AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #21 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 19.48): Hva feiler det denne menneskeheten? Jeg er 35 og jomfru. Har hatt mange gutter opp gjennom årene som har vist interesse for meg, men hva skal jeg med noen av dem? Jeg har jobb, hobbier og interesser som er verdt så mye mer enn et ligg som er over på noen minutter. Anonymkode: ecc2c...e9e Det er litt rart å ha så sterke meninger om noe du ikke selv har opplevd? Jeg har også hobbyer og interesser, studerer, har jobb og er sosial. Men har fortsatt tid til å ligge med kjæresten på kvelden. Det har aldri vært over på bare noen minutter da, det er sunt og har høy verdi for meg. Kanskje du skal prøve det et par ganger før du avfeier det? Anonymkode: 26759...f4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 27. mai 2022 #22 Del Skrevet 27. mai 2022 Det er et veldig personlig spørsmål, og folk har ulike grenser for sin privatsfære. Her bør du prøve deg litt fram på hva både hun og du selv er komfortable med. AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 19.48): Hva feiler det denne menneskeheten? Jeg er 35 og jomfru. Har hatt mange gutter opp gjennom årene som har vist interesse for meg, men hva skal jeg med noen av dem? Jeg har jobb, hobbier og interesser som er verdt så mye mer enn et ligg som er over på noen minutter. Anonymkode: ecc2c...e9e Anbefaler på det sterkeste å prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #23 Del Skrevet 18. juli 2022 Jeg har hatt fire jomfruer, og bare ei av dem sa hun var jomfru før akten, ikke mas til henne om det. Anonymkode: e8a9a...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #24 Del Skrevet 18. juli 2022 On 5/21/2022 at 1:46 PM, AnonymBruker said: hvilken pandemi? mener du det influensa viruset? Anonymkode: 181bb...273 nei si det. Hvis man lytter til Kari Jackeson eller chartersvein så er det ingen pandemi nei, Anonymkode: b7122...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #25 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 19.48): Hva feiler det denne menneskeheten? Jeg er 35 og jomfru. Har hatt mange gutter opp gjennom årene som har vist interesse for meg, men hva skal jeg med noen av dem? Jeg har jobb, hobbier og interesser som er verdt så mye mer enn et ligg som er over på noen minutter. Anonymkode: ecc2c...e9e Et «ligg» vare adskilligmer enn noen minutter bare å slikke tar minst 40 minutter, så kommer alt annet Anonymkode: e8a9a...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #26 Del Skrevet 21. juli 2022 Hvorfor tenker så mange at "hun er jomfru så vær forsiktig" ? Kvinner som er jomfru kan jo uansett ha brukt både xl dildo og mer til. Forsiktig skal man vel helst være uansett når man er nye sammen. Anonymkode: 379f9...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #27 Del Skrevet 22. juli 2022 Hvor lenge har dere datet? Og hvor godt kjenner dere hverandre? Hvis det er snakk om at dere har tilbrakt mye tid sammen og dere snakker om private ting, synes jeg det er helt ok å spørre henne rett ut. Anonymkode: dee05...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 22. juli 2022 #28 Del Skrevet 22. juli 2022 Ikke innafor. Det har du ingenting med, og sjansen er uansett stor for at du fornærmer hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå