Gjest iris Skrevet 12. oktober 2010 #301 Skrevet 12. oktober 2010 etter en kveld hos et par kompiser, kom eksen min hjem og fortalte at de hadde diskutert kjærestene sine. konklusjonen deres ble at han hadde skutt gullfuglen, og en av kompisene hadde til og med sagt at han måtte holde på meg så godt han kunne, for han kunne virkelig ikke finne noe bedre. da ble jeg glad:-) i ettertid har en av mine første kjærester sagt at han håper å finne ei jente som er lik meg. en pasient, som var ganske dårlig, sa til meg: "jeg er så glad for å ha truffet deg. du var hos meg da jeg var redd, og tok deg tid til meg, selv om jeg vet at du egentlig hadde det travelt. jeg er så takknemlig, og ønsker så inderlig at jeg hadde et barnebarn som deg". hun gråt, og gav meg en klem, og klumpen i halsen min vokste. jeg traff en gang på en kompis som er politi, og fikk hilse på partneren hans (kollega). dagen etter fikk jeg en sms hvor det stod: "M kom på jobb i dag og sa at han ikke klarte å slutte og tenke på den fantastisk fine jenta han hilste på i går. han håper kjæresten din er klar over hvor heldig han er" 1
Shinana Skrevet 16. november 2010 #303 Skrevet 16. november 2010 "Kjæresten min, vet du hva? Du er den nydeligste jenta som finnes! Både innvendig og utvendig! Derfor elsker jeg deg!" Sambo i tale på bursdagen min. Han fikk enda en stjerne i hjertet mitt for den!
Nika_83 Skrevet 16. november 2010 #304 Skrevet 16. november 2010 Herlig tråd Fra kjæresten: "Når jeg ser deg, så kan jeg ikke annet enn å smile" Fra ei venninne: "Selv etter 21 år som venner er det du som fremdeles får meg til å smile og le hjertelig. Ingen er som deg" Fra sjefen: "Skulle ønske alle jeg har jobbet med var som deg. Hver dag har du sola med deg, selv når det regner"
Gjest dundra Skrevet 16. november 2010 #305 Skrevet 16. november 2010 Fikk høre av en fyr jeg danset med en gang at jeg jammen svetta lite til å være så feit.................. Jippi
Gjest guest Skrevet 16. november 2010 #306 Skrevet 16. november 2010 samboer: aner ikke.. jobb sammenheng: (jeg var i tvil om sykepleier var noe jeg virkelig ville) så sa ei jeg jobbet med: du kan dette, du er virkelig god i dette, jeg håper jeg får en pleier som er som deg når jeg blir gammel og grå. venninne: du gjør alt for meg, selv om det går utover deg selv på en negativ måte, men du er sola og klippen i mitt liv. la oss aldri miste det. (to mnd senere ble vi uvenner da jeg "stjal typen hennes".
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #307 Skrevet 16. november 2010 Kanskje det beste er fra eksmannen, noen år etter at han ble eks (og hadde hatt flere etter meg) "Jeg kommer aldri til å finne noen som deg uansett. Du er, og vil alltid være, den mest fantastiske personen jeg vet om"
Violet Hill Skrevet 16. november 2010 #308 Skrevet 16. november 2010 Jeg svevde ganske høyt i starten etter at jeg traff samboeren min, og omtalte han konsekvent som "drømmemannen". Ble ganske varm da jeg en stund senere fikk høre at han hadde fortalt kameratene sine om at han hadde funnet drømmejenta Vi er ikke spesielt gode på komplimenter i hverdagen, men et annet som festet seg var da han sa at en av de fine tingene med meg er at jeg er alltid er like vakker, også når jeg våkner usminket om morgenen. Det er jo litt flåsete, og det sier kanskje mest om de andre jentene han har truffet, men jeg ble veldig glad likevel ettersom jeg absolutt ikke føler meg sånn....
Evalilja Skrevet 16. november 2010 #309 Skrevet 16. november 2010 (endret) Ok, fra eksen: " Du er det beste som har hendt meg" Og en gang jeg kom ut fra badet og han satt i sofaen...jeg ble stående og tenke.. så la jeg merke til at han så på meg og han sa "Du er så pen du". Jobb/Studier: "Du har vel studert medisin før du?" (Absolutt ikke:P) Og når jeg sto klar til å knipse et bilde av en pasient på oppvåkning. Han sa: "Jeg trodde du var en engel" Og han var helt våken:P Vennine: "Du er alt for pen for han" Min første kjæreste etter at jeg dumpa han. Foreldre: pappa er ærlig og hvis jeg ser fin ut sier han det med en gang. Mamma er alltid stolt av meg og sier jeg er så smart. Hihihi:) Endret 16. november 2010 av Evalilja
Evalilja Skrevet 16. november 2010 #310 Skrevet 16. november 2010 Kanskje det beste er fra eksmannen, noen år etter at han ble eks (og hadde hatt flere etter meg) "Jeg kommer aldri til å finne noen som deg uansett. Du er, og vil alltid være, den mest fantastiske personen jeg vet om" Så herlig. Synd det ikke fungerte da.
aline Skrevet 16. november 2010 #312 Skrevet 16. november 2010 Jeg er glad i komplimenter og har fått noen, men jeg tror ett som henger godt igjen var på treningssenteret... lol, etter en klasse.. en fremmed kom til meg og sa noe sånt som: "Du, jeg er hetrofil altså, men når jeg ser deg bevege deg... det er nesten så jeg snur!!" som iherdig danser og moover, så må jeg innrømme at slike komplimenter gjør dagen fiiiiin.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #313 Skrevet 16. november 2010 En jeg rota med for mange år siden sa nylig at jeg var den beste han hadde klina med. Følte ikke det var gjensidig, men ok
Mann34 Skrevet 16. november 2010 #314 Skrevet 16. november 2010 Jeg fikk høre følgende fra en kompis: "Viss du noen gang ranet en bank, så ville jeg ikke angitt deg". Var vel kanskje heller ment som en spøk fra hans side da....hehe.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #315 Skrevet 17. november 2010 " Du er fremdeles drømmejenta mi!" på sms en sund etter at han hadde reist hjem - og jeg nettopp (etter 3 ukers dating) hadde fortalt ham at jeg hadde Multippel Sklerose. Vi giftet oss i sommer. 1
cindarella Skrevet 17. november 2010 #316 Skrevet 17. november 2010 Fra samboeren min: "Du er favorittmennesket mitt!" Synes det var så søtt sagt :rødme:
Gjest Cacho i.i. Skrevet 18. november 2010 #317 Skrevet 18. november 2010 Fra sambo: "Jeg trives så godt sammen med deg - endelig ei dame jeg kan slappe av og være meg selv sammen med..." (Store ord fra en mann av få ord!) Fra søsteren min: "Jeg elsker deg - du er den beste søsteren noen kunne ønske seg!" Fra min beste venninne: "Det er så godt å snakke med deg - du forstår meg uten at jeg må forklare i det vide og brede." Fra min ex: "Jeg er så stolt av deg - ikke bare er du vakker utenpå, men du har en vakker sjel også! Rene kinderegget, er du!" Har gjemt alle disse komplimentene i hjertet mitt...
Gjest boblebrus Skrevet 18. november 2010 #318 Skrevet 18. november 2010 Fra samboer, når jeg ligger møkkatrøtt i senga om morgenen med bustesveis og lakenmerker på kinnet: "Åå, du er søøt! *nuss!*" Eller når han bare plutselig gir meg en megakos og forteller hvor søt jeg er og at han er glad i meg. Når vi bodde i et avstandsforhold var han også veldig flink på å sende meg koselige smser. "Jeg tror jeg har norges beste dame!" varmet veldig. Før jeg ble sammen med sambo, hooka jeg opp med en fyr på festival engang. Og han var utrolig raus med komplimenter alà "dæven, du er sexy! å herreguud, så deilig du er!". Hadde ikke hørt så mange slike ting om meg selv før, men må si det var veldig ålreit Fra kunder, når de sier "tusen hjertelig takk for hjelpen, det var kjempesnilt gjort!" Ellers er mamma og pappa veldig flinke til å fortelle meg at de er stolte av meg og at jeg er dyktig
Gjest benighted Skrevet 20. november 2010 #319 Skrevet 20. november 2010 Det mest minneverdige er iallefall : - Jeg visste ikke hvordan du så ut før det var for sent
Maxi Skrevet 20. november 2010 #320 Skrevet 20. november 2010 Jeg har nylig blitt kjent med en mann og jeg snakket litt med han i dag. Han spurte hvor gammel jeg var, og jeg spurte hva han trodde. 25 sa han. Jeg takket og svarte at nei, jeg er 29. Da ble han helt sjokka og sa du kødder? Nei sa jeg som sant var, og spurte hvorfor han trodde det? Fordi du har en hot kropp som en 21 åring svarte han da. Dette er noe jeg satte utrolig pris på, for jeg har alltid hatt komplekser for kroppen min og jeg føler jeg ble 100 kg lettere når han sa dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå