AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Del Skrevet 21. mai 2022 Her om dagen var jeg ute og gikk langs en turvei i nærområdet. Jeg møtte en dame som var ute og jogget og hun hadde på seg så mye parfyme at jeg luktet det lenge etter vi passerte hverandre. Det var litt over 8 på kvelden og hun var den eneste jeg møtte. Det er ikke første gang jeg møter på damer som er på tur som har brukt mye parfyme men det her var ekstremt. Kan noen si hvorfor noen gjør det? Hva er vitsen med å ta på parfyme før en joggetur? Man blir jo svett og skal sikkert dusje etterpå uansett. Og parfyme + svette = æsj. Anonymkode: 7d164...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #2 Del Skrevet 21. mai 2022 Hun hadde sikkert på seg parfymen fra tidligere, og gadd ikke vaske den bor før hun skulle på joggetur Anonymkode: 17696...a10 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Del Skrevet 21. mai 2022 Altså dette var ute og det lukta kjempesterkt. Lukta hang igjen etter henne. Det kan ikke ha vært fra tidligere av. Anonymkode: 7d164...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså dette var ute og det lukta kjempesterkt. Lukta hang igjen etter henne. Det kan ikke ha vært fra tidligere av. Anonymkode: 7d164...593 Det kommer jo helt an på hva slags parfyme hun bruker. Noen holder seg mye av dagen. Hun dusjer ikke før etter joggeturen, så dermed kan det lukte parfyme når man trener. Skjønner ærlig talt ikke at det er så rart. At noen bruker for mye parfyme, den er jeg enig i. Men det kan være lett å ta på litt for mye, for du venner deg til duften og kjenner den nesten ikke selv. Anonymkode: cca08...c49 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg trener etter jobb, og dusjer jo ikke før trening. Så det er naturlig at det henger litt godlukt igjen fra dagen. Tøymyknere kan også lukte parfyme. Anonymkode: 73d24...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 0.26): Altså dette var ute og det lukta kjempesterkt. Lukta hang igjen etter henne. Det kan ikke ha vært fra tidligere av. Anonymkode: 7d164...593 Hun kamuflerer dårlig hygiene eller annen vind lukt 🤫 Anonymkode: 9109f...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #7 Del Skrevet 24. mai 2022 Dette har jeg observert noen ganger og. En ting er om det er parfyme fra tidligere på dagen. Men da er det ikke den stanken. Jeg er selv allergisk mot parfyme, og verste jeg kan gjøre er å ta bussen på morgningen i rushen. Da stinker det parfyme på bussen. Men på ettermiddagen så lukter det mye mindre parfyme. Anonymkode: 051da...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Del Skrevet 26. mai 2022 Mangen blir immun mot sin egen lukt og sprayer mer parfyme enn det som er nødvendig. Jeg selv tar kun en dusj med parfyme på håndleddet som jeg smører i halsen osv. Og kanskje en litt senere visst jeg skal ut etter jobb og ikke får tid til å dusje. Men aldri mer enn to dusj spray ila en dag pga da vil jeg og dunste av parfyme (som igjen er kvalmende). Tipper damene som jogger sprayer ekstra parfyme for å kamuflere sin egen svettelukt osv (men det lukter som regel vondt verre) Anonymkode: 026a0...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 26. mai 2022 #9 Del Skrevet 26. mai 2022 Bedre med parfymelukt enn svettelukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Del Skrevet 26. mai 2022 Hun trodde vel kanskje det kunne bli en sjanse for å møte en kjekk date på joggeturen? Anonymkode: a5496...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå