trist. da føler jeg at de ikke hadde noe annet å komme med, så da kommenterte de det utenpå. kanskje jeg ikke er så lett å komme innpå... hmmm. (tankefull). men min lille datter er heldigvis flink til å sjarmere vettet av meg. "jæi esker mamma min!" "kooose mamma! fiiine mamma!" faktisk så er det en god del komplimenter til meg som går via andre... type "han/hun sa at du var så innmari hyggelig/snill/morsom"... de betyr jo endel de òg. lurer på om folk er klar over hvor godt et par ord kan gjøre. kan stråle i timesvis, jeg, men da må det gå på personlighet. utseende-komplimenter liker jeg egentlig ikke så godt. Det er vel ikke sagt at KG er fylt av fantastiske mennesker, vi ble tross alt bedt om å fremheve positive ting her, og ikke de gangene vi har fått verbal pryl.
Gjest xio Skrevet 12. juli 2007 #156 Skrevet 12. juli 2007 "Du er verdens vakreste kvinne!" - enormt full mann på pub som sikkert bare svidt greide å skille mellom damer og menn "Se mamma, Barbie!" - liten jente (som fikk meg til å slutte å lysne håret mitt.....) Mest inntrykk: "Du er den morsomste jeg noensinne har møtt" - kjæreste
milla-mor Skrevet 12. juli 2007 #157 Skrevet 12. juli 2007 neida, aftenvandrer, det var vel ikke fullt så bokstavelig ment. men, når dèt er sagt, så er jeg heeelt sikker på det finnes drøssevis av mennesker som aldri får komplimenter, og her var det jo så mange koselige. jeg antar at en tvers igjennom råtten person ikke hører så mange hyggelige ting... det ble skrevet i et ukritisk og positivt øyeblikk, fordi jeg ble i godt humør av å lese masse koselige innlegg. jeg har forresten nylig fått et slags kompliment som ikke gikk på utseendet, og som jeg ble helt varm inni meg av... jeg lå og sov, med kjære tett inntil meg. jeg våkner av at han kysser meg i nakken, og hvisker "jeg elsker deg så vanvittig høyt, milla-mor...". det var så fint at han sa det selv om han trodde jeg sov, liksom. snille kjæresten, som får meg til å føle meg ufortjent vakker og bra 1
Gjest tyrper Skrevet 13. juli 2007 #158 Skrevet 13. juli 2007 Jeg blir alltid så glad når jeg finner hyggelige og positive tråder på KG, så nå skal jeg jaggu starte en selv! <span style='color:blue'>Så mitt spørsmål er: hva er det beste komplimentet du noen gang har fått?</span> Jeg trodde mitt var et jeg fikk i jobbsammenheng for en del år siden - og som jeg aldri har glemt. Jeg jobbet ekstra i helgene som servitør, og en lørdag var det tjukkfullt med folk, en eller annen anledning. Vi var en haug med servitører på jobb, og løp beina av oss - jeg storkoste meg! Da skiftet mitt var over, kom skiftleder bort til meg (forøvrig en jente som er mange år yngre enn meg) og sa: 'Apple, jeg må bare få si dette her, det er en absolutt fryd å jobbe sammen med deg!' Gjett om jeg var stolt... Men nå har jeg møtt en mann som jeg er stormforelsket i, og har fått et nytt beste kompliment (selv om det går på litt annet enn jobbb... ). Så her kommer mitt nye beste kompliment, som nettopp tikket inn på sms. Han er forresten engelsktalende, så jeg tar det på originalen: I like the way you smile and your face lights up, the way your eyes shine, your beautiful personality that makes me laugh, the way you walk with them lovely legs and ass, and as for that slim, slender silky body... Wohoo! <span style='font-size:6pt;line-height:100%'>Og vi har ikke engang hatt sex ennå...</span> sorry, men den sms'en der har jeg også fått, er en sånn som går rundt det der. Men litt moro å få den likevel sikkert, siden det er så nytt mellom dere. Men veldig personlig var det ikke da siden det er sånn masse produsert...
Aftenvandrer Skrevet 13. juli 2007 #159 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er ikke så sikker, Milla-mor, jeg hadde en kamerat som var psykopat fra kjernen og ut til spissen av lillefingeren, og alle jentene rundt ham sa "åå, men han er jo så god", "nåå, men det er jo så synd på ham", "han er jo ikke så snill, men han mener det sikkert ikke vondt".
Apple- Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #160 Skrevet 21. juli 2007 sorry, men den sms'en der har jeg også fått, er en sånn som går rundt det der. Men litt moro å få den likevel sikkert, siden det er så nytt mellom dere. Men veldig personlig var det ikke da siden det er sånn masse produsert... Er det vits i å prøve å ødelegge en tråd som er ment å være positiv og hyggelig?? Og, joda, den var veldig personlig, den sms'n! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå