AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #1 Del Skrevet 21. mai 2022 Hei! Dere som prøver, lever dere som normalt for positiv graviditetstest? Drikker dere alkohol, spiser salami, og jeg som har migrene, innafor å ta medisiner mot dette som man egentlig ikke kan ta som gravid? Kjipt å sette livet på vent når det kan ta ett år liksom 🙈 Anonymkode: c45df...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. mai 2022 #2 Del Skrevet 21. mai 2022 Jepp...vi prøvde i over 1 år .hadde vært kjedelig om jeg skulle slutte å spise salamipølse, sushi etc på 1 år.. Og som man sier.. drink til it's pink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Del Skrevet 21. mai 2022 Ja jeg gjorde det. Det tok 8 måneder fra jeg sluttet på spiral til jeg var gravid. Jeg er glad jeg fikk leve ordentlig i den perioden, var mye ute og mye sosial. jeg testet positivt én dag etter forventet mens. Du deler ingen blodbane med fosteret på det punktet, så det har ingen innvirkning der. Anonymkode: 79a8e...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #4 Del Skrevet 21. mai 2022 Jepp. Anonymkode: e14f7...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. mai 2022 #5 Del Skrevet 22. mai 2022 Ja ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Del Skrevet 22. mai 2022 Ja! Jeg tenker det er viktig for å opprettholde livskvalitet, og at man ikke stresser med å bli gravid! Vil tro du blir gravid fortere hvis du lever normalt🥰 Anonymkode: 9f4a1...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #7 Del Skrevet 22. mai 2022 Lever som normalt, men prøver å droppe snusen, siden nikotin reduserer fruktbarheten.... Anonymkode: b95fe...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Del Skrevet 22. mai 2022 Ja. Lever som normalt, men tar folsyre mens vi prøver. Anonymkode: f34c9...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 22. mai 2022 #9 Del Skrevet 22. mai 2022 Jeg gjorde ikke det. Droppet alt av alkohol og smertestillende mellom eggløsning og til mensen dukket opp. Lot være å planlegge utenlandsreiser frem i tid, fordi jeg da kunne være gravid. Dette holdt jeg på med i flere år, til jeg innså at jeg ville forbli ufrivillig barnløs. Det tærer så veldig at jeg ikke vil anbefale andre det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #10 Del Skrevet 23. mai 2022 Jeg lever nesten som normalt nå som jeg prøver. Holder meg unna blodfortynnende midler (som migrene medisinen, og Joy Positive Mood), holder meg unna Ibux (etter råd fra gynekologen), og drikker mindre kaffe, og har ikke turt å ta ingefærshots ved migrene da jeg hørte at ingefær var farlig. Men jeg spiser salami, ost, sushi, drikker vin og te, og kan ta boblebad nå og da. Gynekologen har sakt jeg kan ta Paracet, så det tar jeg fortsatt Anonymkode: 36bbb...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå