Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

En lærer på videregående sa til meg en gang:

"Du er solstrålen i hverdagen min!"

Da ble jeg veldig glad. Snille mattelæreren som hjalp meg hele tiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og dattera mi på tre år satt side om side ved kjøkkenbordet og rensket jordbær her om dagen, vi hadde et helt brett som vi skulle renske og lage syltetøy av. Hun fikk sitte med en liten kniv og skjære opp jordbærene. Plutselig lente hun seg mot/klemte seg mot hånden min og så sa hun: "Mamma, du er kjærest."

Jeg ble så glad, det kom så spontant ut i fra det at hun koste seg sånn der hun satt. (Særlig siden hun er så enormt ærlig, det hender jeg får høre jeg er "bersj-klomp" også, når hun bli sinna på meg :ler: )

Har ett veldig spesielt forhold till jenta mi, hun ble født over tre måneder før termin. Etter en meget lang periode på sykehuset fikk vi endelig ta henne med hjem, og jeg sa til en av kontaktsykepleierne som jeg hadde hatt mest med å gjøre under denne perioden at jeg var så glad for at vi hadde fått beholde henne(altså datteren min, at det hadde gått bra med henne), og at vi hadde vært så heldige. Fikk da et komplement som jeg er litt stolt av, kontaktpleieren sa at dattera mi var minst like heldig som har meg og mannen min til foreldre. Det ble jeg glad for.

Skrevet

Beste komplimentet jeg har fått må vel være det jeg fikk i våres.. Skulle ha jobbmøte en lørdag og var da samlet alle fire som jobber på jobben og de to som hadde jobbet den dagen kom på en dame som hadde vært innom butikken.. Hun bodde vist helt i sverige og hadde kun vært på liertoppen en gang før, da hadde hu fått en slik ypperlig og fantastisk service av en søt og snill ung dame som gjorde at hun bare måtte komme tilbake en gang til.. Koselig for det er jo faktisk et stykke til sverige fra liertoppen..

Gjest Malina
Skrevet

Ett av de beste komplimentene jeg har fått må være av mamma da hun sa "jeg blir så stolt når jeg ser hvordan du behandler menneskene rundt deg."

Tenkte ikke så veldig på det med en gang,men i ettertid har jeg funnet ut at det var veldig fint sagt,og det gjør meg oppriktig kry at mamma legger merke til slikt.

Gjest Gjest_snøfnugg_*
Skrevet

Min gamle sjef sa en gang da jeg hadde pyntet meg til personalfest..

-Du hadde ikke trengt å pynte deg du. Du ville uansett vært vakker i en svart søppelsekk du. :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Det fineste er vel når jeg føler meg så stygg og elendig (typisk lørdagmorgenkjempetrøttogguffen), og kjæresten min spør meg: "Søte, pene kjæresten min, vi må huske å kjøpe kaffe i dag". At noen i det øyeblikket kan si noe slikt til meg (der jeg sitter i nattøy, med bustete hår og uten sminke og med trøtte øyne... dere forstår tegninga?) det er koselig det...

Skrevet

Oi, så mye koselig =) vurderer virkelig å bli medlem her, er så mye interessant og koselig å prate om ^^

Det jeg husker best som kjæresten min har gjort er når kjæresten min kom med roser og et stort, kjempefint kort der det sto:

"hvert øyeblikk uten deg er mangelfult"

Og når vi er borte fra hverandre og jeg får en melding der det står:

"savner deg og tenker på deg hele tiden!"

men det jeg elsker mest er når vi ser hverandre dypt inn i øynene og sier hvor mye vi elsker hverandre <3

Skrevet

jeg var innom en butikk, som ligger på samme kjøpesenter som jeg jobber på. så sa damen, skal du på jobb nå? så sa jeg ja, hvordan vet du hvor jeg jobber?

så sa hun: man glemmer ikke en slik hyggelig person med så søtt ansikt og smil.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det beste komplimentet jeg noensinne har fått, var fra dattera mi, en dag vi var på vei inn til byen for å kjøpe noen småting bare jeg og henne. Vi satt og prata og kosa oss i biln, da hun plutselig utbrøt; "Åh, mamma. Du er så fin! Den røde leppestiften passer såå godt til de gule tennene dine." :ler: Det var det finste hun kunne komme på å si til meg, og det beste komplimentet jeg noensinne kommer til å få!

Skrevet

Må få legge til at hun var omlag 4 år da dette ble sagt :)

Skrevet

Fikk en gang høre at "du ser ut som noe jeg kunne sett på et gammelt maleri liksom.." Var visst ment som et kompliment^^

Og så fikk jeg et stort et av ei veninne her om dagen: Hun vil ha meg som forlover når hun skal gifte seg! Skummelt, men kjempekoselig;)

Skrevet

Mitt beste kmpliment noen gang var da jeg var 17 og akkurat hadde flytta hjemmefra og mamma sa at hun var stolt av meg. Betydde veldig mye å få høre den akkurat da:)

Skrevet

Kom på en søt en! Danselæreren min fortalte at hun hadde vist et opptak fra en liten forestilling jeg hadde vært med på til de yngste elevene sine på 6-7 år. Da hadde noen sagt at "ååh hun ****** er så fin!" Ja var meg det da :rodme:

Skrevet

En tidligere kollega av meg sa en gang at han hadde lagt merke til at jeg hadde uvalig gode verdier. Har aldri glemt det :)

Annonse
Skrevet

Det beste komplimentet jeg har fått tror jeg ikke jeg klarer å beskrive med ord. Det var en helt spesiell person som viste på en fantastisk måte hvordan han satt pris på meg og mine kvaliteter, men det var ikke bare ordene, det var hele situasjonen og bare føle at jeg faktisk er helt spesiell :)

Gjest den undrende
Skrevet
Ett av de beste komplimentene jeg har fått må være av mamma da hun sa "jeg blir så stolt når jeg ser hvordan du behandler menneskene rundt deg."

Tenkte ikke så veldig på det med en gang,men i ettertid har jeg funnet ut at det var veldig fint sagt,og det gjør meg oppriktig kry at mamma legger merke til slikt.

Du og du! Det var det beste komplimentet jeg har hørt og lest. Du må virkelig være et flott menneske som får sagt dette om deg. *bukke* Jeg kan faktisk ikke tenke meg et større eller finere kompliment enn dette. Og moren din må være like glimrende, som ser dette og som sier det til deg! Og hun må jo hatt en finger med i det også da. :)

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Gjest glamourgirl
Skrevet (endret)

"Du er like ukomplisert og lettvinn som en mann på de områdene som gjelder!"

"Du er det heleste og ekteste mennesket jeg har truffet!"

"Greit nok at du er pen, men du tør vise sårhet... og det gjør deg vakker"

Endret av glamourgirl
Skrevet
"Åh, mamma. Du er så fin! Den røde leppestiften passer såå godt til de gule tennene dine."  :ler:

:ler::legrine::ler:

Det er utrolig moro å lese alt dette! Mine er ikke morsomme, men de betyr mye for meg...

Det lykkeligste øyeblikket mitt hittil var da kjæresten min satte seg litt nærmere meg og sa: "Du...? Jeg er veldig, veldig, veldig glad i deg! :kikka ned og så opp igjen: Og jeg er så utrolig glad for at jeg har deg! Jeg kunne aldri tenkt meg noen andre enn deg, det skal seriøst MYE til for at jeg skal ombestemme meg nå!! Jeg har aldri vært så lykkelig før!

Jeg synes vi passer utrolig godt sammen, eller du passer i alle fall veldig bra for meg (et snev av sviktende mot, ettersom jeg ikke hadde fått frem et ord under hele "monologen".... ;) ), vi har de samme interessene og har det alltid gøy sammen. Du betyr mer for meg enn du aner!!"

Dessuten bruker han alltid ordet vakker om meg...

En annen episode var da jeg og kjæresten min var ute og skifta dekk på bilen, så stoppet en liten jente og en liten gutt ved innkjørselen, og jenta stod bare og smilte. Jeg smilte tilbake, og da de to gikk videre sa jenta til gutten: "Åh, hun var pen!!!" :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...