Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

etter 6 år sammen ; Du er det beste som har hendt meg...

Dine øyne er så jupe som to pisshøl i snøn

Fine hyller (bryster)

Du er som en ....en sånn gaselle! Drit fin , -og vanskelig å fange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min sa for en tid tilbake at jeg er det mest oppegående og intelligente mennesket han kjenner. Det satte jeg utrolig stor pris på, spesielt fordi jeg føler det på akkurat samme måte når det gjelder han!

Ellers gir kjæresten ofte komplimenter ang utseende, noe som er fint på dårlige dager...

Jeg setter også pris på det når folk forteller meg at jeg er flink faglig, at jeg har jobbet bra med et prosjekt og liknende. Og det skjer jo fra tid til annen:)

Skrevet

Av mannen min, med hånden sin i min, og rørte tårer i øynene på vei til butikken for å handle sammen: "Vi (han og mitt stebarn) er så utrooolig heldig som har deg i livet vårt!"

:rødme:

Og.. i talen han holdt til meg i bryllupet, helt uten "manuskript" etter å ha grudd seg til talen i flere uker.. så sa han en del vakre ting om hvor heldig han var.. og at måten jeg tok han og barnet hans inn i livet mitt var så..... (masse store tårer i øynene hans) at han ikke hadde ord som kunne beskrive hvor takknemlig han er..

Det tror jeg må være det vakreste noen har sagt. Jeg kunne fortsatt listen her.. får ikke like mange komplimenter nå som før.. men da vi møttes var han utrolig flink til å si nydelige ting.. mye flinkere enn meg!

Tar det forresten også som kjempefint kompliment hver gang han kaller meg "jenta mi" eller "kåna mi".. får en sånn glad stoltfølelse av det! :love:

Skrevet

Fra Kjæresten(vært sammen en mnd):

- Vi var ute i mørket, jeg så opp på himmelen og sa: Åhh, eg blir så svimmel når eg ser opp på himmeln. Da så han på meg, smilte og sa: Jeg blir svimmel når jeg ser på deg jeg.

- Du er mitt eneste, får jeg ikke deg gir jeg faen i alt, du er min store kjærlighet.

- Jeg har så lyst til å vise deg til alle, jeg er så stolt av at du er min.

- Du er værdens hærligste, skjønneste osv.

- Elska deg over alt skjønne pia mi.

- jeg gleder meg til alt med deg.

- Du lyser opp dagen min, sola mi.

- Du er så behagelig å være rundt.

- Du er alt jeg har drømt om og mer til, trodde ikke det fantes noen som deg.

Fra en i omgangskretsen min da jeg var ung:

- Du gjør meg så glad, du er så pen og alt, men fortsatt gidder du å snakke med stygge meg. Du er et flott menneske.

I sexsetting:

- mens han peiser på ser han på meg og smiler og sier om og om igjen - du er så skjønn.

- Fra han: Mi lille jomfru. Jeg: Hæ?(er IKKE jomfru). Han: Du er så trang og deilig.

- Det er ikke mulig å se på deg/legge seg ned på siden av deg uten å bli kåt, du er så deilig.

- Jeg har oppdaget sex pånytt med deg.

- Du er så trang og deilig, skulle hatt deg på boks.

- Du er verdens beste kysser (hørt fra mange)

- Du suger som en gud.

Om blikket mitt:

- Hadde sett på en dritkjekk fyr en kveld og han stirret mye tilbake, gikk bort for å snakke med han og han sa at han ikke klarte å la være å se på meg, jeg hadde det mest fantastiske blikket.

- Hadde sett på en annen fyr en kveld, mnd etterpå kom vi i snakk. Da sa han at han ikke hadde klart å få meg ut av hodet sitt siden den andre kvelden.

- Satt på en fest sammen med venner, jeg sa ett eller annet og så på en av fyrene der, han bra utbrøt: Jeg bare elsker det blikket ditt.

- En gammel mann kom bort til meg ute på byen. Unnskyldte seg for at han forstyrret meg, men han måtte bare si noe til meg. Han synes det var noe helt spesielt med meg, og hadde han vært ung hadde han prøvd seg på flekken. Så takket han veldig for at en ung pike som meg i det hele tatt giddet å snakke med en gammel mann som han.

Fra en jordmor:

- At jeg var den peneste babyen hun hadde sett i sin tid.

Fra venninner:

- Kan ikke du lære meg hvordan du klarer å ha det så bra og se så bra ut. Hun var inne i en periode der hun følte seg for gammel.

- Jeg ska aldri ta med meg kjæresten min til deg på middag, da kommer han til å gå fra meg fordi du er så god til å lage mat.

Skrevet

Har fått mange koselege sjølv, men eg har i ettertid fått fortalt at eg hadde gitt mi mor eit veldig koseleg eit som barn.

"Du mamma... Du vett når eg smørre nugatti sånn tjukt på skjevene og det tyte ut? Så gla e eg i deg! :D"

Hehe

Skrevet

Har vel fått endel av mannen opp igjennom..

Elskå dæ over alt nurket mitt,sier han ofte og det treffer hver gang!

Unga er noen herlige skapninger dem også.. sier mye fint!

mamma du er den beste,godt vi ikke har fler :)

sjefen sa en dag : åå er så glad jeg fikk deg inn i butikken, alt går så mye bedre nå.

eller: det er så morro å jobbe sammen med deg :)

alt treffer og gjør godt i hjerterota!

Skrevet

Av legen fikk jeg dette:

Du har så flott livmor i profil, haha.

Av en type:

Du er så vakker at snøen smelter.....synd for jeg er glad i snø

Skrevet (endret)

Så koselig tråd :strix: Blir så glad jeg :)

Det beste jeg har fått er fra en kunde som jeg egentlig ikke kjenner så godt, men vi har hatt noen samtaler..

"Dinedama, det skulle gått ann å klone sånne som deg slik at alle sammen kunne hatt et helt fantastisk og perfekt kvinnfolk!"

Den var søøøøøøt syns jeg :sjenert:

Samme fyren forøvrig sa her om dagen "Du er min helt, for sånne jenter som er så ordentlige og greie som deg er det ikke mange av."

Ellers er det jo "de vanlige" fra samboeren da :fnise: Bortsett fra en veldig spesiell :lur:

"Du lager jo bedre mat enn mamma jo!!" :ler:

Endret av dinedama
Skrevet
etter 6 år sammen ; Du er det beste som har hendt meg...

Dine øyne er så jupe som to pisshøl i snøn

Fine hyller (bryster)

Du er som en ....en sånn gaselle! Drit fin , -og vanskelig å fange.

:ler:

Så sjarmerende på en helt rar måte egentlig :lol:

• 1 måned senere...
Gjest missLady
Skrevet
Av en type:

Du er så vakker at snøen smelter.....synd for jeg er glad i snø

Hehe! :ler: Så søtt sagt!!

Skrevet
Fra Kjæresten(vært sammen en mnd):

- Vi var ute i mørket, jeg så opp på himmelen og sa: Åhh, eg blir så svimmel når eg ser opp på himmeln. Da så han på meg, smilte og sa: Jeg blir svimmel når jeg ser på deg jeg.

- Du er mitt eneste, får jeg ikke deg gir jeg faen i alt, du er min store kjærlighet.

- Jeg har så lyst til å vise deg til alle, jeg er så stolt av at du er min.

- Du er værdens hærligste, skjønneste osv.

- Elska deg over alt skjønne pia mi.

- jeg gleder meg til alt med deg.

- Du lyser opp dagen min, sola mi.

- Du er så behagelig å være rundt.

- Du er alt jeg har drømt om og mer til, trodde ikke det fantes noen som deg.

Fra en i omgangskretsen min da jeg var ung:

- Du gjør meg så glad, du er så pen og alt, men fortsatt gidder du å snakke med stygge meg. Du er et flott menneske.

I sexsetting:

- mens han peiser på ser han på meg og smiler og sier om og om igjen - du er så skjønn.

- Fra han: Mi lille jomfru. Jeg: Hæ?(er IKKE jomfru). Han: Du er så trang og deilig.

- Det er ikke mulig å se på deg/legge seg ned på siden av deg uten å bli kåt, du er så deilig.

- Jeg har oppdaget sex pånytt med deg.

- Du er så trang og deilig, skulle hatt deg på boks.

- Du er verdens beste kysser (hørt fra mange)

- Du suger som en gud.

Om blikket mitt:

- Hadde sett på en dritkjekk fyr en kveld og han stirret mye tilbake, gikk bort for å snakke med han og han sa at han ikke klarte å la være å se på meg, jeg hadde det mest fantastiske blikket.

- Hadde sett på en annen fyr en kveld, mnd etterpå kom vi i snakk. Da sa han at han ikke hadde klart å få meg ut av hodet sitt siden den andre kvelden.

- Satt på en fest sammen med venner, jeg sa ett eller annet og så på en av fyrene der, han bra utbrøt: Jeg bare elsker det blikket ditt.

- En gammel mann kom bort til meg ute på byen. Unnskyldte seg for at han forstyrret meg, men han måtte bare si noe til meg. Han synes det var noe helt spesielt med meg, og hadde han vært ung hadde han prøvd seg på flekken. Så takket han veldig for at en ung pike som meg i det hele tatt giddet å snakke med en gammel mann som han.

Fra en jordmor:

- At jeg var den peneste babyen hun hadde sett i sin tid.

Fra venninner:

- Kan ikke du lære meg hvordan du klarer å ha det så bra og se så bra ut. Hun var inne i en periode der hun følte seg for gammel.

- Jeg ska aldri ta med meg kjæresten min til deg på middag, da kommer han til å gå fra meg fordi du er så god til å lage mat.

Ååååååååååhh herregud, her var selvtilliten på topp ser jeg..

Skrevet
Ååååååååååhh herregud, her var selvtilliten på topp ser jeg..

Sånne kommentarer er forbudt i denne tråden! ;)

Denne tråden er til for at man skal føle seg bra. De som blir sure, misunnelige osv. kan luske seg ut eller få opp humøret ved å huske (og fortelle oss om) noen hyggelige ting andre har sagt til dem :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg vil følge trådens ånd og gratulere deg, Apple-!

Du har startet den beste og hyggeligste tråden jeg noen gang har lest på noe forum!

Og jeg mener det!

Takk for meg.

Endret av Gregers
Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Skrevet

Ingenting slår et par barnearmer rundt nakken og ei lita jente som hvisker "du er den fineste mamman i verden" Eller en liten gutt som er i verste jentelusalderen som sier han skal hviske deg noe i øret, men så skal han egentlig gi deg en kos.

Da føler man seg som verdens heldigste menneske

Skrevet

Åh, koschlie tråden som jeg hadde glemt! :hjerte:

Jeg fikk et fint kompliment av nyervervet venninne/slags familiemedlem for noen dager siden.

"Du er en sånn person som fester seg i andres hjerter vedig fort. Det er så utrolig lett å bli glad i deg. Du er så vanvittig sterk og klok. Så vanvittig vakker. Du er helt spesiell, og vi er så heldige som får ha deg i livet vårt. Jeg skjønte første gangen jeg traff deg, at du kom til å gå rett inn i sjelen min".

Hehe, det var alt som skulle til for at jeg satt og gråt resten av kvelden. Men det kom fra et menneske jeg beundrer veldig, så det var sterkt å høre.

Ellers er jeg helt enig med :-) anna. Ingenting slår små barnearmer som strekker seg mot meg, og "beste mammaen min!".

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

Har fått mange komplimenter fra ulike folk! For å nevne noen:

Ukjent jente: For en bra rumpe du har!

Andre bla. slekt, ukjente og venner: Du kan bli modell....(hrm..jeg er :sjenert: )

Kjæreste: Du har så deilig bla. pupper,kropp, fjes, rumpe, hår alt...

Det sies at jeg ligner på bla Chyler Leigh og hun i starwars (Leia)!

Kompiss: Du er finere enn de!

Annen kompiss: Du er den fineste her av alle jentene...vi var på russekro!

En vi ble kjent me i syden: Kan ikke du komme å jobbe her, så tiltrekker vi kunder?

Ja nå har jeg nevnt nokk :)

Endret av Betty89
Gjest Gjest_arwen_*
Skrevet

Fra min kjærlighet:

Du er min lykkegenerator, min ro og fred.

Skrevet

Det er utrolig at en rekke kvinner i denne tråden oppfører komplimenter som angår utseende/ kropp som noe de setter pris på, selv når det kommer fra andre enn kjæresten. De ser åpenbart ikke at dette er seksuell trakassering og en grov fornærmelse. Kvinner må aldri finne seg i bare å bli sett på som et sex-objekt. Kvinner som opplever slike kommentarer, bør straks irettesette dem som kom med fornærmende uttalelser, evt anmelde vedkommende til politiet.

Når det gjelder legen som kommenterte en kvinnes livmor, er dette noe av det groveste jeg har hørt om, og dette bør iallfall ikke gå upåaktet hen, men få alvorlige konsekvenser for legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...