Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Av venner: Uten deg ville vi ikke vært venner, du er et anker i våres liv. Hvorfor du hjelper oss og andre så mye du gjør skjønner vi fremdeles ikke. Løvehjerte av gull har du!

Av sjef: De 3 ukene du var borte sank skipet, når du kom tilbake dro du det opp fra havet. Du sprer stemning, får mange til å smile og er den beste personen jeg vet å kunne jobbe med.

Av ei jeg studerte med: Takk for all hjelp, jeg vet at jeg ikke ville bestått uten alle timene du hjalp meg med frivillig. Mens ingen andre brydde seg.

Endret av Quebeq
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det fineste jeg har hørt om meg selv er at jeg gjør andre så glade. Det er jo fantastisk å høre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Her kommer komplimenter jeg har fått skriftlig. Det er hilsner fra folk fra folkehøgskolen.

En og en halv side som ble skrevet. Noe av det hun skrev som gikk mest inn på meg var:

-Enkelte mennesker setter store spor. Du har vært en slik elev for meg.

-Du har en egen evne til å huske detalj, du er presis og har sider jeg beundrer. Du har også utvist et imponerende mot i år, Kristin.

-Setter stor pris på deg, du er lett å bli glad i!

En side med hilsen fra en av de andre lærerne: Det som gikk mest inn på meg:

-Du har jo også gjort ditt til at dette har blitt et spesielt år for meg. Alle samtalene våre, latteren din, morgensamlingene du holdt, alt engasjementet ditt rundt kuben som du vet jeg aldri kommer til å glemme!

-Jeg vet du tenker mye på dette og kommer til å lykkes! Du er et veldig omsorgsfullt menneske med en hel masse unike egenskaper som menneske.

+ mange flere like fine hilsner fra medelever og andre lærere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker inn uten deg. :rodmer:

Gjest Izabella
Skrevet

En fyr jeg rotet med en gang, og nei, vi var ikke fulle.

- Faen, du er deilig. Du burde vært undertøysmodell (eksen hans hadde vært det.)

Jeg hadde lenge komplekser for kroppen min.

Eksen min, som var min første true love

Vi lå i senga, han så meg inn i øynene

- Jeg elsker deg så utrolig høyt.

Min nåværende samboer som ga meg et armebånd der han skrev drømmen og datoen vi ble sammen som han ga meg til julegave samme år vi ble sammen. Det var visst fordi det var en drøm å være sammen med meg.

Det er vel tre som har gjort inntrykk, ja:) Spesielt det siste.

• Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

Kjæresten min sa engang at jeg hadde et veldig flott smil og at det var ganske trollbindende. Syns det var litt søtt, jeg. :rodmer:

Skrevet

Det beste komplimentet jeg noensinne har fått var da jeg stod i køen på rema 1000, usminket og følte meg bare dvask og stygg. Mannen som står foran meg snur seg plutselig, ser lenge på meg og sier: Du jeg må bare si det, men du er nydelig uten sminke"

• Liker 2
Skrevet

fikk ei venninne på folkehøgskolen. hun hadde tidligere blitt mobbet og hadde ikke så mange venner, men ingen gadd å være uhyggelige mot henne på fhs. Jeg ble veldig gode venner med henne, og en dag fortalte hun meg nesten på gråten at hun var så glad i meg, og at hun var så takknemlig for at vi hadde blitt så gode venner.

Jeg ble ekstra glad for å høre det pga bakgrunnen hennes, så jeg forsto at hun virkelig mente det hun sa. I tillegg til at jeg ble glad på hennes vegne fordi hun endelig følte hun hadde venner ;D

ellers syns jeg en kommentar bestemor kom med var litt søt. Jeg og kjæresten min var på besøk hos henne. og kjæresten min fortalte at når jeg hadde vært på do, så hadde bestemor sagt til han at jeg hadde å utrolig elegant og pen kropp!

vet ikke hvorfor hun ikke sa det direkte til meg da, menmen :P

og kjæresten min har jo gitt meg utallige komplementer, orker ikke ramse de opp. :P

Gjest .-L-.
Skrevet

Tror det kjekkeste jeg har fått høre var av en venninne som skrev at jeg virkelig var en herlig person. Det var kjekt å høre :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Upassende kanskje, men husker x sa jeg hadde den beste vaginaen han noen gang hadde kjent ;-)

Skrevet

Hørt i studietiden:

"Dere er engler i hvitt!"

Greit nok, neste dag ble jeg beskylt av det samme mennesket for å ha stjålet radioen hans...han hadde ikke radio :sjenert: Men jeg tok med meg komplimentet likevel jeg..

Skrevet

kjæresten min sa i går- alle andre mennesker er i sort hvitt!, du (navn) du er den eneste i hd og farger! Jeg trodde ikke at det fantes sånne mennesker som deg!!! :yvonne:

Skrevet

Kjæresten: Du er min beste venn.

Tror det er det fineste en gutt har sagt til meg.

Han er veldig sparsom med komplimentene, så det varmet veldig en gang han sa: "du er faktisk veldig pen. Det er ikke bare noe venninnne dine sier. Glad jeg har deg."

Skrevet

Min er kjededlig, eneste jeg har fått som er noe unikt er "du er et levende leksikon"

Skrevet

Åå, for en koselig tråd! Fikk meg til å tenke tilbake på komplimentene jeg har fått opp gjennom tidene.

Fra lærer på ungdomsskolen:

"Du er så flink til å skrive! Om ikke du blir forfatter skjønner jeg ingenting!"

Fra mannen på kebabsjappen:

"Oi, du lukter godt! Hva heter parfymen din? Den må jeg kjøpe til min kone!" Han skrev navnet på parfymen på en lapp og la den trygt på plass i lommen sin :legrine:

Fra en datteren til en kunde (satt i kassen på en butikk):

"Ååå, pappa, hun jenten var fin!"

Fra sjefen:

"Vet du (navnet mitt), jeg er så glad for at vi har deg her! Du er så flink, og lyser opp dagene våre. Kollegaene dine skryter veldig av deg også. Husk på det."

Det var også en kunde som hadde spurt sjefen om jeg var datteren hennes.

Sjefen: Nei, hvorfor tror du det?

Kunden: Hun er lik på deg! Smilende, blid og effektiv!

Fra søsteren min:

"Du ligner på Megan Fox!"

Fra kjæresten min :hjerte:

"Om noe hadde skjedd deg, og du hadde havnet i rullestol, hadde jeg bygd om hele huset sånn at du hadde fått bodd her med meg!"

"Du har så fine øyenvipper og lepper"

Etter et lite år sammen (vært sammen i tre nå):

"Jeg hadde aldri trodd at dette kunne bli så bra. Du vokser på meg"

Etter et bryllup vi nylig var gjester i:

"Kanskje vi to skal gifte oss en gang, også"

Ellers er han flink til å gi meg komplimenter som at jeg på en helt vanlig tirsdag med helt vanlige klær og vanlig sminket ser kjempefin ut, at han skryter over at jeg er flink i huset, at jeg er flink på skole/jobb, og at han alltid sier de rette tingene :hjerte: Åååå, som jeg gleder meg til han kommer hjem fra nordsjøen!

Anonym poster: 3e2a6c5bee34269fa543729b280a7b7a

• 1 måned senere...
Skrevet

*dytt!*

Vi trenger litt lys i det gråe høstværet (ihvertfall her på Østlandet) :)

Skrevet (endret)

Vet ikke om jeg har skrevet det her før, men jeg jobber med ungdom som ikke har sine egne foreldre i live og resten av sin familie i et annet land, i en slags foresattrolle.

En dag satt jeg og snakket med han ene, hadde en lang samtale om alt og ingenting, skole, framtid, familie, drømmer osv.

Så ser han på meg og sier: "X (sønnen min) er heldig som har deg som mamma".

Å få høre det fra en 16-åring som ikke har sine egne foreldre lenger gjorde inntrykk.

Ei i klassen min pleier å si at jeg er "Så klok til å være så ung" - jeg er yngst i klassen min (27 år), men i følge henne er jeg likevel like reflektert som de som kunne vært foreldrene mine, noe jeg tar som et kompliment.

Ellers har sønnen min på fem år sagt at jeg er penere enn en prinsesse selv om jeg ikke glitrer :strix::fnise:

Også må jeg legge til denne fra lillesøster, vi hadde vært på festival i sommer, hun hadde dratt meg med på nach hos en hun var interessert i, sosa rundt halve natta, og klokka nærma seg 6 på morgenen, og hun sier: "Hvis jeg hadde vært søstera mi hadde ikke jeg giddet å være med meg rundt sånn som du gjør!" (Ikke sikkert alle skjønner komplimentet i den her, men det får så være, det er en søstergreie ;P )

Endret av loren
Skrevet

Ble sittende å tenke på tidligere komplimenter mens jeg leste gjennom denne tråden. Sånne minner varmer godt :)

Min lillebror for mange år siden, da vi var på familietur og jeg satt i bilen og gaulet med til en låt på radioen: "Du burde bli sangstjerne!"

Jeg hadde blitt med en fyr hjem fra fest, og da vi våknet opp dagen etter så han på meg og sa: "Wow! Du er naturlig dødspen!" Vi endte opp som kjærester, selv om han er en eks nå...

Sms fra ei venninne av ei venninne: "Hei, jenta jeg ville ha hooket opp med om jeg var en gutt!"

En fyr jeg holdt på med: "Du kunne ha vært modell! Det vil si... hvis du ikke hadde vært så lav, da..." (Jeg er 1.61 høy)

En liten gutt som var kresen på mat, sagt under middagen jeg hadde laget: "Du lager verdens beste mat! Skulle ønske mamma kunne lage like god mat som deg."

Anonym poster: b535aec996b0d3f6171693b8ecaa5d85

Skrevet

Var veldig kjekt da en av lærerne på folkehøgskolen, på skoleavslutningen sa at jeg var en veldig interessant elev å bli kjent med med mange av de samme interessene som ham og skøyt av meg med en Rubiks kube-konkurranse vi hadde hatt dagen før der jeg vant.

Det at det var en person som faktisk nevnte meg på avslutningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...