Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #101 Skrevet 23. april 2006 Fra en beundrer: Du er en stjerne som skinner klarere enn alle de andre stjernene på himmelen, like sterkt som solen. Jeg håper at jeg en gang blir en stjerne verdig din blendende skjønnhet
Gjest -eline- Skrevet 23. april 2006 #102 Skrevet 23. april 2006 Koooselig tråd! Har fått etpar som jeg har levd lenge på: En tidligere lærer da vi hadde avslutning etter to år: Du har virkelig gått fra larve til sommerfugl, du er vel den som har utviklet seg mest i løpet av disse to årene. (det var da jeg var sikker på at jeg faktisk hadde valgt rett!) Min nåværende veileder til meg for to år siden mens han så på designideene mine: "You've done this before? (designstudier...). What are you doing here?! (og her snakker vi om en som har jobbet for flere store & kjente designfirma i UK, da tar man det som et kjempekompliment!) Litt mer personlige: "Du har så fantastiske øyne" - har fått høre det av flere "Du er så nydelig du jenta mi" - kjæresten tidlig en morgen når håret står til alle kanter og søvnen ligger tykt i øyenkroken... det må være kjærlighet! "Du vet...jeg kunne giftet meg med deg i dag jeg" - *smelt* ...hadde det ikke vært for at jeg faktisk har lyst på et stort bryllup og fest når jeg først skal gifte meg så hadde jeg tatt han på ordet! ...uttrykket til kjæresten når han ser meg er det beste komplimentet jeg kan få egentlig! Det får meg til å føle meg vel til tross for at kroppen ikke er helt slik jeg skulle ønska
Amadea Skrevet 23. april 2006 #104 Skrevet 23. april 2006 I dag var jeg og kjæresten ute og gikk tur, og det var så mange fine vårblomster å se. Jeg påpekte det, og da sa han "Men du er den vakreste blomsten av alle" Smeeeeeeelt!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #105 Skrevet 24. april 2006 Dama sa til meg: "Jeg har aldri hatt så bra sex før som jeg har med deg". Jeg ble veldig glad! Tom V.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #106 Skrevet 24. april 2006 Fra en beundrer: Du er en stjerne som skinner klarere enn alle de andre stjernene på himmelen, like sterkt som solen. Jeg håper at jeg en gang blir en stjerne verdig din blendende skjønnhet ← Utrolig fint sagt
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 #107 Skrevet 24. april 2006 Hmm....faar egentlig masse komplimenter av mannen min, saa det er vanskelig aa skille dem fra hverandre. En eks sa en gang at jeg hadde daadyroeyne, det var koselig sagt! Men denne er vel den beste: "I know you're going to be a wonderful mother one day, that's why I married you." Sitat mannen (maa legge til at han elsker meg enten vi faar barn eller ikke!).
*melis* Skrevet 25. april 2006 #108 Skrevet 25. april 2006 Fra en lærer(inne): "Du er som et drops; søt, med mye godt inni" Fra en gutt: "Du er så vakker og søt og sjarmerende og har så nydelige øyne" Og så fikk jeg et fra en ukjent gutt i helga: "Du er så liten og søt at jeg kunne spist deg opp!" En gang var det også en ukjent fyr som kom bort til meg på et utested, smilte stort, og lurte på om han kunne få en klem fordi jeg var så søt. Setter egentlig mest pris på komplimeter for personligheten, men må innrømme at komplimenter for utseende varmer mye det også Folk burde virkelig vært mye flinkere til å gi hverandre komplimenter, sånt kan fort gjøre dagen bedre!
Annie Skrevet 25. april 2006 #109 Skrevet 25. april 2006 En gang var det også en ukjent fyr som kom bort til meg på et utested, smilte stort, og lurte på om han kunne få en klem fordi jeg var så søt. ← Dette minnet meg om en lignende hendelse jeg hadde på byen for et års tid siden også. En ung, fremmed gutt kom bort og lurte på om han kunne få en klem, før jeg så så snill og søt ut. At jeg kunne vært moren hans gjør historien bare søtere.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #110 Skrevet 26. april 2006 Kjæresten min skrev til meg en gang: du er en vakker blomst som lyser midt i en haug av ugress.....
Lula Skrevet 26. april 2006 #111 Skrevet 26. april 2006 (endret) Det komplimentet jeg har blitt aller mest glad for: "You are a such a genuine person" Endret 26. april 2006 av Lula
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #112 Skrevet 26. april 2006 Fra min engelskspråklige trener: "I've always believed in you. You've got more ability in your littlefinger, than other people have in their whole body." Mammaen min: "Du er unik!" Kjæresten min: "Du betyr alt for meg og jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten deg." "Du tenner meg så enormt.." Vel, random komplimenter, men jeg har spart de i hjertet mitt hvertfall.
prospero Skrevet 4. juli 2006 #113 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Fant plutselig denne tråden, og fikk lyst til å svare på den selv om det er flere måneder siden sist noen gjorde det. Jeg fikk nemlig et nydelig kompliment fra typen for litt siden : Du er solstrålen min. Hjertet mitt banker ekstra hardt hver eneste gang jeg tenker på deg! Jeg ble så glad! :bukke: Endret 5. juli 2006 av prospero
Gjest Miloine Skrevet 4. juli 2006 #114 Skrevet 4. juli 2006 Jeg vet ikke helt jeg hmm, kanskje da jeg overhørte en samtale mellom sønnen min (15 år) og klassekammeraten hans (16 år) Han sa til sønnen min:" fy f....morra di er pen og driiitkul ass" Da ble jeg faktisk kjempestolt og litt flau
Gjest Gjest_fabuleringer_* Skrevet 5. juli 2006 #115 Skrevet 5. juli 2006 En skikkelig koselig tråd dette her, ja! Viktig å huske de positive tingene, selv om man har en tendens til å dvele ved kritikken. "Du er god til å skrive, håper du kommer til å gi ut flere bøker" (venninne) "Hysterisk morsom" (i russeomtale, sagt av venninner) "Fine smilehull" (flere anledninger av kjente og ukjente) "Jeg ble så imponert over hvor reflektert og moden du er. Det er nok ikke alle vikarer som tar dette så seriøst som det du gjør" (jobbkollega etter min første uke i ny jobb) ...var de jeg kom på nå Ellers er jeg vel mer flink til å GI komplimenter enn jeg er til å motta dem og huske dem.... Toodles
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #116 Skrevet 5. juli 2006 Du er så trang og god- etterfulgt av et nuss. ←
Viviwoom Skrevet 5. juli 2006 #117 Skrevet 5. juli 2006 Tror det må ha vært en morgen da jeg satt på bussen, på veg til forelesning. Så setter det seg en middelaldrende fyr ved siden av meg. Han var jo helt tydelig alkoholiker, selv om han var edru nok akkurat da. Også kikker han bort på meg og sier at han ikke kan skjønne hvordan det var mulig å være så pen på en mandags morgen. Han var ikke slesk eller flørtete, eller noe sånt. Vi pratet litt sammen, før han gikk av bussen, og det var egentlig ganske koselig. Var i godt humør den dagen, ja
CeeCee Skrevet 6. juli 2006 #118 Skrevet 6. juli 2006 Det beste jeg har fått: Du står mitt hjerte nærmest i alt jeg gjør...
Apple- Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #119 Skrevet 19. juli 2006 Så fint at denne tråden lever! Jeg er fortsatt sammen med han som inspirerte meg til å starte denne tråden, og han gir meg stadige komplimenter Har ikke tenkt å gjengi noen flere her, jeg syns bare det er så viktig å fokusere på positive ting at jeg ville dytte tråden litt opp. Dessuten er det gøy å lese om hvor mange flotte komplimenter vi KG'ere får :-D
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. juli 2006 #120 Skrevet 19. juli 2006 Da jeg var på klinikken ,traff jeg en annen litt eldre dame som også nettopp hadde fått barn...hun spurte om jeg var modell..da jeg svarte nei..ga hun meg en et nummer jeg burde ringe,hvor hun selv hadde jobbet som modell i mange år...hun skrøt av hvor pen jeg var..he he..ble veldig glad,der jeg stod å ikke følte meg så pen,rett etter en fødsel...!! av en venninne...jeg føler meg så utrolig trygg med deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå