Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #1 Del Skrevet 21. mai 2022 Har ting jeg skulle gjort men jeg gidder ikke, ja,ja det får vente til jeg har ånda, det springer ikke av sted. Får bare håpe jeg ikke får besøk 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #2 Del Skrevet 21. mai 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mai 2022 #3 Del Skrevet 21. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (11 minutter siden): Har ting jeg skulle gjort men jeg gidder ikke, ja,ja det får vente til jeg har ånda, det springer ikke av sted. Får bare håpe jeg ikke får besøk 🤣 Uff jeg hater uanmeldt besøk 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #4 Del Skrevet 21. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Uff jeg hater uanmeldt besøk 😟 Jeg også, det fleste har fått det med seg og skriver melding om det passer først. Men har ei venninne som plutselig dukker opp , gikk forbi så tenkte jeg stakk innom en tur.....kan ikke akkurat si gå vekk heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #5 Del Skrevet 21. mai 2022 Morten Harket har fått diagnostisert akutt laryngitt og må hvile stemmen. Derfor avlyser a-ha lørdagens konsert i Oslo Spektrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #6 Del Skrevet 21. mai 2022 Kampen om tronen Hvert år blir fotballen på kvinnesiden mer lik den på herresiden. Det er bra for Barcelona, og dårlig for Lyon. https://www.nrk.no/sport/kampen-om-tronen-1.15972805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mai 2022 #7 Del Skrevet 21. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (2 minutter siden): Kampen om tronen Hvert år blir fotballen på kvinnesiden mer lik den på herresiden. Det er bra for Barcelona, og dårlig for Lyon. https://www.nrk.no/sport/kampen-om-tronen-1.15972805 Er du fan av hegerberg søstrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #8 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Neste uke skal jeg kjøpe ny terrengsykkel Endret 21. mai 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #9 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Cid skrev (9 minutter siden): Er du fan av hegerberg søstrene? Nei, følger egentlig ikke noe særlig med på dame fotball, men syns det er gøy når dame laget til Barcelona gjør det bra. Endret 21. mai 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #10 Del Skrevet 21. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 time siden): Nei, følger egentlig ikke noe særlig med på dame fotball, men syns det er gøy når dame laget til Barcelona gjør det bra. Barcelona er rågode da, har vel bare tapt en kamp de siste årene. Blir en bra finale dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2022 #11 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Barcelona er rågode da, har vel bare tapt en kamp de siste årene. Blir en bra finale dette Hadde bare herre laget vært like gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #12 Del Skrevet 21. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (5 minutter siden): Hadde bare herre laget vært like gode Ja lenge siden de har vært i nærheten av det nivået. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #13 Del Skrevet 21. mai 2022 Jeg sitter i en stol og later meg. Godt 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mai 2022 #14 Del Skrevet 22. mai 2022 Jeg ser på friends og gidder ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå