karrie Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 Har begynt på Yasmin i dag, og er litt bekymra for om jeg kommer til å merke bivirkninger eller ikke. Hvor lang tid kan jeg regne med det vil ta før jeg eventuelt merker noe til bivirkningene?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 Legen min sa til meg at de fleste bivirkningene meldte seg innen de tre første månedene . Men min erfaring er at det tar litt tid før man faktisk klarer å sette fingern på hva som er bivirkninger, altså identifiserer det som har blitt "annerledes". Selv merket jeg vel bivirninger i løpet av første måneden i form av noe hodepine (hmm..har ikke gått på piller på lenge og har aldri vondt i hodet mer...?) og nedstemthet, men det var ikke før etter laaang tid at jeg ble "sikker" på hva som var bivirkninger og hva som var "meg".
Malama Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Vel, jeg merket ikke noe til bivikninger på noen år, men etter en tre års tid begynte jeg å synes det var noe som ikke stemte, uten at jeg kunne sette fingeren på det, og et års tid senere besluttet jeg å slutte, derved forsvant både nedstemthet og manglende sexlyst
Montezuma Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 da jeg begynte på p-piller gikk det ca tre mndr før jeg fikk bivirkningen. En gravid mage! Det sier seg kanskje selv at det ble med det ene forsøket med p-piller...... Nå er "pilla mi" 10 år! :rosasmil:
Arielle Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 (endret) Bivirkningene kommer snikende, og man merker dem ikke før man slutter igjen (og da er man glad for å være kvitt dem) Endret 15. november 2005 av Arielle
Gjest Bertine Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Bivirkningene kommer snikende, og man merker dem ikke før man slutter igjen (og da er man glad for å være kvitt dem) ← Signerer! Livet er mye bedre uten p piller! Var konstant sulten da jeg gikk på yasmin....og det viser jah...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. november 2005 #7 Skrevet 16. november 2005 Bivirkningene kommer snikende, og man merker dem ikke før man slutter igjen (og da er man glad for å være kvitt dem) ← Men jeg blir alltid så øm i puppene uansett hvilket merke jeg bruker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå