Eksotisk Skrevet 29. november 2011 #341 Skrevet 29. november 2011 (endret) Glemmer ikke et kompliment jeg fikk av kjæresten første måneden vi var sammen: Du er helt perfekt, du har ikke for lite fett og ikke for muskuløs. Mannfolk! Endret 29. november 2011 av Eksotisk
fridr Skrevet 29. november 2011 #342 Skrevet 29. november 2011 (endret) Kjæresten min fikk et flakslodd av mamma, og jeg sa at jeg håpte virkelig han vant masse penger. Da sa han: "Æ har allerede vunne, æ har dæ" En venninne sa på vegne av en hel klasse da jeg gikk på universitetet: "Bare så du vet det, så syns alle at du e fin og flott og morsom." En annen jeg heller ikke glemmer er at faren til ekskjæresten min sa til eksen min at han skjønte godt hvorfor han ville bli værende i den lille byen likevel, når han hadde funnet en så fin og flott jente som meg. Det sa han etter første møte Endret 16. desember 2012 av fridr
nessi Skrevet 29. november 2011 #343 Skrevet 29. november 2011 Har fått flere, men et veldig koselig jeg har fått indirekte er når jeg har overhørt to forskjellige kamerater av mannen min i to forskjellige sammenheng har sagt til han at han er så heldig som har meg. De vil også ha en dame som har samme persolighet som meg
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #344 Skrevet 29. november 2011 Hadde det veldig vanskelig og måtte stoppe studiene i en lang periode. Jeg følte at jeg ikke taklet hverdagen helt så det varmet veldig da læreren sa "Du, Siri, du er en stayer!"
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2011 #345 Skrevet 1. desember 2011 fikk denne av en jeg "dater" "de øynene dine... jeg bare smelter av dem! Tror du må slutte å se på meg, sånn at jeg rekker siste tog hjem!" han er veldig flink til å si akkurat det han tenker, og jeg smelter like mye hver gang
Obelix Skrevet 1. desember 2011 #346 Skrevet 1. desember 2011 hmm.... tror faktisk ikke jeg husker sist gang jeg fikk et kompliment...
Namine Skrevet 1. desember 2011 #347 Skrevet 1. desember 2011 Litt vrient egentlig, for jeg setter så innmari pris på alle komplimenter. Men: jobbsammenheng: sjefen skulle dele opp stillingen sin, slik at han ikke trengte å være på jobb hele tiden. Så sier han: Da hadde jeg deg i tankene. jeg kunne ikke tenke meg noen andre jeg ville spurt om dette. Du gjør en super jobb, som jeg virkelig setter pris på. så jeg håper du sier ja. Ble også veldig rørt når en mann kom for å snakke med meg noen uker etter en hendelse som han var involvert i, bare for å takke meg. Takket være meg, var han fremdeles i live, og det kom han aldri til å glemme. Du er den beste i ditt yrke jeg noen gang har møtt! de ordene der varmet i hjertet. Privaten: Du er den eneste for meg, og jeg kunne ikke tenke meg å leve livet uten deg. Du lyser opp min hverdag, og du er den nydeligste jenta jeg noen sinne har møtt. du er min beste venn, og den jeg elsker høyest på jord, og jeg vil at du skal bli kona mi. Vil du gifte deg med meg? Fått av en venninne i vansklige tider (for henne) at jeg er den beste vennenen man kunne tenke seg, og at hun var så glad for at jeg var hennes venn. hobbysammenheng: en jeg instruerte tidligere, sa at jeg var den beste instruktøren hun noen gang hadde ridd for (og jeg vet at hun tidligere har ridd for høyt utdannede instruktører, derfor står dette komplimentet ganske høyt) og at hun var veldig imponert over måten jeg jobbet med, og forsto meg på både hester og ryttere på. Koselig å lese denne tråden gitt, og veldig koselig å mimre tilbake til fine ord jeg har fått.
linja Skrevet 2. desember 2011 #348 Skrevet 2. desember 2011 Ble så inspirert av alle de fine komplimentene i denne tråden. Så nå har jeg klippet ut 24 hjerter som jeg har skrevet komplimenter i og hengt på pakkene i kalenderen til kjæresten Både smiler, ler og føler meg rørt når jeg leser innleggene Super tråd!
makkapakka Skrevet 2. desember 2011 #349 Skrevet 2. desember 2011 Sønnen min etter en kaotisk morgen med påkledning, snømåking inn i bilen på vei til jobb og barnehage; ut fra ingenting kom det fra sønnen min i baksetet; du mamma, jeg elsker deg. Fra flere menn opp igjennom; du har et ansikt som stråler som sola, og du har noen veldig nydelige levende øyne.
Pene sko... Skrevet 2. desember 2011 #350 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Nå må jeg sannelig tenke. Hva slags komplimenter har jeg egentlig fått? Etter lang og hard tenking kommer jeg frem til at en dame kom bort til meg en gang og ga meg komplimenter for mine sko. Jeg ble helt paff siden jeg satt stille for meg selv og spiste på en restaurant, samt det faktum at jeg sjeldent blir lagt merke til av det motsatte kjønn. Endret 2. desember 2011 av Pene sko...
Larry Croft Skrevet 2. desember 2011 #351 Skrevet 2. desember 2011 (endret) . Endret 22. november 2012 av Pathos
Kine28 Skrevet 2. desember 2011 #352 Skrevet 2. desember 2011 Fra en venninne: Du er en diamant. Du er det mest ekte mennesket jeg noen gang har møtt ...
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2011 #353 Skrevet 4. desember 2011 Av mamma: når jeg ser på dere barna mine tenker jeg hvordan har jeg klart å lage noe så utroolig osm dere. Syns den er veldig søt jeg da Av første sjef jeg hadde : Jeg ville bare si at avdelingslederen skryter sånn av jobben din og stoler fult og helt på deg. Dette var da jeg var 19 år, husker det kjempe godt. Varmer enda Av en eks: Du har perfekte pupper..... Hyggelig i med at det er den eneste ganegn jeg har hørt det, hahahahaha AV typen: -Du gjør meg til en bedre verson av meg. -Du er den beste sexen jeg har hatt. -Du er min beste venn. Dette var en kjempe hyggelig tråd! Koser meg veldig med å lese alle de fine kompimentene dere har fått
Gjest Sunnivas Skrevet 27. april 2012 #356 Skrevet 27. april 2012 Fikk det av mitt søskenbarn på 8 år "Hvet du hva jeg skal kalle ungene mine for? SUNNIVA!" Når jeg spurte hvordan de kunne vite hvem hun ropte på, svarte hun at de kunne jo hete Sunniva S, Sunniva B, osv.. Hun er så søt! Og kjempeflink på å gi kompliment (det sier jeg til henne også! <3 )
K.B.E Skrevet 27. april 2012 #357 Skrevet 27. april 2012 Hmm... Litt forskjellig: Moren til en jeg går på folkehøgskole sa til meg etter en performance jeg hadde hatt, noe lignende: "Dette her fikk meg til å gå en tur inni kroppen min og virkelig kjenne på det inni kroppen. Dette var en sterk opplevelse. Jeg er glad jeg fikk det med meg." Da ble jeg rørt. Fra rådgiveren/en av lærerne på folkehøgskolen sa noe lignende: "Det er ingen andre jeg beundrer mer enn som de som gjør det de frykter mest og koster dem dyrt. Og det har du gjort." Var lei meg, så var fint å høre fra han ene læreren på folkehøgskolen, noe lignende: "Først og fremst er du Kristin. Tenk på alt du har gjort. I dag hadde du den presentasjonen som du gjorde veldig bra. Det er det ikke alle som ville gjort. Du er flink i Wordfeud, du tar utfordringen med Rubiks kube. Jeg er sikker på at du en dag kommer til å få bedre selvtillit.
Matmet Skrevet 27. april 2012 #359 Skrevet 27. april 2012 Jeg har fått veldig lite kompimenter oppigjennom. Får mest for ting jeg klarer Og det fester seg ikke ! Men når besteveninna til søsteren min utbrøt "HAN er sykt flink på gitar", vel... Det ble jeg utrolig glad for Legger mye av hjertet mitt i gitarspillinga. Eller når jeg gikk igjennom den vondeste tiden i livet mitt, og besteveninna mi sa at hun var glad i meg, og lurte på om jeg ville komme på kaffe ? Da ble jeg veldig rørt !
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2012 #360 Skrevet 27. april 2012 Jeg har fått mange komplimenter om utseendet mitt og jeg blir jo glad når jeg får høre noe positivt om meg selv, men jeg må si at jeg setter mest pris på komplimenter som handler om personligheten min og om den personen jeg er. Og nå mener jeg ikke komplimenter ala "du er så snill.", men når noen kommenterer at "du er så fokusert, alltid tilstedeværende og gir så mye av deg selv, at jeg ikke vet hvor vi\jeg ville vært uten deg." - Det er forresten en av de fineste komplimentene jeg har fått
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå